printlogo


کد خبر: 198613تاریخ: 1397/6/24 00:00
اخبار

«شبی با عبدی» محرمی می‌شود
ضبط و تصویربرداری برنامه «شبی با عبدی» در ایام محرم ادامه دارد. به گزارش مهر، ضبط و تصویربرداری برنامه «شبی با عبدی» به کارگردانی محمدحسین لطیفی در ایام محرم ادامه دارد و عوامل این برنامه با محوریت ماه محرم مشغول به کار خواهند بود. «شبی با عبدی» با اجرای اکبر عبدی و دعوت از میهمانان کار خود را در شبکه نسیم آغاز کرد و پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها روی آنتن رفت. این برنامه با شروع محرم روی آنتن نمی‌رود اما ضبط برنامه با رویکرد محرم ادامه دارد و از ۱۷ مهر دوباره به جدول کنداکتور بازخواهد گشت.

«گشت پلیس» در هفته پلیس  به تلویزیون می‌رود
تهیه‌کننده سریال «گشت پلیس» گفت طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار است این سریال همزمان با شروع هفته نیروی انتظامی مهرماه ۹۷ روی آنتن رسانه ملی برود که زمان دقیق و شبکه پخش آن در آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد. به گزارش فارس، «سعید پروینی» تهیه‌کننده سریال «گشت پلیس» درباره آخرین وضعیت این سریال گفت: تصویربرداری این سریال ۲ هفته پیش پس از 2 و نیم ماه کار سخت در لوکیشن‌های مختلف به پایان رسید و هم‌اکنون مراحل فنی خود را طی می‌کند. «گشت پلیس» ابتدا قرار بود ١٣ قسمت تولید شود که با توجه به شرایط مالی در ٧ قسمت تولید شد. تدوین اولیه سریال همزمان با تصویربرداری توسط مهدی جودی آغاز شد و هم‌اکنون تدوین نهایی درحال انجام است. وی همچنین درباره زمان پخش سریال بیان داشت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار است این سریال همزمان با شروع هفته نیروی انتظامی در مهرماه ۹۷ روی آنتن رسانه ملی برود که زمان دقیق و شبکه پخش آن در آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد. سریال تلویزیونی «گشت پلیس» به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه‌کنندگی سعید پروینی به سفارش ناجا و با مشارکت سازمان صداوسیما تولید می‌شود و داستان آن در یک اداره پلیس می‌گذرد که درگیر عملیات‌های شهری ویژه می‌شوند.


درگذشت یک پیشکسوت دیگر صداپیشگی
«مهدی آرین‌نژاد» پیشکسوت دوبله روز جمعه پس از سال‌ها مبارزه با بیماری درگذشت. به گزارش «وطن‌امروز»، مهدی آرین‌نژاد، دوبلور پیشکسوتی که صداپیشگی در کارتون‌های لوک خوش‌شانس (یکی از برادرها)، مورچه و مورچه‌خوار (مورچه‌خوار)، بازرس (گروهبان دودو)، رابین‌هود (پدر تاک)، چوبین (برونکا) و مجموعه «هزاردستان» را در کارنامه داشت ظهر دیروز پس از سال‌ها مبارزه با بیماری درگذشت. مراسم تشییع پیکر این هنرمند فردا (یکشنبه) ساعت 10 صبح در بهشت زهرا به سمت قطعه هنرمندان برگزار می‌شود. آرین‌نژاد متولد سال 1318 بود و فعالیت حرفه‌ای در دوبلاژ را از سال 1341 آغاز کرد. «وطن‌امروز» درگذشت این دوبلور پیشکسوت را به خانواده وی و جامعه هنری تسلیت می‌گوید.


حاشیه‌ مل گیبسون را  رها نمی‌کند
وکلای «مل گیبسون» تهیه‌کننده فیلم «پروفسور و دیوانه» را به فریب دادن مقام‌های مالیاتی ایرلند متهم کردند. به گزارش فارس به نقل از ورایتی، گیبسون که صاحب فیلمنامه و بازیگر «پروفسور و دیوانه» است، مستقیم وارد کشمکش قانونی با تهیه‌کننده شرکت ولتاژ پیکچرز شد و او را به کلاهبرداری مالیاتی متهم کرد. فرهاد صفی‌نیا، کارگردان ایرانی این فیلم نیز ماه جولای این تهیه‌کننده را به تلاش برای زیاد نشان دادن هزینه‌ها و تورم، متهم کرده بود که منجر به پرداخت مالیات بیشتر از جانب دولت ایرلند می‌شد. البته «جرمیا رینالدز» وکیل شرکت ولتاژ اتهام کلاهبرداری مالیاتی را ساختگی عنوان و از توضیح بیشتر خودداری کرده است. این فیلم که «شان‌پن» نقش اصلی آن را ایفا می‌کند در حال حاضر در بلاتکلیفی به‌سر می‌برد.
 


Page Generated in 0/0063 sec