printlogo


کد خبر: 198549تاریخ: 1397/6/22 00:00
اخبار

حسین عرفانی پیشکسوت دوبله درگذشت
حسین عرفانی، دوبلور پیشکسوت عرصه سینما و تلویزیون روز گذشته در سن ۷۶ سالگی دار فانی را وداع گفت. به گزارش ایسنا،  وی متولد ۱۳۲۱ تهران، با بیش از 5 دهه فعالیت، دوبلور بازیگرانی همچون اکبر عبدی در فیلم «سفر جادویی»، کاظم افرندنیا، جمشید هاشم‌پور، محمد برسوزیان و محمد مطیع بوده است. صداپیشگی به جای همفری بوگارت از مهم‌ترین فعالیت‌های عرفانی در عرصه دوبله است و در فیلم‌هایی چون «سراسر شب»، «داشتن و نداشتن»، «گذرگاه تاریک»، «دست چپ خدا»، «کی لارگو» و «گنج‌های سیرا مادره» به جای این بازیگر مطرح هالیوود صحبت کرده است. حسین عرفانی به جای شان کانری در فیلم‌های «هایلندر»، «اژدهادل» (قلب اژدها)، «صخره»، «یافتن فارستر»، «گذرگاه مارسی» و «هر چه سخت‌تر باشی زمین می‌خوری» هم صداپیشگی کرده است. عرفانی در فیلم‌های دی‌دی که سال‌ها قبل از تلویزیون ایران پخش می‌شد نیز صداپیشه نقش اصلی بود.


تازه‌ترین خبرها از سریال جدید مقدم‌دوست و نعمت‌الله
مجموعه تلویزیونی «سرباز»
این روزها مراحل تصویربرداری خود را در تهران سپری می‌کند. به گزارش تسنیم، «نیما شعبان‌نژاد» و «حسین مهری» جدیدترین بازیگرانی هستند که به مجموعه تلویزیونی «سرباز» پیوسته‌اند. پیش از این نیز حضور کورش تهامی، بازیگر سینما و تلویزیون در این پروژه قطعی شده بود. «سرباز»‌ به کارگردانی هادی مقدم‌دوست، نویسندگی مشترک حمید نعمت‌الله و هادی مقدم‌دوست و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی عاشقانه‌ای حماسی است که در 40 قسمت 45 دقیقه‌‌ای برای شبکه 3 سیما تولید می‌شود. این سریال حکایت سرباز وظیفه‌ای به نام یحیی و همسرش یلدا و رفقای هم‌خدمتی‌اش است.

نمایش مستند حمله به کنسولگری ایران در بصره از تلویزیون
پنجمین قسمت از فصل دوم برنامه تلویزیونی «۳۶۰ درجه» به پشت‌پرده حمله به سرکنسولگری ایران در بصره و اتفاقاتی که پس از آن رخ داد، می‌پردازد. به گزارش «وطن‌امروز»، عراق در هفته گذشته آرام و قرار نداشت. آشوبگران در بصره به بیشتر از 10 ساختمان حکومتی حمله کردند که یکی از آنها ساختمان کنسولگری ایران در بصره بود. کنسولگری ایران به طور کامل تخریب شد و فیلم‌های تجاوز به آن خیلی زود شبکه‌های اجتماعی را پر کرد. همه مسؤولان دولتی عراق از نقش «تیمی دیویس» چهره شناخته‌شده امنیتی- اطلاعاتی آمریکا و سرکنسول این کشور در بصره برای هدایت آشوب‌ها گفتند اما برخی رسانه‌های داخلی و خارجی دوباره درباره سوژه دلخواه‌شان یعنی اختلاف عرب و عجم نوشتند. این قسمت از برنامه «360 درجه» تاریخچه روابط ایران و عراق در دهه‌های گذشته را مرور می‌کند و نگاهی به اتفاقات اخیر و بازتاب‌های رسانه‌ای آن دارد. «360 درجه» با تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدهادی نعمت‌اللهی، جمعه هر هفته ساعت 21:30 از شبکه مستند پخش می‌شود.


فیلم تازه کن لوچ کلید خورد
«ببخشید دلتنگت شدیم» جدیدترین فیلم کن لوچ، کارگردان بریتانیایی از دیروز کلید خورد. به گزارش مهر به نقل از ورایتی، فیلمبرداری فیلم جدید کن لوچ که درباره یک خانواده است که درگیر بحران بازار سال ۲۰۰۸ می‌شود، از دیروز شروع شد. این فیلم روایتگر خانواده‌ای است که با بحران اقتصادی سال ۲۰۰۸ برای پرداخت‌ بدهی‌های‌شان به مشکل برمی‌خورند و پدر خانواده نیاز به یک ون دارد تا بتواند به عنوان یک راننده به توزیع جنس بپردازد. آخرین فیلم لوچ «من دنیل بلیک هستم» درباره فردی بود که بیکار شده و به کمک‌های اجتماعی نیاز دارد و در عین حال یک مادر جوان و فرزندانش نیز تلاش داشتند بتوانند زندگی خود را پیش ببرند. فیلم در نهایت نخل طلای جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ را برای کارگردان انگلیسی به ارمغان آورد.


Page Generated in 0/0072 sec