printlogo


کد خبر: 198918تاریخ: 1397/6/31 00:00
تقابل استقلال و نساجی در مازندران
پیش‌داربی ویژه

جدال نکونام و استقلال پیش از داربی، تلاش نمازی برای خارج کردن تیمش از شرایط پیچیده و آمدن مرزبان به مسجدسلیمان برای جایگزینی ویسی، نماهایی از اتفاقات بازی‌های امروز هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران است. هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران امروز با انجام 3 بازی دیگر پیگیری می‌شود. در حساس‌ترین بازی استقلال که بتازگی از لیگ قهرمانان حذف شده است، در قائمشهر باید به مصاف نساجی برود. استقلالی‌ها در این فصل خیلی مقتدرانه عمل نکرده‌اند و با یک بازی کمتر نسبت به همنام خوزستانی خود در رده دهم قرار دارند. استقلالی‌ها که به دنبال بازگرداندن رای سوپرجام از طریق مراجع قضایی بین‌المللی هستند، برای لبریز نشدن صبر هواداران‌شان به پیروزی در این دیدار نیاز دارند؛ پیروزی‌ای که می‌تواند آبی‌ها را هم از لحاظ روحی و هم از نظر امتیاز قبل از داربی تهران به شرایط بهتری برساند. از طرفی این مسابقه می‌تواند برای نکونام که سابقه بازی در استقلال را دارد از حساسیت شخصی زیادی برخوردار باشد. ببرهای قائمشهر هفته گذشته برابر پرسپولیس در آزادی شکست خوردند؛ دیداری که در آن نکونام به داوری اعتراضات زیادی داشت. آنها می‌دانند برای اینکه در پایان فصل امتیازات‌شان از تعداد بازی‌های‌شان کمتر نباشد دیگر فرصتی برای اشتباه ندارند.
3 غایب بزرگ استقلال
3 بازیکن استقلال در دیدار برابر نساجی مازندران حضور نخواهد داشت. استقلال در حالی دیروز (جمعه) برای دیدار برابر نساجی راهی قائمشهر شد که علاوه بر فرشید اسماعیلی و مارکوس نیومایر، مدافع خود یعنی روزبه چشمی را هم به دلیل مصدومیت از ناحیه شست پا در اختیار نخواهد داشت. اسماعیلی از ناحیه زانو آسیب دیده و نیومایر هم دچار ویروس سرماخوردگی شده است. چشمی در حالی در دیدار مقابل نساجی قائمشهر غایب خواهد بود که در تمرین آبی‌پوشان حضور داشت. در غیاب نیومایر، اسماعیلی و روزبه چشمی، وینفرد شفر تصمیم گرفت جابر انصاری را برای نخستین‌بار در فصل جدید در فهرست این تیم برای بازی با نساجی قرار دهد. انصاری بتازگی کارت بازی‌اش را گرفته و شفر هم برای نخستین‌بار این بازیکن را با تیم استقلال به اردوی پیش از بازی دعوت کرده است. استقلال  امروز از ساعت 18:45 در قائمشهر به مصاف نساجی خواهد رفت.
روز سخت اصفهانی‌ها در جنوب
آبی‌های خوزستان تنها با یک پیروزی در لیگ برتر پا به این مسابقه می‌گذارند؛ پیروزی‌ای که برابر سپیدرود قعرنشین به دست آورده‌اند. داریوش یزدی با جوانانش آرزوهای بزرگی در سر دارد ولی راه برای آنها بسیار سخت و دشوار است. پیروزی در جام حذفی روحیه مضاعفی به آنها داده است تا مقابل هواداران خود کار را برای شاگردان نمازی سخت کنند. ذوب‌آهن نیز که این فصل از ناحیه داوری در بعضی بازی‌ها متضرر شده، همانند لیگ در جام حذفی هم به پدیده گل محمدی باخت تا شرایط برای نمازی کمی سخت شود. تیم نمازی نشان داده روان بازی می‌کند اما خودش اعتقاد دارد که در بعضی بازی‌ها با اینکه توپ را در اختیار دارند نمی‌توانند به دروازه حریفان نزدیک شوند. هر چه هست او باید برای به دست آوردن کنترل تیم، زودتر یک راه چاره پیدا کند.
سایپای تهران- نفت مسجدسلیمان
آخرین بازی امروز میان سایپا و نفت مسجدسلیمان برگزار می‌شود. تیم علی دایی هم‌امتیاز با سپاهان و در رده چهارم قرار دارد. آنها در 3 بازی اخیر خود برابر پارس، فولاد و شهرداری بوکان (جام حذفی) پیروز شده‌اند. نارنجی‌پوشان که امسال نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم هستند توانسته‌اند عملکرد خوب خود از فصل قبل را ادامه دهند تا نیم‌نگاهی حتی به قهرمانی لیگ برتر داشته باشند؛ کاری که دایی قبلا به عنوان مربی- بازیکن در سایپا انجام داده است. حریف این هفته آنها تیمی است که با استعفای ویسی از این هفته علیرضا مرزبان را روی نیمکت خود می‌بیند. پیروز نشدن در حتی یک دیدار لیگ برتر آنها را با 3 امتیاز در رده ما قبل آخر جدول قرار داده است. هواداران مسجدسلیمانی دوست ندارند خیلی زود رویای ماندن در لیگ برتر را فراموش کنند، هر چه باشد آنها برای رسیدن به این جایگاه سختی‌های زیادی تحمل کرده‌اند.
 


Page Generated in 0/0058 sec