printlogo


کد خبر: 198916تاریخ: 1397/6/31 00:00
اخبار

«مستوری» صادق کرمیار در راه بازار کتاب
«مستوری» عنوان جدیدترین اثر صادق کرمیار، نویسنده رمان موفق «نامیرا» است که بزودی روانه بازار خواهد شد. به گزارش فارس، «مستوری» روایتگر سرگشتگی پسر جوان و متمولی است که درباره گذشته خود شک کرده و دنبال پیدا کردن هویت واقعیش است. در میانه این سرگشتگی است که آشنایی با خانواده شهید مهدی زین‌الدین مسیر تحقیقات او را عوض کرده و «سیامک» متوجه می‌شود مادرش... صادق کرمیار در رمان جدیدش مستوری، از میانه عشق و سرگشتگی به عالم شهادت پل‌زده و ما را با زندگی شهید مهدی زین‌الدین از سرداران 8 سال دفاع‌مقدس آشنا می‌کند. «مستوری» را انتشارات کتاب جمکران در 403 صفحه چاپ کرده و همزمان با ایام دفاع‌مقدس روانه بازار نشر خواهد کرد. 

کتابی برای آنها که به دنبال ازدواج موفق هستند
کتاب «ازدواج» اثر جدید حمید حبشی، از روانشناسان و مربیان حوزه سبک زندگی اسلامی- ایرانی است که در آن به بیان راه و رسم خواستگاری و ازدواج پرداخته است. به گزارش تسنیم، حبشی در این کتاب به بیان مراحل و موانع ازدواج می‌پردازد. «کتاب ازدواج، کتاب اول تأسیس» اثری است شیوا و روان که حاصل سال‌ها جلسات و مشاوره‌های حضوری و همایش‌های نویسنده است که با استفاده از تجارب محافل سخنرانی و برخورد چهره به چهره با زوج‌ها و جوانان منتشر شده است. این کتاب در 10 فصل به بیان مراحل مختلف ازدواج می‌پردازد. موضوعاتی از قبیل ضرورت و فلسفه ازدواج، شناخت معیارها در ازدواج و ملاک‌های یک ازدواج خوب از جمله مهم‌ترین موضوعات این کتاب است. همچنین روش کسب شناخت، تحقیق و راه درست کسب شناخت، مصاحبه خواستگاری، شیوه انجام مصاحبه خواستگاری، عقود و شروط ازدواج، باورها و گمان‌های غلط در موضوع شناخت، ملاحظات شناخت در موارد خاص از دیگر موضوعاتی است که نویسنده در این کتاب به بررسی آنها پرداخته است. انتشارات دفتر نشر معارف این کتاب را به قیمت 25 هزار تومان روانه بازار نشر کرده است.


ادامه اکران فیلم‌های کمدی  از 4 مهرماه
سخنگوی کارگروه اکران از آغاز مجدد اکران فیلم‌های کمدی پس از شب هفتم سیدالشهدا(ع) و از روز چهارشنبه 4 مهرماه خبر داد. به گزارش فارس، غلامرضا فرجی سخنگوی کارگروه اکران گفت: فیلم‌های کمدی که از روز سه‌شنبه ۲۰ شهریورماه به علت فرارسیدن ایام محرم حسینی، متوقف شده بود، از روز چهاشنبه ۴ مهرماه می‌توانند به اکران خود در سرگروه‌های سینمایی خود ادامه دهند. بنا بر این گزارش، 2 فیلم کمدی «هزارپا» ساخته ابوالحسن داوودی و «دم‌سرخ‌ها» ساخته آرش معیریان از جمله فیلم‌هایی است که به مناسبت فرارسیدن ایام ماه محرم، اکران آنها متوقف شده است.

   
نوسروده میلاد عرفان‌پور
در رثای اباعبدالله الحسین(ع)
کجا به دادن سر دین ما ادا بشود   
به انتظار نشستیم کربلا بشود   
که پیشمرگی مولا نصیب ما بشود   
به جان کرببلا عطر عید قربان است   
خوشا کسی که چنین در منا فدا بشود   
سر تعارف‌مان نیست با حسین ولی   
کجا به دادن سر دین ما ادا بشود   
بدا به نامه اعمال ما به روز حساب   
نماز صبح شهادت اگر قضا بشود   
خدا نبخشدمان گر دمی که جان داریم
خیام دوست، گذر گاه اشقیا بشود   
خدا نبخشدمان گر دمی که ما هستیم
سه شعبه در گلوی شیرخواره جا بشود
خوشا که جان بدهیم و به لحظه‌ای نرسیم
که جسم اکبر او جمع در عبا بشود   
به قطعه قطعه شدن در هوای عشق حسین
رضا دهیم، خداوند اگر رضا بشود


Page Generated in 0/0063 sec