printlogo


کد خبر: 198515تاریخ: 1397/6/21 00:00
اخبار

پاسخ تیته به ترامپ
سرمربی تیم‌ملی فوتبال برزیل پاسخ رئیس‌جمهور آمریکا را داد. ‌به نقل از آ.اس، جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا این روزها با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا دیده شده است. آنها پس از ملاقات با یکدیگر با رسانه‌ها صحبت کردند، زمانی که نوبت به خبرنگار برزیلی رسید تا از ترامپ سوال بپرسد، رئیس‌جمهور آمریکا به او گفت:‌ «از کدام کشور هستی؟» روزنامه‌نگار برزیلی در پاسخ به او گفت‌: «برزیل؛ ما بهترین تیم‌ملی فوتبال را در جهان داریم». ترامپ با کنایه به خبرنگار برزیلی گفت‌: «اخیرا در تیم‌ملی مشکلاتی داشتید». این اظهارات خوشایند تیته، سرمربی تیم‌ملی فوتبال برزیل قرار نگرفت. او در نشست خبری پیش از بازی دوستانه با السالوادور نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و گفت‌: پاسخ من به ترامپ این است که ما 5 قهرمانی در جام‌جهانی داریم.

عذرخواهی به‌خاطر شعار حمایتی از «صدام»
فدراسیون فوتبال کشورهای عربی از فدراسیون عراق به‌خاطر شعار الجزایری‌ها در مسابقات باشگاه‌های عربی عذرخواهی کرد. به گزارش فارس، 2 روز پیش تیم فوتبال نیروی هوایی عراق در کشور الجزایر برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های کشورهای عربی حضور پیدا کرد تا برابر تیم اتحاد العاصمه الجزایر قرار بگیرد. هواداران تیم الجزایری شعارهایی حمایتی از صدام، دیکتاتور سابق عراق را حین بازی دادند و این اقدام غیرورزشی و غیراخلاقی الجزایری‌ها در حمایت از دیکتاتور سابق عراق باعث شد بازیکنان تیم نیروی هوایی عراق بازی نکنند و زمین بازی را ترک کنند. داور این دیدار به خاطر ترک زمین بازی از سوی عراقی‌ها تیم الجزایری را برنده بازی اعلام کرد. در این راستا فدراسیون فوتبال عراق بشدت این حرکت الجزایری‌ها را محکوم کرد و خواهان عذرخواهی و جریمه آنها شد. در این راستا محمد روراوه، نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال کشورهای عربی و رئیس سابق فدراسیون فوتبال الجزایر رسما در تماس تلفنی با عبدالخالق مسعود، رئیس فدراسیون عراق از این کار زشت الجزایری‌ها عذرخواهی کرد.

رئیس فدراسیون شطرنج رئیس فدراسیون فوتبال عربستان شد!
هیات ورزش عربستان در انتخابی عجیب رئیس سابق فدراسیون شطرنج را به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال انتخاب کرد. هیات ورزش عربستان اعلام کرد که قصی الفواز تنها کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال عربستان است در نتیجه او به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال عربستان انتخاب شده است. قصی فواز، پیش از این ریاست فدراسیون شطرنج را برعهده داشت. عادل عزت، رئیس سابق فدراسیون فوتبال عربستان از سمتش استعفا کرد تا خود را برای انتخابات ریاست AFC برای سال آینده آماده کند.


Page Generated in 0/0066 sec