printlogo


کد خبر: 198749تاریخ: 1397/6/26 00:00
اخبار

مربی شدن مهاجم اسبق استقلال در عمان
عباس سرخاب، مهاجم جنوبی فوتبال ایران و باشگاه استقلال در دهه ۷۰ بعد از سال‌ها غیبت در سطح اول مربیگری باشگاهی طی توافقی با سران باشگاه دسته اولی جعلان راهی مسقط شد تا تجربه جدیدی در این عرصه به دست بیاورد.
در روزهایی که کوچ فوتبالیست‌های ایرانی به لیگ های کشورهای حوزه خلیج فارس استارت خورده، حالا عباس سرخاب که پیش از این هدایت تیم‌های شهرداری بندرعباس، شاهین بوشهر و... را برعهده داشت به عنوان نخستین مربی لژیونر در فوتبال عمان، هدایت تیم دسته اولی جعلان را برعهده گرفت. مربی ایرانی جعلان با استقبال مسؤولان باشگاه عمانی وارد این کشور شد تا تصاویر سرخاب بازتاب زیادی در رسانه‌های این کشور داشته باشد.

قاتل پرسپولیس از الهلال جدا شد
مهاجم سوریه‌ای الهلال سرانجام از این تیم جدا شد تا در لیگ مصر بازی کند. قاتل تیم فوتبال پرسپولیس لقبی است که برخی رسانه‌های داخلی برای مهاجم سوریه‌ای الهلال، عمر خربین در نظر گرفته‌اند. این بازیکن سوریه‌ای فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا توانست در 2 دیدار رفت و برگشت برابر تیم فوتبال پرسپولیس 5 گل به ثمر برساند تا یک‌تنه زمینه‌ساز حذف سرخ‌پوشان تهرانی شود. عمر خربین سرانجام بعد از کش و قوس‌های زیاد تصمیم گرفت از الهلال جدا و راهی لیگ مصر شود. الهلال در فصل جابه‌جایی تابستانی تغییرات زیادی داشته است و بعد از جذب گومز، مهاجم سرشناس فرانسوی تصمیم گرفت خربین را به صورت قرضی و تا پایان فصل جاری به یک تیم مصری بفروشد.

بارسلونا شکست را با پیروزی  عوض کرد
بارسلونا با وجود اینکه گل نخست را از رئال سوسیداد دریافت کرد، توانست نتیجه را جبران کند و 3 امتیاز بازی را به دست آورد.
بارسلونا شنبه در هفته چهارم لالیگا در آنوئتا به مصاف رئال سوسیداد رفت و 2 بر یک میزبانش را شکست داد.
آبی‌و‌اناری‌ها مانند همیشه در این ورزشگاه به مشکل برخوردند و گل نخست را دریافت کردند. آریتس الوستوندو در دقیقه ۱۲ دروازه مارک آندره ترشتیگن را باز کرد. شاگردان ارنستو والورده تلاش کردند گل مساوی را به ثمر برسانند اما نیمه اول را با شکست یک بر صفر به پایان رساندند.
در شروع نیمه دوم فیلیپ کوتینیو به جای نلسون سمدو وارد زمین شد. آبی‌و‌اناری‌ها تلاش خود را برای باز کردن دروازه حریف بیشتر کردند. در مقابل، میزبان چند فرصت خوب را از دست داد. در نهایت لوئیس سوارس توانست گل مساوی را در دقیقه ۶۳ به ثمر برساند. دقایقی بعد ضربه عثمان دمبله با برخورد به 2 مدافع رئال سوسیداد درون دروازه میزبان جای گرفت تا بارسا شکست را با پیروزی عوض کند؛ سپس آرتورو ویدال وارد زمین شد. در دقایق پایانی خوانمی فرصت داشت بازی را مساوی کند که ضربه سرش با اختلاف کمی به بیرون رفت.
بارسلونا با این پیروزی ۱۲ امتیازی شد و صدرنشینی‌اش را حفظ کرد.

شکست آمیان با وجود گلزنی قدوس
آمیان در شبی که سامان قدوس گلزنی کرد در خانه با نتیجه 3 بر 2 برابر لیل تن به شکست داد.
در ادامه هفته پنجم رقابت‌های لیگ فرانسه 5 دیدار برگزار شد.
در حساس‌ترین بازی، موناکو مدافع عنوان قهرمانی باز هم امتیاز از دست داد و این بار در خانه تولوز با تساوی یک - یک متوقف شد.
آمیان که سامان قدوس را در ترکیب اصلی خود داشت در ورزشگاه خانگی از لیل پذیرایی کرد و با نتیجه 3 بر 2 تن به شکست داد.
سامان قدوس در دقیقه ۹۳ گل دوم آمیان را به ثمر رساند اما این باعث نشد تا تیمش بازنده بازی نشود. این دومین گل این بازیکن ایرانی در لیگ فرانسه است.
نتایج دیگر دیدارها:
کان ۲- لیون ۲
دیژون یک- آنژه ۳
مون‌پلیه یک- استراسبورگ یک
 در جدول رده‌بندی پاری‌سن‌ژرمن با ۱۵ امتیاز در صدر جای دارد و تیم‌های لیل و تولوز هم ۱۰ امتیازی هستند.
 


Page Generated in 0/0071 sec