printlogo


کد خبر: 198761تاریخ: 1397/6/26 00:00
اخبار

آغاز کمپین‌های مشق مهر و احسان مهر
نیمه دوم شهریور هر سال با جنب و جوش خانواده‌ها برای ثبت‌نام فرزندان‌شان در مدارس و تهیه پوشاک و لوازم‌التحریر مورد نیازشان همراه است اما نزدیک شدن به مهر و پیچیدن بوی خوش آغاز یک سال جدید، برای همه دانش‌آموزان خوشایند نیست. این روزها که مشکلات اقتصادی و معیشتی دوچندان شده است، دانش‌آموزان ساکن مناطق محروم و نیازمند، توانایی تامین لوازم مورد نیازشان را ندارند، البته هر سال جشن عاطفه‌ها و کمپین‌های متفاوتی برای کمک به این اقشار جامعه به راه می‌افتد.  به گزارش «وطن‌امروز»، امسال نیز، به همت قرارگاه جهادی امام رضا(ع) و بنیاد برکت، 2 کمپین مشق مهر و احسان مهر به راه افتاده تا این دانش‌آموزان زیر چتر حمایت قرار گیرند و مانند سایر دانش‌آموزان سراسر کشور سال تحصیلی را با لبخند آغاز کنند. چند روزی است کمپین مشق مهر توسط قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در کنار کمپین احسان مهر بنیاد برکت شروع به کار کرده است. این کمپین در آستانه بازگشایی مدارس در راستای تامین نوشت‌افزار دانش‌آموزان نیازمند کشور تشکیل شده است.  

مفروش شدن حرم امامین عسکریین(ع) با سنگ‌های ایرانی
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات سامرا از اتمام عملیات سنگ‌فرش حرم امامین عسکریین(ع) در سامرا خبر داد. به گزارش تسنیم، عباس قطب‌الدینی گفت: در آستانه فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) با همت مهندسان و استادکاران ایرانی، کار سنگ‌فرش صحن باب‌الغیبه (بخش ورودی زائران) در حرم مطهر امامین عسکریین(ع) به ‌مساحت 2 هزار و 500 مترمربع به اتمام رسید. وی با بیان اینکه زائرانی که در سال‌های اخیر بویژه ایام اربعین به این حرم مطهر مشرف شده‌ بودند به‌یاد دارند که کف حرم سیمانی بود و سطح ناهمواری داشت، گفت: اکنون صحن باب‌الغیبه که ورودی اصلی حرم و محل بیتوته و استراحت بسیاری از زائران در ایامی مثل اربعین است با سنگ‌های مرغوب و زیبای ایرانی مفروش شده است. رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات سامرا با بیان اینکه عملیات سنگ‌فرش این صحن ظرف 2 ماه انجام شد، گفت: در این پروژه نیروهای فنی و متبرع از استان‌های خراسان شمالی، خراسان‌رضوی، خراسان‌جنوبی، قم، گلستان و سمنان مشارکت داشتند. وی افزود: پروژه سنگ‌فرش صحن باب‌القبله نیز به‌ مساحت تقریبی یکهزار و 700 مترمربع پس از زیرسازی توسط عتبه عسکریه تحویل ستاد بازسازی عتبات عالیات سامرا خواهد شد و پس از آن جهت عملیات بتن‌ریزی و سنگ‌فرش اقدام لازم انجام خواهد شد.

رئیس پلیس راهور ناجا اعلام کرد
افزودن یکهزار خودرو به ناوگان پلیس راه
رئیس پلیس راهور ناجا از افزودن یکهزار خودرو و 5 هزار نیروی پلیس از سایر بخش‌های نیروی انتظامی به پلیس راهور برای روزهای باقیمانده شهریورماه خبر داد. به گزارش تسنیم، سردار تقی مهری با اشاره به ادامه‌دار بودن اجرای طرح ترافیک تابستان تا پایان شهریورماه و آماری درباره سوانح ترافیکی رخ داده از آغاز اجرای این طرح تا امروز، اظهار کرد: تجارب سال‌های گذشته نشان داده شهریورماه، پرترددترین و پرتصادف‌ترین ماه سال است، لذا با توجه به این مهم و با تدبیر فرمانده ناجا مقرر شد یکهزار خودرو و 5 هزار نیروی پلیس از سایر بخش‌های نیروی انتظامی به کمک پلیس راهور آمده و تا پایان شهریورماه در بخش‌های ترافیکی به شهروندان خدمات دهند. رئیس پلیس راهور ناجا بیشترین علل وقوع تصادفات در شهریورماه را «سرعت و سبقت غیرمجاز با 35 درصد» و «عدم توجه به جلو و خستگی ‌و خواب‌آلودگی با 39 درصد» عنوان کرد و افزود: آمار مرگ و میر در صحنه تصادفات طی 23 روز اخیر نشان‌دهنده کاهش 5/2 درصدی کشته‌شدگان در صحنه تصادفات به نسبت سال قبل است و این درحالی است که ترددشمارها، افزایش 15 درصدی سفرها را طی این مدت نشان می‌دهد.


Page Generated in 0/0061 sec