printlogo


کد خبر: 199038تاریخ: 1397/7/2 00:00
سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرد
رگبار و رعد و برق در ۸ استان

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش باران و کاهش دما در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی خبر داد و گفت: در برخی مناطق استان‌های آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین، تهران، البرز، سمنان، کردستان، همدان و مرکزی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.
احد وظیفه به ایسنا اظهار داشت: تحلیل نقشه‌ها و داده‌های پیش‌یابی هواشناسی بیانگر افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در برخی مناطق استان‌های آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، زنجان، ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات زاگرس مرکزی است. همچنین در اردبیل و سواحل خزر در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان ابرناکی و بارش پراکنده و گاهی وزش باد رخ خواهد داد. وی افزود: گذر موج تراز میانی جو همراه با نفوذ جریان هوای خنک به سواحل دریای خزر سبب بارش باران، وزش باد و کاهش نسبی دما در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی خواهد شد.
به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، در برخی مناطق استان‌های آذربایجان شرقی، زنجان، دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، تهران، البرز، سمنان، دامنه‌های زاگرس در شمال استان کردستان، همدان و مرکزی نیز رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.


Page Generated in 0/0059 sec