printlogo


کد خبر: 198620تاریخ: 1397/6/24 00:00
اخبار

شوک به فوتبال ایران
بازیکن سابق تیم‌ملی و استقلال در سن 35 سالگی درگذشت
بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال تهران که سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌ملی فوتبال را هم دارد امروز درگذشت.
مجید غلام‌نژاد که سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌‌های استقلال تهران، سایپا و پاس را داشته و در زمان مربیگری علی دایی توانست پیراهن تیم‌ملی را بر تن کند، دیروز به دلیل آنچه سکته قلبی عنوان شده است درگذشت.
مدافع سابق تیم‌ملی در سن ۳۵ سالگی دارفانی را وداع گفت.

گرشاسبی به پرسپولیسی‌ها قول پاداش داد
بازیکنان پرسپولیس در صورت صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا پاداش خواهند گرفت.
آنگونه که برانکو اعلام کرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان تمرین در جلسه با کادرفنی و بازیکنان گفته است در صورت پیروزی مقابل الدحیل در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان و صعود به مرحله نیمه‌نهایی پاداش پرداخت خواهد کرد. دیدار برگشت پرسپولیس و الدحیل قطر از مرحله رفت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت 18:30 روز دوشنبه 26 شهریورماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

ایوان راکیتیچ: اگر مسی بهترین نباشد، مودریچ می‌تواند بهترین باشد
ایوان راکیتیچ بار دیگر از هم‌تیمی خود در تیم‌ملی کرواسی برای کسب عناوین انفرادی بیشتر، حمایت کرد.
 ایوان راکیتیچ از هم‌تیمی‌اش در تیم‌ملی کرواسی برای کسب هر عنوانی که هم‌تیمی باشگاهی‌اش نتواند در فصل جاری کسب کند، حمایت کرد. لوکا مودریچ اخیراً موفق شد عنوان مرد سال فوتبال اروپا را از آن خود کند و اکنون برای کسب عنوان THE BEST فیفا با کریستیانو رونالدوی پرتغالی و محمد صلاح مصری در رقابت است و نامی از لیونل مسی دیده نمی‌شود.
ایوان راکیتیچ در گفت‌وگو با روزنامه اسپانیایی «مارکا» چاپ مادرید گفت: اگر جایزه انفرادی‌ای باشد که لیونل مسی نتواند آن را کسب کند، بدون شک باید به لوکا مودریچ برسد. تعجب هم نخواهم کرد اگر مودریچ با آرای بیشتری برنده شود. امسال، سال لوکا است و واقعاً برای او خوشحال هستم. اگر مسی بهترین نباشد، پس مودریچ می‌تواند بهترین باشد. مودریچ 33 ساله که فصل گذشته به رئال مادرید کمک کرد تا سومین قهرمانی متوالی خود در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند، نقش بسزایی در رسیدن تیم‌ملی فوتبال کرواسی به فینال مسابقات جام‌جهانی 2018 روسیه داشت.

دیبالا کماکان خارج از ترکیب اصلی یووه
ستاره آرژانتینی یوونتوس برای سومین هفته متوالی در ترکیب اصلی یوونتوس قرار نمی‌گیرد.
سایت کالچو میرکاتوی ایتالیا خبر داد که آلگری، سرمربی یوونتوس همچنان پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی تیمش را در ترکیب اصلی تیم نمی‌گذارد و دیبالا در دیدار با ساسولو نیز نیمکت‌نشین خواهد شد. آلگری در 2 دیدار اخیرش دیبالا را در ترکیب اصلی قرار نداده است و در این دیدار نیز در خط حمله به برناردسکی، مانژوکیچ و رونالدو میدان می‌دهد.

خطر جریمه سنگین مودریچ به خاطر پرونده مالیاتی
ستاره خط میانی کرواسی و رئال‌مادرید ممکن است بیش از یک میلیون یورو جریمه شود. لوکا مودریچ که با تیم‌ملی کشورش به مقام نایب قهرمانی جهان رسید و بعد عنوان بهترین بازیکن اروپا را کسب کرد، ممکن است پایش به دادگاه مالیاتی باز شود. براساس اعلام روزنامه ال‌موندو، وی در سال 2012 هنگام انتقال از تاتنهام به رئال مادرید، تمام موارد مالیاتی را پرداخت نکرده است. همین مساله باعث گشوده شدن پرونده‌ای علیه وی شده است. براساس آنچه نشریه اسپانیایی گزارش کرده، هم‌اکنون این احتمال هست وی بیش از یک میلیون و 200 هزار یورو جریمه و همچنین مدتی نیز به عنوان حبس در زندان برای او در نظر گرفته شود.


Page Generated in 0/0154 sec