printlogo


کد خبر: 198599تاریخ: 1397/6/24 00:00
کوتاه و گویا

 حجت‌الاسلام‌ سیدمحمدعلی شهیدی، نماینده ولی فقیه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و باید با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در واقع همان فرهنگ عاشورای حسینی(ع) است، همچنان این انقلاب را تداوم ببخشیم، زیرا فرهنگ عاشورایی عامل بقای انقلاب اسلامی است.
 مهدی شیرزاد، ریاست دبیرخانه ستاد راهبری مشارکت‌های اجتماعی در محلات (مدیریت محله) با حضور در گردهمایی مدیران محلات مناطق  1، 2و3 که به میزبانی منطقه یک تهران برگزار شد، اظهار داشت: ساختار حقوقی مدیریت محله در تعامل با مدیران شهری و اعضای شورای شهر در دست بررسی است تا بتوانیم با اصلاح ساختار موجود برخی مسائل اجرایی را در سراهای محلات مرتفع و بازدهی این مراکز را افزایش دهیم.
 سیدعلی مفاخریان، شهردار منطقه 9 تهران در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری‌های مشترک در حوزه شهر هوشمند گفت: با پیشرفت روندهای موجود در حوزه فناوری اطلاعات، بستر ارائه خدمات در محورهایی مانند حمل‌ونقل هوشمند فراهم شده است و می‌تواند نقش مهمی را در بهبود کیفیت زندگی در شهر تهران و ارائه خدمات شهرداری به شهروندان داشته باشد.
 5 تن از نمایندگان مجلس به صورت سرزده از مجتمع پردازش و دفع آرادکوه بازدید کردند. خانم‌ها سیاوشی، ذوالقدر و اولادقباد و آقایان بادامچی و صادقی به همراه آقای کلانتری، مدیرکل محیط‌زیست استان تهران به صورت سرزده از مقصد نهایی پسماند شهر تهران واقع در آرادکوه بازدید کردند.
 رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی در جریان سفر به کشور ترکیه با حضور در دفتر سازمان دیانت ترکیه با پرفسور علی ارباش رئیس این سازمان دیدار و گفت‌وگو کرد. محمدحسین مختاری ضمن ابراز خرسندی از انجام این دیدار با ارائه گزارشی از اهداف، ماموریت‌ها و رسالت‌های این دانشگاه گفت: دانشگاه مذاهب اسلامی یک دانشگاه حاکمیتی و مأموریت‌محور برای تربیت نیروی انسانی تقریبی برای کل جهان اسلام است و فعالیت‌های گسترده‌ای در داخل و خارج از کشور بویژه در دوره جدید دارد.
 نشست صمیمی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران با اسطوره‌های ورزش کشور برگزار شد. در این نشست که با حضور شجاع‌پوریان، حسنی، علی دایی و جواد نکونام برگزار شد، بر لزوم اجرای برنامه‌های متنوع برای توسعه ورزش همگانی تاکید شد.


Page Generated in 0/0073 sec