printlogo


کد خبر: 198427تاریخ: 1397/6/20 00:00
اخبار

پیشنهاد بازی با آرژانتین فاقد اعتبار است
در روزهای اخیر ماجرای پیشنهاد یک شرکت سوییسی برای برگزاری 2 بازی دوستانه تیم‌ملی ایران مقابل آرژانتین و کلمبیا جنجالی شد و حرف و حدیث‌های زیادی ایجاد کرد. پس از چند روز سرانجام فدراسیون فوتبال نسبت به این موضوع واکنش رسمی نشان داد و بیانیه‌ای صادر کرد و به نظر می‌رسد این ماجرا را باید پایان یافته تلقی کرد. بیانیه فدراسیون فوتبال در این زمینه به شرح زیر است:
«طی مدت اخیر 2 ایمیل از یک شرکت نامعتبر که مسابقات بسیار محدودی را برگزار کرده دریافت و وظیفه فدراسیون این است که اعتبار و اصالت آنها را بررسی و در نهایت اقدام به پاسخگویی مقتضی کند. همچنین لازم به اعلام است که امور بین‌الملل فدراسیون به دلیل عدم تأیید اصالت و اعتبار این درخواست نمی‌بایست واکنش رسانه‌ای به آن نشان دهد. در پایان اعلام می‌دارد پیشنهاد دریافت شده فاقد اعتبار برای تیم‌ملی فوتبال ایران بوده و فدراسیون نمی‌تواند منافع برخی شرکت‌هایی که با این دست اقدامات رسانه‌ای به دنبال شهرت و ایجاد و تأمین اعتبار خود هستند، اقدامی انجام دهد و در نتیجه موضوع این پیشنهاد از سوی فدراسیون منتفی است».

پیشنهاد 2 میلیون دلاری پرسپولیس به قلعه‌نویی
روز گذشته امیر قلعه‌نویی در مصاحبه‌ای مدعی شد در زمان رویانیان به او پیشنهاد
2 میلیون دلاری برای حضور در پرسپولیس  شده بود. قلعه‌‌نویی که با ورزش 3 صحبت می‌کرد در این باره اینچنین توضیح داد: اول باید بگویم که فوتبال ایران به آقای رویانیان بدهکار است و به او ظلم کرد. ایشان بسیار آدم شریفی هستند و مدیری بسیار قوی. در سال 92 که همان سال ما قهرمان شدیم و درگیر جام باشگاه‌های آسیا بودیم، من، آقای امیری و آقای رویانیان در جلسه‌ای شرکت کردیم؛ می‌خواهم مردانگی آقای رویانیان را بگویم که در آن زمان استقلال شرایط مالی بدی داشت و آقای رویانیان 700 میلیون به استقلال وام دادند و الان نمی‌دانم که داده شده یا نه که البته فکر می‌کنم پرداخت شده باشد. آن زمان آقای رویانیان به من پیشنهاد حضور در پرسپولیس را به مبلغ 2 میلیون دلار به پول الان دادند. فکر نمی‌کنم کسی باشد که از این پول بگذرد ولی من به ایشان یک چیز گفتم و آن این بود که اگر فقط یک استقلالی از رفتن من ناراحت شود، این کار را نمی‌کنم و آه همان یک نفر من را می‌گیرد و بعد ایشان گفت که خدا را شکر هنوز یک سری مردانگی و معرفت‌ها باقی مانده است. من آدم هیاتی و سنتی هستم و به اهل‌بیت ارادت دارم و اصلا دوست نداشتم با رفتن من به پرسپولیس حتی یک استقلالی ناراحت شود.

 سیاه‌جامگان دسته‌سومی می‌شود؟
سیاه‌جامگان مشهد یک بار در هفته‌های سپری شده از لیگ یک در بازی حاضر نشده و اگر یک بار دیگر در میدان حاضر نشود همانند نفت تهران به لیگ 3 سقوط خواهد کرد. فریبرز محمودزاده، مسؤول برگزاری بازی‌های لیگ یک کشور با تایید این خبر گفت: «من چند بار با خداداد عزیزی صحبت کرده‌ام. این تیم واقعا مشکل دارد و مدیران استانی باید به کمک این تیم بیایند، در غیر این‌صورت قانون همان برخوردی را با این تیم خواهد کرد که با تیم نفت کرده است». اخیرا هم تیم نفت تهران در 2 هفته ابتدایی بازی‌ها حاضر نشد و ضمن حذف از جدول بازی‌ها به دسته سوم
سقوط کرد.

اعلام موافقت رسمی AFC با تغییر زمان دیدار پرسپولیس - الدحیل
کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما اعلام کرد با تغییر زمان دیدار پرسپولیس برابر الدحیل موافقت کرده است.
به نقل از  الرای، 2 تیم فوتبال پرسپولیس و الدحیل در دیدار برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هفته آینده در تهران به مصاف هم می‌روند. باشگاه پرسپولیس پیش از  این به کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد داده بود این دیدار یک روز زودتر برگزار شود. روزنامه الرای قطر نوشت که AFC رسما پس از موافقت باشگاه الدحیل، اعلام کرده است دیدار پرسپولیس و این تیم قطری به جای سه‌شنبه در روز دوشنبه برگزار خواهد شد و به این ترتیب کاروان الدحیل هم به جای یکشنبه روز شنبه قطر را به مقصد تهران ترک خواهد کرد. ساعت این دیدار هم ۱۹ به وقت تهران و ۱۷:۳۰ به وقت قطر خواهد بود؛ این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
 


Page Generated in 0/0062 sec