printlogo


کد خبر: 198856تاریخ: 1397/6/27 00:00
اخبار

طارمی مقصر شکست الغرافه شد
الغرافه در هفته پنجم لیگ ستارگان قطر به مصاف ام‌صلال رفت. الغرافه در این دیدار خانگی با وجود بازی خوبی که به نمایش گذاشت اما با نتیجه 3 بر 2 تن به شکست داد. این تیم قطری فرصت‌های زیادی را خلق کرد تا جایی که 12 موقعیت مسلم گلزنی به دست آورد ولی تنها 2 گل توانست به ثمر رساند. روزنامه استاد الدوحه با منتشر کردن عکسی از مهدی طارمی به فرصت‌سوزی مهاجمان الغرافه اشاره کرد و انگشت اتهام را به سوی این مهاجم ایرانی گرفت که نتوانست از فرصت‌‌های که به دست آورد استفاده و برای تیمش گلزنی کند. طارمی با وجود اینکه خوب خود را در موقعیت گلزنی قرار می‌دهد اما دقت و تمرکز لازم را برای استفاده کردن از فرصت‌‌هایی که به دست می‌آورد ندارد. او این مشکل را در تیم فوتبال پرسپولیس هم داشت.

 ایران- بولیوی، ۲۴ مهر در آزادی
در روزهای اخیر حرف و حدیث‌هایی درباره لغو احتمالی بازی دوستانه ایران و بولیوی به گوش می‌رسید اما سایت فدراسیون فوتبال تاریخ قطعی برگزاری این بازی را اعلام کرد تا به شایعات پایان دهد. در خبر سایت رسمی فدراسیون فوتبال آمده است: «بنا بر هماهنگی‌ها و تایید به عمل آمده فی‌مابین فدراسیون فوتبال ایران و بولیوی، دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی این دو کشور روز سه‌شنبه شانزدهم اکتبر مصادف با 24 مهر ماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد». سرمربی تیم‌ملی در این بازی کارلوس کی‌روش خواهد بود و به این بهانه دور جدید تمرینات تیم‌ملی از نیمه دوم مهرماه آغاز می‌شود. از آنجایی که این بازی در فیفادی برگزار می‌شود ایران لژیونرهایش را هم به همراه خواهد داشت. قرار است کارلوس کی‌روش برای این بازی از سردار آزمون هم دعوت کند.

وداع غریبانه پیرمرد ولزی با تبریز
سرمربی پیشین تیم رئال‌مادرید که برای قهرمان کردن تراکتورسازی به تبریز آمده بود پس از گذشت 6 هفته از رقابت‌های لیگ برتر در حالی از این شهر رفت که جام‌حذفی را هم از دست داد. سرمربی کهنه‌کار ولزی که در کارنامه درخشان خود در محبوب‌ترین تیم‌‌های دنیا حضور داشته است بیشتر از 2 ماه نتوانست در یکی از پرطرفدارترین تیم‌های فوتبال ایران باقی بماند. توشاک که در 6 هفته نخست رقابت‌‌های لیگ برتر موفق به کسب ۹ امتیاز شد، پس از باخت سرخپوشان تبریز در دیدار با صنعت نفت آبادان در جام حذفی و حذف از این رقابت‌ها ناچار به ترک ایران شد. در این میان محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه همراه با پسر خود و همچنین مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز به کازان رفت تا امور اقتصادی‌‌‌‌اش را دنبال کند. او در حالی با سردار آزمون بر سر میز شام نشست که تیمش در تبریز در بدترین شرایط ممکن قرار داشت. از قرار معلوم اطرافیان زنوزی عدم ارتباط سرمربی ولزی تیم با هواداران و بازیکنان بزرگ تراکتورسازی را به مالک باشگاه اعلام می‌کنند. زنوزی هم از اسدی می‌خواهد در بازگشت خود به تبریز تصمیم نهایی را گرفته و تکلیف همکاری با توشاک را مشخص کند؛ تصمیمی که در همان کازان گرفته شد تا توشاک بامداد دوشنبه تبریز را در غم‌انگیزترین حالت ممکن ترک کند. سرمربی اسبق رئال‌مادرید که در مراسم استقبالش حدود 2 هزار نفر حضور داشتند هنگام ترک ایران، غریبانه رفت. مدیران باشگاه تراکتورسازی درباره تصمیم ناگهانی خود سکوت کرده‌‌اند و هیچ‌کس درباره دلایل برکناری سرمربی سرخ‌ها اظهارنظر رسمی نکرده است. البته هنوز بدرستی مشخص نیست جان توشاک از سرمربیگری تراکتورسازی اخراج شده است یا در توافق با مسؤولان باشگاه مسؤولیتش را ترک کرده است. با این حال تا اظهارنظر رسمی مسؤولان باشگاه تبریزی باید
منتظر بود.


Page Generated in 0/0071 sec