printlogo


کد خبر: 198615تاریخ: 1397/6/24 00:00
اخبار

بازگشت شهیدی‌فرد به تلویزیون  با «چلچراغ» جدید
مدیر شبکه 3 سیما از بازگشت دوباره محمدرضا شهیدی‌فرد با برنامه «چلچراغ» خبر داد. به گزارش ایسنا، علی فروغی، مدیر شبکه 3 سیما، درباره‌ جزئیات برنامه «چلچراغ» گفت: این برنامه با اجرای محمدرضا شهیدی‌فرد در دستور کار قرار گرفته و قرار است بزودی از شبکه 3 سیما روی آنتن برود اما زمان دقیق برای پخش هنوز قطعی نشده است. وی همچنین در توضیحاتی عنوان کرد که این برنامه علاوه پخش در این ایام قرار است در اربعین نیز با حضور هنرمندان روی آنتن برود. فصل اول برنامه «چلچراغ» با اجرای محمدرضا شهیدی‌فرد و تهیه‌کنندگی مجتبی امینی در شبکه 3 سیما به موضوع هنر عاشورایی و همچنین موضوعات عاشورایی از منظر کارشناسی و علمی خواهد پرداخت.


تازه‌ترین آمار گیشه سینمای ایران اعلام شد
سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت فروش چشمگیری را تجربه نکرد، با این حال «تنگه ابوقریب» از معدود فیلم‌هایی بود که مخاطب بیشتری داشت. به گزارش فارس، سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت فروش قابل توجهی را تجربه نکرد و یکی از دلایل این فروش نسبتاً اندک، فرا رسیدن ماه محرم و توقف اکران فیلم‌های کمدی از چهارشنبه ۲۱ شهریور بود. با این حال بار دیگر فیلم‌های «هزارپا»، «تنگه ابوقریب» و «دم‌سرخ‌ها» پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمایی هفته گذشته بودند. براین اساس تاکنون درمجموع فیلم‌های سینمایی «هزارپا» 36 میلیارد تومان، «تنگه ابوقریب» 4 میلیارد و 200 میلیون تومان، «دم‌سرخ‌ها» 2 میلیارد و 600 میلیون تومان، «دارکوب» 2 میلیارد و 300 میلیون تومان، «کاتیوشا» 2 میلیارد و 200 میلیون تومان و «شعله‌ور» 900 میلیون تومان فروش داشته‌اند.

یک بازیگر قدیمی سینما درگذشت
سعید کنگرانی، بازیگر فیلم سینمایی «ازدواج به سبک ایرانی» درگذشت. به گزارش «وطن‌امروز»، سعید کنگرانی، بازیگر قدیمی سینما و تئاتر ظهر جمعه ۲۳ شهریور در سن ۶۴ سالگی بر اثر سکته قلبی در بیمارستان درگذشت. «دایره مینا»، «سرایدار»، «دایی جان ناپلئون»، «پرواز در قفس» و «فصل خون» از جمله فیلم‌های مرحوم کنگرانی بود. آخرین فعالیت مرحوم سعید گنگرانی ایفای نقش در تئاتر «نیرنگ اورنگ» بود که در تماشاخانه سنگلج روی صحنه رفت. او قرار بود در سریال «رقص روی شیشه» هم بازی کند.


Page Generated in 0/0078 sec