printlogo


کد خبر: 199030تاریخ: 1397/7/2 00:00
اخبار

یک انتصاب تازه در شبکه سوم سیما
حسین آقازمانی که پیش از این به عنوان مدیر گروه ورزش شبکه 3 سیما فعالیت داشت، به عنوان دبیر شورای سیاست‌‌گذاری ورزش صداوسیما منصوب شد. به گزارش «وطن‌امروز»، با انتصاب محمدحسین آقازمانی بنا بر حکم اصغر پورمحمدی، قائم‌مقام سیما به عنوان دبیر شورای سیاست‌گذاری ورزش صداوسیما، میثم فضلعلی جانشین وی‌ در گروه ورزش شبکه 3 سیما شد. فضلعلی از بدو تاسیس شبکه نسیم به عنوان مدیر گروه تولید برنامه این شبکه مشغول به فعالیت بوده و تولید برنامه‌هایی نظیر خندوانه، کودک‌شو، وقتشه، هزارداستان، کتاب‌باز و هوش‌برتر را در کارنامه مدیریتی خود دارد و این انتصاب با هدف تقویت برنامه‌سازی در حوزه ورزشی انجام شده است. همچنین علی فروغی، مدیر شبکه 3 با قدردانی از زحمات حسین ذکایی که پیش از این دبیری شورای سیاست‌گذاری ورزش را عهده‌دار بود، وی را به عنوان مشاور رئیس شبکه در حوزه ورزش منصوب کرد.

چهره ماندگار فلسفه در «شوکران» از سنت‌گرایی می‌گوید
نهمین قسمت برنامه تلویزیونی «شوکران» روز دوشنبه ۲ مهرماه با حضور دکتر غلامرضا اعوانی فیلسوف ۷۶ ساله و رئیس انجمن بین‌المللى فلسفه اسلامى از شبکه 4 سیما پخش می‌شود. به گزارش «وطن‌امروز»، اعوانی از پیشروان سنت‌گرایى، چهره ماندگار، رئیس انجمن حکمت و فلسفه، رئیس انجمن بین‌المللى فلسفه اسلامى، عضو پیوسته فرهنگستان علوم، رئیس سابق موسسه پژوهشى حکمت و فلسفه، عضو هیأت‌مدیره فدراسیون انجمن‌های فلسفه جهان (FISP)، مؤسس انجمن علمی عرفان اسلامی و استاد ممتاز دانشگاه شهید بهشتى است. حکمت و هنر معنوی، ‎بررسی آرا و آثار افلاطون،‌ ‎ترجمه تاریخ فلسفه غرب نوشته «فردریک کاپلستون» و ترجمه کتاب ارسطو تألیف «سر دیوید راس» از آثار او است. اعوانی در این برنامه به پرسش‌هایی نظیر «آیا چنان که دکتر سید حسین سروش می‌گوید: سنت‌گرایى، تحجر، و دکترسیدحسین نصر متحجر است؟ چرا عرفان اسلامى، اجتماعى نشده است؟ آیا رابطه فلسفه و عمل با یکدیگر قطع است؟» پاسخ می‌گوید. «شوکران» محصول مشترک حوزه هنری و شبکه 4 سیما به تهیه‌کنندگی علی قربانی است که دوشنبه‌ها حوالی ساعت ٢١ روی آنتن می‌رود و بازپخش آن نیز روزهای سه‌شنبه ١٠ صبح، جمعه ۱۴ و یکشنبه ساعت ١٩ است.


«یادت باشد» 35 هزارتایی شد
کتاب «یادت باشد»، داستان زندگی شهید حمید سیاهکالی‌مرادی، نخستین شهید مدافع حرم، در کمتر از 6 ماه به چاپ نوزدهم رسید. رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با اعضای مجلس خبرگان روایتی از یک کتاب را مطرح کردند که در آن به عروسی 2 جوان دهه هفتادی اشاره داشت. به گزارش فارس، به‌ گفته نویسنده این اثر، تاکنون 35هزار نفر مخاطب این کتاب بوده‌اند. رهبر معظم انقلاب چندی پیش در دیدار خبرگان به این کتاب اشاره و از فضای میان 2 زوج جوان تمجید و آن را به عنوان الگویی مناسب معرفی کردند.

رونمایی از «سربلند» شهید حججی در پاتوق کتاب
مراسم رونمایی از کتاب «سربلند» روایت زندگی شهید محسن حججی سوم مهرماه در تهران برگزار می‌شود. به گزارش «وطن‌امروز»، مراسم رونمایی از کتاب «سربلند» روایت زندگی شهید محسن حججی برگزار می‌شود. بر اساس این گزارش، این برنامه روز سه‌شنبه سوم مهرماه ۹۷ از ساعت ۱۶ در خیابان انقلاب، چهارراه کالج، فروشگاه پاتوق کتاب برپا می‌شود. کتاب «سربلند» روایتی است مستند داستانی از کودکی تا شهادت محسن حججی که بزودی در بازار عرضه می‌شود. این اثر قرار است مخاطب را با ابعاد مختلف شخصیتی شهید آشنا کند؛ ابعادی از زاویه دید خانواده، دوستان و همرزمان. گفتنی است این کتاب حاوی اسناد، تصاویر و دلنوشته‌های شهید حججی نیز است. کتاب «سربلند» زندگی مستند داستانی شهید حججی به قلم نویسنده کتاب «عمار حلب»؛ محمدعلی جعفری است.


Page Generated in 0/0056 sec