printlogo


کد خبر: 198576تاریخ: 1397/6/22 00:00
اخبار

شروع مراسم تشییع، ساعت 9 صبح از مقابل دانشگاه تهران
تهران امروز میزبان 135 شهید است
همزمان با فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) مراسم تشییع پیکر ۱۳۵ شهید دوران دفاع‌مقدس که بتازگی تفحص و پیدا شده‌اند در تهران برگزار می‌شود. این مراسم امروز پنجشنبه ۲۲ شهریورماه از ساعت ۹ صبح از مقابل دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و پیکر شهدای گمنام توسط مردم تهران تا محل معراج شهدا مشایعت خواهد شد. این شهدا پس از تشییع به نقاط تعیین شده برای تدفین منتقل خواهند شد. زمان تدفین این شهدا متعاقباً اعلام خواهد شد. از این تعداد 118 شهید، گمنام و 17 شهید شناسایی شده‌اند. همچنین 7 شهید شناسایی شده متعلق به استان تهران و 10 شهید نیز از سایر استان‌ها بودند. تاکنون محل تدفین پیکر مطهر 72 شهید گمنام دوران دفاع‌مقدس تعیین شده است. این شهدا در زمان مقرر در 8 استان کشور تشییع و خاکسپاری خواهند شد. 72 شهید گمنام در استان‌های کرمان، مازندران، خراسان‌رضوی، آذربایجان‌شرقی، کرمانشاه، فارس، اصفهان و خوزستان با حضور عموم مردم تدفین می‌شوند. در همین راستا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم کشورمان دعوت کرد در مراسم تشییع پیکر شهدای تازه‌تفحص‌‌شده دفاع‌مقدس حضور یابند. این شورا روز گذشته با صدور اطلاعیه فراخوان و دعوت عمومی، از ملت همیشـه در صحنـه و شـهیدپـرور ایران اسلامی و تمام عاشقان حسینی و دلدادگان سرور و سالار شهیدان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) دعوت کرد با حضور عاشورایی، معنوی و دشمن‌شکن خود در مراسم وداع و تشییع ابدان پاک و مطهر شهیدان گمنام دفاع‌مقدس و فرزندان برومند حضرت امام خمینی(ره) و رهروان مکتب حسینی، بار دیگر ضمن زنده نگه داشتن نام و یاد و آرمان‌های والای شهیدان، با شهدا و امام شهیدان تجدید میثاق کنند. به گزارش «وطن‌امروز»، سپاه محمدرسول‌الله(ص) تهران بزرگ نیز به  مناسبت تشییع پیکر مطهر 135 شهید تازه تفحص‌شده با عنوان «شهدای عزت ایران اسلامی» اطلاعیه‌ای صادر کرد. در بخشی از این اطلاعیه آمده است: اکنون که با وجود همه دشمنی‌ها و ددمنشی‌‌های نظام استکبار در چهلمین سال انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، در امنیت و ثباتی مثال‌زدنی تنفس می‌کنیم، یاد و خاطره شهدایی را که باعث این عزت بزرگ برای سرزمین اسلامی ما شده‌‌اند گرامی می‌داریم.

تروریست‌‌های حزب دموکرات: سپاه ما را پیچیده زد
عناصر تروریستی «حزب دموکرات کردستان» و «حزب دموکرات کردستان ایران» روز چهارشنبه نشستی خبری درباره حمله موشکی اخیر ایران، در شهر اربیل اقلیم کردستان عراق برگزار کردند. باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وب‌سایت شبکه خبری «روداو» نوشت: عناصر این دو گروهک تروریستی اذعان کردند حمله موشکی سپاه پاسداران، پیچیده‌ترین عملیاتی بود که ایران تاکنون علیه آنها انجام داده است. این دو حزب تروریستی همچنین از اتحادیه اروپایی، سازمان ملل و آمریکا خواسته‌اند فوراً حمله موشکی ایران را محکوم کنند.

پیوستن به FATF  ایفای نقش در استراتژی دشمنان است
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، نظام بانکی را هدف اصلی دشمنان در جنگ اقتصادی دانسته و گفت: مسؤولان باید بدانند پیوستن به FATF خدمت به دشمنان است. به گزارش مهر، سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در همایش آگاه‌سازی حفاظتی کارکنان این سازمان نظام بانکی را هدف اصلی دشمنان در جنگ اقتصادی دانسته و گفت: مسؤولان باید بدانند FATF خدمت به دشمنان است. برخی می‌گویند FATF سیستم کنترل آتش دشمن برای شناخت اهداف و هدف قرار دادن آنهاست اما متاسفانه برخی می‌گویند راه تعامل با دیگر کشورهاست. برای اینکه بفهمیم آیا این قرارداد بین‌المللی ابزاری برای دشمنان است یا راه تعامل با دیگر کشورها باید به چند موضوع توجه کنیم. وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی عضو ناظر و بازرس FATF هستند، این یک جوک سیاسی است، عربستان و آل‌سعود خودشان پدرجد تروریست‌ها هستند اما در قالب FATF مسؤول بررسی نظام بانکی دیگر کشور‌ها در کمک به تروریسم هستند.
 


Page Generated in 0/0107 sec