printlogo


کد خبر: 198922تاریخ: 1397/6/31 00:00
اخبار

شکست نوجوانان ایران برابر اندونزی
تیم‌ملی فوتبال نوجوانان ایران در نخستین دیدار از مسابقات قهرمانی آسیا شکست خورد. ملی‌پوشان نوجوان فوتبال ایران در نخستین دیدار از مسابقات قهرمانی زیر ۱۶ سال آسیا مقابل اندونزی به میدان رفتند. این دیدار دیروز جمعه در ورزشگاه بوخیت جلیل مالزی برگزار شد و ایران با نتیجه 2 بر صفر مقابل اندونزی شکست خورد. امیرالدین باگوس 2 بار در دقایق ۴ و ۹۰ برای اندونزی گلزنی کرد. با این نتیجه یاران عباس چمنیان که با عنوان نایب‌قهرمان دور گذشته وارد مسابقات شدند، چشم به 2 بازی آینده مقابل هند و ویتنام دارند. تیم ایران روز دوشنبه هفته آتی، دوم مهر ساعت ۱۲ با هند رودررو می‌شود.

واکنش عجیب رئیس الهلال به تعویض خربین
مدیر جدید الهلال، برخلاف سامی الجابر علاقه‌ای به فروش عمر خربین ندارد. پنجشنبه‌شب در دقیقه 71 عمر خربین به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و این تعویض در حالی رقم خورد که محمد بن فیصل مدیر جدید این باشگاه در این هنگام با سوت زدن اقدام به تشویق عمر خربین کرد؛ بازیکنی که حالا دچار افت شده و حتی قرار است از زمستان راهی تیمی از لیگ مصر شود. با توجه به خرید گومیس فرانسوی، عمر خربین این فصل فرصت چندانی برای نمایش توانایی‌هایش به دست نیاورده است. بهترین بازیکن آسیا در سال 2017 و آقای گل دوره قبل لیگ قهرمانان آسیا پس از یک مصدومیت نابهنگام، نتوانست شرایط قبلی را بازیابد و با افت نسبی مواجه شد، تا جایی که هنوز نتوانسته نخستین گلش در فصل جدید لیگ  عربستان را به ثمر برساند. مدیر قبلی باشگاه الهلال یعنی سامی الجابر، تصمیم گرفت عمر خربین را به باشگاه پیرامیدز مصر قرض بدهد تا این بازیکن فرصت بیشتری برای نمایش توانایی‌هایش داشته باشد و همچنین باشگاه الهلال بتواند هر زمان که خواست او را به تیم بازگرداند اما تصمیم مدیر جدید باشگاه الهلال چیزی غیر از این است، بن فیصل که علاقه زیادی به مهاجم سوریه‌ای الهلال دارد، در این مدت بارها حمایتش را از این بازیکن نشان داده و ثابت کرده دوست ندارد در ژانویه عمر را بفروشد. پیش‌‌‌‌‌‌تر باشگاه الهلال به صورت رسمی خبر انتقال 6 ماهه این بازیکن را از ژانویه 2019 اعلام کرد و سامی الجابر او را به پیرامیدز، تیمی که تحت نظر ترکی آل شیخ وزیر ورزش عربستان است، به صورت 6 ماهه واگذار کرد.

یک نقره حاصل تکواندوکاران ایران از گرندپری چین تایپه
در آخرین روز از رقابت‌های تکواندوی گرندپری ۲۰۱۸ چین‌تایپه، نماینده وزن ۸۰- کیلوگرم ایران در نخستین گام حذف شد تا تیم‌ملی ایران با تنها یک مدال نقره به کار خود پایان دهد. به گزارش ایسنا، مرحله سوم مسابقات گرندپری سال 2018 در 4 وزن المپیکی از روز چهارشنبه ۲۸ شهریورماه به میزبانی «تائویوان» کشور چین‌تایپه آغاز شد و روز جمعه ۳۰ شهریور ماه با شکست آخرین نماینده کشورمان به پایان رسید تا تنها یک‌ مدال نقره، دستاورد تیم‌ملی ایران از این مسابقات باشد. تنها مدال‌آور ایران در این‌ مسابقات میرهاشم حسینی، تکواندوکار وزن ۶۸- کیلوگرم تیم‌ملی بود که به مدال نقره این وزن رسید.

کشتی‌گیر اسرائیل از رقابت‌های کشتی جوانان جهان کنار گذاشته شد
کشتی‌گیر وزن ۷۹ کیلوگرم رژیم صهیونیستی با قانون جدید «اتحادیه جهانی کشتی» از جدول رقابت‌‌های جوانان جهان حذف شد. هیأت‌رئیسه اتحادیه جهانی کشتی در نشست اخیر خود در ایتالیا که همزمان با رقابت‌‌های جوانان اروپا برگزار شد، قانونی را تصویب کرد که اگر مربیان یا سرپرست یک کشور، هنگام مراسم قرعه‌کشی حضور نداشته باشند، قرعه‌کشی کشتی‌گیر ذی‌ربط انجام نخواهد شد و کشتی‌گیر آن کشور از دور رقابت‌ها کنار گذاشته می‌شود. با توجه به این قانون، در حالی که نماینده وزن ۷۹ کیلوگرم کشتی آزاد رژیم صهیونیستی، برای شرکت در رقابت‌‌های جوانان جهان در اسلواکی حضور  داشت اما به‌علت غیبت مربی‌‌‌‌اش در مراسم قرعه‌کشی، از جدول مسابقات کنار گذاشته شد. حال باید دید تکلیف نمایندگان اوزان ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم رژیم صهیونیستی در مراسم قرعه‌کشی 5 وزن دوم چه می‌شود. قانون جدید اتحادیه جهانی با پیشنهاد کشورهای صاحب‌نام دنیا از جمله ایران، آمریکا و روسیه و به منظور انجام قرعه‌کشی در بهترین شرایط و به دور از هرگونه شائبه‌ای به تصویب
رسیده است.


Page Generated in 0/0064 sec