printlogo


کد خبر: 198446تاریخ: 1397/6/20 00:00
کوتاه و گویا

 محمدرضا صدیقی‌مقدم، مدیرکل مصدومان شیمیایی بنیاد شهید و امور ایثارگران از اعزام تیم تخصصی پزشکی بنیاد با دستور نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برای معاینه جانبازان سیستان‌وبلوچستان بویژه جانبازان شیمیایی این استان و شهرستان زابل خبر داد. همچنین محمود تبریزی، مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اعلام خبر تمدید مهلت ثبت شماره شبای بانکی ایثارگران در سایت سهام‌عدالت، گفت: مهلت ثبت شماره شبای بانکی ایثارگران در این سامانه تا پایان مهرماه است و این مهلت به‌هیچ‌عنوان تمدید نخواهد شد.
 تفاهمنامه همکاری میان سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران و انجمن اهدای عضو ایرانیان امضا شد. این تفاهمنامه در راستای توسعه فعالیت‌های علمی، پژوهشی، آموزشی، تولیدی و اجرایی در زمینه ارائه خدمات و تولید محصولات فرهنگی و لزوم ایجاد همکاری بین مراکز برای تبادل تجارب و اطلاعات و بهره‌برداری از توانمندی‌های علمی، تخصصی، اجرایی و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری موجود دوطرف، تفاهمنامه‌ای میان کتایون نجفی‌زاده، مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان به عنوان طرف اول و سعید اوحدی، رئیس سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران به عنوان طرف دوم امضا شد.
 فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از خدمات‌رسانی این ناوگان به مناسبت برگزاری مراسم وداع با شهدا در روز چهارشنبه 21 شهریورماه 1397 خبر داد.
 بیستمین کنگره بین‌المللی تازه‌‌های قلب و عروق با حضور بیش از ۲۲۰ نفر از سخنرانان علمی، هیات‌رئیسه و گرداننده پانل و بیش از ۲۵ سخنران خارجی از انگلیس، ایتالیا، فرانسه، اتریش، جمهوری چک، ترکیه، آلمان، آمریکای‌شمالی و همچنین بیش از 4  هزار شرکت‌کننده جامعه پزشکی قلب و عروق کشور، متخصصان قلب و عروق‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، فوق تخصص قلب، فلوشیپ اینترونشال، بیهوشی قلب، جراحان قلب، فوق‌تخصص اکوکاردیوگرافی، متخصصان الکتروفیوزیولوژی، رزیدنت‌ها و فلوشیپ‌‌های قلب و عروق و پرستاران ویژه قلب امروز سه‌شنبه 20 شهریور ساعت 18 در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد  برگزار می‌شود.
 رضا معلم، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه 4 تهران در آستانه بازگشایی مدارس و سال تحصیلی جدید از بهسازی المان‌‌های شهری خبر داد و گفت: در آستانه مهرماه بیش از 2 هزار متر از المان‌‌های شهری نظافت، شست‌وشو و نصب شد.


Page Generated in 0/0063 sec