printlogo


کد خبر: 198755تاریخ: 1397/6/26 00:00
اخبار

ماجرای عشق جاسوس عراقی  به یک پرستار در «مینو»
ماجرای عشق جاسوس عراقی به یک پرستار در دوران دفاع‌مقدس موضوع اصلی سریال «مینو» است. به گزارش «وطن امروز»، لوگوی تازه‌ترین محصول سریال سازمان  هنری - رسانه‌ای اوج با نام «مینو» در آستانه پخش از رسانه ملی با طرحی از خانه طراحان انقلاب اسلامی رونمایی شد. سریال 27 قسمتی «مینو» در بوستان ولایت، آبادان، خرمشهر، شهرک سینمایی دفاع‌مقدس و شهرک سینمایی غزالی تصویربرداری شده و با پایان یافتن مراحل فنی، آماده نمایش از رسانه ملی است. «مینو» به کارگردانی امیرمهدی پوروزیری و تهیه‌کنندگی مهدی همایونفر، روایتی از مقاومت مردم خرمشهر در آغاز جنگ تحمیلی است که داستان آن در ماه‌های منتهی به اشغال این شهر می‌گذرد؛ قصه عاشقانه‌ای بین یک جاسوس عراقی و یک پرستار که فضای ملتهب جنگ آن را دستخوش فراز و فرودهای بسیار می‌کند.


چاپ 10 هزار نسخه از «یادت باشد» در یک هفته
کتاب «یادت باشد»، داستان زندگی شهید حمید سیاهکالی‌مرادی، نخستین شهید مدافع حرم، در کمتر از 10 روز به چاپ هجدهم رسید. به گزارش تسنیم، کتاب «یادت باشد» عاشقانه‌ترین کتاب شهدای مدافع حرم برای شهید پاییزی دفاع از حریم حضرت زینب‌کبری است که در پاییز سال 89 به کربلا رفت، در پاییز سال 91 عقد کرد، در پاییز سال 92 ازدواج کرد و در نهایت در پاییز سال 94 به شهادت رسید! طراحی جذاب جلد این کتاب گویای همین غربت همسرانه از جنس پاییز است که کتاب «یادت باشد» را بیش از هر چیزی به کتابی سراسر عشق و محبت و دلدادگی بدل کرده است؛ عشقی که شاید در زندگی زمینی به جدایی رسیده باشد اما این تعلق‌خاطرها هیچ‌گاه کهنه نمی‌شود. «یادت باشد» یک عاشقانه آرام در دل هیاهوهای زندگی است که با زبانی ساده و شیرین به‌قلم رسول ملاحسنی روایت شده و انتشارات شهید کاظمی اسفند سال گذشته آن را روانه بازار کتاب کرده است. چاپ نخست کتاب در روز رونمایی آن به اتمام رسید و در طول یک هفته، کتاب به چاپ سوم رسید. این اثر در حال حاضر به چاپ هجدهم رسیده است.

علاقه شدید آمریکایی‌ها  به کتاب‌های ضد ترامپ!
4 کتاب منتشرشده درباره «دونالد ترامپ» در سال ۲۰۱۸ در آمریکا همگی در صدر فهرست پرفروش‌‌ترین آثار غیرداستانی قرار گرفته‌اند. به گزارش ایسنا به نقل از ان‌بی‌سی نیوز، «ترس» نوشته «باب وودوارد»، «آتش و خشم» به قلم «مایکل وُلف»، «یک وفاداری بالاتر: حقیقت، دروغ و رهبری» نوشته «جیمز کومی» رئیس سابق سازمان اف‌بی‌آی و کتاب «ناقص‌العقل: کاخ سفید ترامپ به روایت یک خودی» نوشته «اماروسا منیگالت نیومن» دستیار قدیمی ترامپ که همگی رویکردی ضد ترامپ دارند، امسال در صدر پرفروش‌ترین آثار غیرداستانی منتشرشده در آمریکا قرار گرفتند و در سطح جهان نیز ۷۵۰ هزار نسخه از آنها در روز نخست انتشار به فروش رفته است. «لیز هاول» مدیر ارشد شرکت «بارنز‌اند نوبل» که مالک بزرگ‌ترین و گسترده‌ترین کتاب‌فروشی‌های زنجیره‌ای در سراسر آمریکاست، اعلام کرد در 3 سال گذشته هیچ کتاب ویژه بزرگسالانی نداشته‌ایم که به سرعت کتاب‌های نوشته شده درباره «ترامپ» به فروش برسند و پس از انتشار «برو یک بپا بگذار» نوشته «هارپر لی» در سال ۲۰۱۵، کتاب‌هایی که به موضوع کاخ سفید پرداخته‌اند، رکوردشکن بوده‌اند. «ترس» نوشته «باب وودوارد» که جدیدترین اثر نوشته‌شده درباره «دونالد ترامپ» است تاکنون به سقفی فراتر از انتظار در پیش‌فروش رسیده و بر اساس اعلام «جاناتان کارپ» مدیر انتشارات «سایمون‌اند شوستر» این کتاب بزودی به پرفروش‌ترین اثر در بریتانیا، کانادا، استرالیا و حتی هند تبدیل می‌شود و فرآیند چاپ مجدد در همه این کشور در حال انجام است و این اثر به پدیده جهانی تبدیل خواهد شد.


Page Generated in 0/0067 sec