printlogo


کد خبر: 198621تاریخ: 1397/6/24 00:00
اخبار

پیروزی تیم‌ملی والیبال ایران برابر بلغارستان
 آماده جدال با کوبا
تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی مرحله گروهی رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان برابر تیم‌ملی بلغارستان به پیروزی رسید.
نوزدهمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان به میزبانی 2 کشور بلغارستان و ایتالیا در حال پیگیری است که تیم‌ملی ایران در دومین بازی مرحله گروهی به مصاف تیم بلغارستان رفت و با نتیجه ۳ بر یک پیروز شد. در شبی که روی تمام صندلی‌های سالن، کاغذهایی با طرح پرچم بلغارستان قرار داشت که پشت آن، تصویری از بازیکنان این تیم بود که همگی با نشان دادن عدد ۳، پیروزی ۳ بر صفر را برای تیم‌شان پیش‌بینی می‌کردند، ملی‌پوشان ایران با قلدری پیروز شدند.
سعید معروف، امیر غفور، میلاد عبادی‌پور، جواد معنوی‌نژاد، علی شفیعی و سیدمحمد موسوی شروع‌کنندگان بازی برای ایران با هدایت ایگور کولاکوویچ بودند و در طرف مقابل یوچیکوف، اسکریموف، سگانوف، براتوئف، یوسیفوف و نیکولوف با هدایت کنسانتینف شروع‌کنندگان بازی برای بلغارستان بودند.
شاگردان ایگور کولاکوویچ در گروه D رقابت‌ها با تیم‌های پورتوریکو، بلغارستان، کوبا، لهستان و فنلاند همگروه هستند. ایران، لهستان و بلغارستان در نخستین دیدارهای خود حریفان را مغلوب کردند و ایران صدرنشین گروه شد. پنجشنبه‌شب نیز ملی‌پوشان ایران با برتری مقابل بلغارستان به دومین پیروزی خود دست یافتند و در دیگر بازی نیز لهستان با نتیجه ۳ بر صفر  پورتوریکو را مغلوب کرد.
تیم ملی امروز در سومین گام مسابقات مقابل کوبا صف‌آرایی می‌کند.
رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان هر 4 سال یک بار برگزار می‌شود و تیم‌ملی ایران که در سال‌های ۱۹۷۰، ۱۹۹۸، ۲۰۰۶، ۲۰۱۰ و ۲۰۱۴ در این مسابقات حضور داشته است موفق شد در دوره گذشته عنوان ششمی را کسب کند که بهترین مقام کسب شده در ادوار رقابت‌های قهرمانی جهان برای والیبال ایران بوده است.
۲۴ تیم حاضر، در 4 گروه ۶ تیمی حضور دارند و در پایان مرحله نخست، ۱۴ تیم برتر از ۳۰ شهریور رقابت خود را در مرحله دوم آغاز خواهند کرد و در نهایت قهرمان نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان هشتم مهرماه مشخص می‌شود.


کی‌روش برای ایران یک تشتک هم نیاورده!
سرمربی پیشین تیم‌ملی فوتسال با بیان اینکه فدراسیون فوتبال قدر سرمایه‌ها را نمی‌داند، گفت: شهرزاد مظفر با وجود قهرمانی در آسیا قراردادهای سه‌ماهه داشت و ۴ میلیون تومان حقوق می‌گرفت.
حسین شمس افزود: آدمی مثل کارلوس کی‌روش روزانه ۱۲۰ میلیون تومان دستمزد می‌گیرد ولی مظفر بدون احتساب مالیاتش، سه ماهه ۱۲ میلیون تومان قرارداد می‌بندد. سرمایه را کویت می‌شناسد نه ما. فدراسیون ما سرمایه‌شناس نیست. سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران خاطرنشان کرد: اینها (مسؤولان فدراسیون فوتبال) دنبال یک آدم گنده هستند که با او عکس بگیرند و ماموریت بروند. کی‌روش روزی ۱۲۰ میلیون تومان می‌گیرد ولی حتی یک تشتک هم برای ایران نیاورده است. با این حال مظفر طلا، نقره و برنز آسیا را برای فدراسیون فوتبال به ارمغان آورده. مظفر باید هم اینجا را رها کند و برود. متاسفانه فدراسیون قدر سرمایه‌هایش را نمی‌داند. شمس ادامه داد: مظفر باید حالاحالاها در ایران می‌ماند و افتخارات بیشتری کسب می‌کرد ولی باید اینجا را رها کند؛ چرا؟ چون آقایان با او قراردادهای سه‌ماهه با مبلغ ۱۲ میلیون تومان می‌بستند. تازه ۱۰ درصد مالیات هم کسر می‌کنند. چرا نباید قرارداد یکی مثل مظفر یک ساله شود. مردم با قهرمانی تیم بانوان در آسیا یک ماه خوشحال بودند و جشن گرفتند.


Page Generated in 0/0060 sec