printlogo


کد خبر: 198357تاریخ: 1397/6/19 00:00
اخبار

نامه‌نگاری گالاتاسرای با فدراسیون فوتبال ترکیه برای جذب انصاری‌فرد
باشگاه گالاتاسرای برای جذب ملی‌پوش ایرانی با فدراسیون فوتبال ترکیه نامه‌نگاری کرده است.  به نقل از سایت روزنامه فوتواسپور ترکیه، باشگاه گالاتاسرای در آخرین دقیقه و در صورت موافقت فدراسیون فوتبال ترکیه،
 کریم انصاری‌فرد را به خدمت خواهد گرفت. باشگاه گالاتاسرای با تکیه بر قوانین لیگ‌های معتبر اروپایی همانند آلمان، ایتالیا و روسیه که برخی از باشگاه‌ها می‌توانند با موافقت‌نامه فدراسیون فوتبال کشورشان با وجود پایان زمان فصل نقل‌وانتقالات بازیکن جدیدی را جذب کنند امیدوار به عقد قرارداد با کریم انصاری‌فرد، ملی‌پوش ایرانی است. نامه باشگاه گالاتاسرای به فدراسیون فوتبال ترکیه ارسال شده و در صورت اخذ موافقت‌نامه ویژه، قرارداد ملی‌پوش ایرانی منعقد خواهد شد. کریم انصاری‌فرد تا روز پایانی فصل نقل‌ و انتقالات تابستانی (31/8/2018) تحت قرارداد باشگاه المپیاکوس یونان قرار داشت و پس از این تاریخ بازیکن آزاد محسوب می‌شود.  باشگاه گالاتاسرای با اشاره به این موضوع و موافقت‌نامه ویژه فدراسیون‌های فوتبال اروپایی قصد دارد مهاجم فصل گذشته المپیاکوس را جذب کند. این در حالی است که باشگاه ناتینگهام فارست و آیتور کارانکا، سرمربی تیم انگلیسی از توافق با کریم انصاری‌فرد برای عقد قرارداد خبر دادند؛ تیمی که در چمپیونشیپ انگلیس بازی می‌کند.

تغییر ساعت دیدار  پرسپولیس - نساجی
زمان دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران تغییر کرد. به نقل از سایت سازمان لیگ، کمیته مسابقات فوتبال سازمان لیگ اعلام کرد: بازی پرسپولیس و نساجی مازندران از هفته ششم لیگ ‏برتر چهارشنبه 21 شهریور ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. تغییر ساعت این مسابقه به دلیل پخش ‏مستقیم بازی تیم‌ملی والیبال و احترام به بینندگان تلویزیونی علاقه‌مند به فوتبال انجام شده تا طرفداران فوتبال بتوانند این ‏مسابقه را به صورت زنده از صداوسیما مشاهده کنند. ‏پیش از این قرار بود این مسابقه ساعت 18:40 آغاز شود. ‏

ماجرای جریمه ۷۰۰ هزار دلاری استقلال
در حالی که بحث‌هایی درباره جریمه ۷۰۰هزار دلاری استقلال برای مطالبات پروپئیچ مطرح شده، هنوز نامه‌ای در این باره به فدراسیون فوتبال ارسال نشده است. در حالی که رسانه‌ها خبر از جریمه ۷۰۰ هزار دلاری آبی‌ها برای مطالبات پروپئیچ منتشر کرده‌اند، تاکنون نامه‌ای به دست فدراسیون فوتبال نرسیده است.  اگر باشگاه استقلال توسط فیفا خاطی شناخته و محکوم به پرداخت جریمه به مهاجم 2 فصل پیش خود شود، باید نامه‌ای طی 2 نسخه به فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه استقلال ارسال شود که این کار تاکنون انجام نشده است. البته به نظر می‌رسد این خبر صحت داشته باشد، زیرا مدیر برنامه‌های این بازیکن کروات نامه‌ای را که قرار است فیفا برای فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال صادر کند منتشر کرده است.  سهیل مهدی، مسؤول کمیته مجوز حرفه‌ای‌گری در گفت‌و گو با ایسنا اظهار کرد: مسؤولیت پرونده ۱۶ باشگاه لیگ برتری با من است. درباره پرونده این بازیکن کروات هم باید بگویم که تاکنون نامه‌ای به فدراسیون و به دست من نرسیده است. با وجود تاخیر در ارسال این نامه توسط فیفا، به نظر می‌رسد باشگاه استقلال باید خود را آماده جریمه‌ای تازه کند، زیرا شواهد نشان‌دهنده آن است که مهاجم کروات استقلالی‌ها پس از فصل اول قراردادش، نتوانست مطالبات سال دوم قرارداد خود را دریافت کند و بدون دریافت پول از ایران خارج شد. استقلالی‌ها فرصت کمی برای رفع مشکلات خود دارند، زیرا فرصت کمی تا پایان مهلت AFC برای رضایت طلبکاران و پرداخت مطالبات آنها باقی مانده است. اگر آبی‌ها موفق به انجام این کار نشوند، از لیگ قهرمانان فصل آینده حذف خواهند شد.

فینال تنیس اپن آمریکا با قهرمانی اوساکا
تنیسور ۲۰ ساله ژاپنی توانست در فینال پرحاشیه تنیس اپن آمریکا سرنا ویلیامز را شکست دهد و فاتح آخرین گرند اسلم سال ۲۰۱۸ شود. نائومی اوساکا و سرنا ویلیامز بامداد یکشنبه در دیدار نهایی تنیس اپن آمریکا در بخش زنان به مصاف هم رفتند که تنیسور ژاپنی با پیروزی ۲ بر صفر توانست قهرمان این بازی‌ها شود.


Page Generated in 0/0065 sec