printlogo


کد خبر: 198543تاریخ: 1397/6/22 00:00
اخبار

سیامند رحمان به عنوان قهرمانی دست یافت
مسابقات وزنه‎برداری معلولان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه با قهرمانی و نایب‌قهرمانی سیامند رحمان و منصور پورمیرزایی همراه بود. روز پایانی مسابقات وزنه‌برداری معلولان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه با عنوان قهرمانی سیامند رحمان و نایب‌قهرمانی منصور پورمیرزایی در دسته سنگین وزن همراه بود. در این بخش از مسابقات و  در دسته ۱۰۷+ کیلوگرم، سیامند رحمان با مهار وزنه ۲۸۰ کیلویی به مدال طلا دست یافت. همچنین منصور پورمیرزایی نیز با ثبت رکورد ۲۴۵  کیلوگرم و کسب عنوان نایب‌قهرمانی به کار خود در این مسابقات پایان داد. نمایندگان کشورمان مجموعا به ۱۰ مدال (۲طلا، ۵ نقره و ۲ برنز) در رده بزرگسالان و یک طلای جوانان در بخش آسیا - اقیانوسیه دست یافتند. در بخش آزاد نیز همین تعداد مدال به نمایندگان ایران اهدا شد و مجموعا در 2 بخش آزاد و آسیا - اقیانوسیه، ۲۰ مدال حاصل تلاش کاروان وزنه‌برداری کشورمان از رقابت‌های ژاپن بود.

سرمربیان تیم‎های ملی تیروکمان مشخص شدند
رئیس فدراسیون تیروکمان در احکام جداگانه سرمربی تیم‌های ملی ریکرو و کامپوند را معرفی کرد. بر اساس حکم غلامرضا شعبانی‌بهار، رئیس فدراسیون تیروکمان، مجید احمدی به عنوان سرمربی تیم‌های ملی کامپوند و مجید میررحیمی به عنوان سرمربی تیم‌های ملی ریکرو به مدت یک سال منصوب شدند. شایان ذکر است رئیس فدراسیون تیروکمان در حکم دیگری، مهدیه شهرابی را به عنوان سرپرست کمیته آموزش منصوب کرد.

وعده قابل توجه فتحی برای بازی مهم با السد
سرپرست باشگاه استقلال روز گذشته در تمرین این تیم به بازیکنان و کادر فنی وعده داد در صورت صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به هر یک از آنها 5000 هزار دلار پاداش خواهد داد. به گزارش فارس، امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال در محل تمرین آبی‌پوشان شرکت کرد و برای دقایقی با آنها به صحبت پرداخت. فتحی در صحبت‌های خود با استقلالی‌ها از آنها خواست با تمام توان به مصاف السد قطر بروند و اصلا فکر نکنند که همه چیز تمام شده است. وی در لابه‌لای صحبت‌های خود از پاداش 5000 هزار دلاری به هر یک از اعضای تیم استقلال در صورت صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان خبر داد که این رقم با  توجه به نرخ ارز طی روزهای اخیر حدود 70 میلیون تومان خواهد شد که پاداشی قابل توجه است. تیم فوتبال استقلال روز دوشنبه در قطر به مصاف السد خواهد رفت.

الدحیل به دنبال ثبت رکورد  در آسیا
تیم الدحیل قطر اگر بتواند در تهران پرسپولیس را شکست دهد یک رکورد جدید را در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا به نام خود به ثبت خواهد رساند. به نقل از  الرای، الدحیل خود را آماده دیدار برگشت برابر تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌کند. این دیدار در حالی برگزار می‌شود که تیم قطری توانست در دیدار رفت با یک گل پرسپولیس را از  پیش رو بر دارد. سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی از خیز الدحیل برای ثبت یک رکورد جدید در لیگ قهرمانان آسیا سخن به میان آورد و این دیدار را مهم‌ترین و خطرناک‌ترین بازی برای تیم قطری معرفی کرد. الدحیل در حالی پا به این دیدار می‌گذارد که پیش از این 9 پیروزی پیاپی را به دست آورده است و تنها تیمی به همراه اولسان کره است که توانسته 9 پیروزی پیاپی در لیگ قهرمانان آسیا به ثبت برساند. این تیم قطری به دنبال ثبت یک رکورد جدید در لیگ قهرمانان آسیاست و اگر بتواند پرسپولیس را در آزادی شکست دهد تنها تیمی در تاریخ لیگ قهرمانان لقب می‌گیرد که توانسته 10 پیروزی پیاپی را به ثبت برساند. سرمربی تونسی الدحیل روز چهارشنبه را به بازیکنان تیمش استراحت داد و با بازگشت بازیکنان ملی‌پوش، تمرینات رسمی این تیم برای دیدار برابر تیم فوتبال پرسپولیس آغاز خواهد شد. کاروان این تیم قطری قرار است شنبه وارد تهران شود تا خود را آماده دیدار دوشنبه‌شب کند.


Page Generated in 0/0121 sec