printlogo


کد خبر: 198274تاریخ: 1397/6/18 00:00
کوتاه و گویا

 نخستین نشست برنامه‌ریزی هفته ملی کودک در ایران با تاکید بر گسترش همکاری و هماهنگی تمام دستگاه‌های فعال در این حوزه و توجه به نیازها، مسائل و مشکلات کودکان در سراسر کشور برگزار شد. هفته ملی کودک چندین سال است در ایران با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مشارکت گسترده تمام وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و سازمان‌های مردم‌نهاد و غیردولتی در نیمه مهر برگزار می‌شود.
 همایش بزرگ ایروبیک بانوان مربی مناطق بیست‌ودوگانه شهر تهران با هدف ارتقای توانمندی و آشنایی آنها با روش‌‌های نوین این رشته ورزشی در منطقه یک برگزار شد.
 نشست تخصصی «ارزش‌آفرینی صنعت چاپ در اقتصاد ملی» با تاکید بر بومی‌‌سازی صنعت چاپ و توانمند کردن فعالان این صنعت با حضور فعالان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، اساتید دانشگاه‌ها و پیشکسوتان صنعت چاپ در دانشگاه شهید بهشتی تهران  برگزار شد.
 در نشست مشترکی که بین مرکز مدیریت محیط‌زیست و توسعه پایدار و اداره کل معماری ساختمان با هدف بهینه‌‌سازی مصرف انرژی و توسعه انرژی‌‌های تجدیدپذیر در ساختمان‌ها برگزار شد، صدرالدین علی‌پور، رئیس با اشاره به سهم 40 درصدی ساختمان‌ها در اتلاف انرژی گفت: معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در حوزه بهینه‌‌سازی مصرف انرژی در ساختمان‌هاست که می‌تواند با پیگیری و نظارت دقیق در این زمینه، بسیار موثر باشد.
 فائزه دولتی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 7 تهران از برگزاری برنامه‌‌های تفریحی و ورزشی با عنوان خیابان ورزش در این منطقه خبر داد.
 مدیرعامل شرکت شهروند گفت: این شرکت هیچ کمبودی در تامین و عرضه محصولات از جمله محصولات سلولزی ندارد و شهروندان از این بابت هیچ نگرانی نداشته باشند. مسعود سریع‌القلم با بیان این مطلب گفت: شرکت شهروند به عنوان بازوی تامین کالا و مایحتاج شهروندان آمادگی عرضه تمام کالاها را دارد و به دلیل نظارت‌‌های دقیق و مستمری که توسط کارشناسان انجام می‌شود، نه‌تنها کمبودی در تامین و عرضه محصولات ندارد، بلکه این محصولات، با کیفیت و قیمت مناسب در فروشگاه‌‌های شهروند عرضه می‌شود.
 محسن علیجانی، عضو مجمع نمایندگان استان تهران از برگزاری نشست اعضای این مجمع با متولیان حوزه سلامت برای پیگیری مشکلات حوزه درمان پایتخت خبر داد. این نشست به منظور بررسی مشکلات حوزه درمان و بیمه تامین اجتماعی استان تهران پیرو موضوعاتی که از سوی نمایندگان استان تهران پیگیری می‌شود، برگزار خواهد شد.


Page Generated in 0/0055 sec