printlogo


کد خبر: 199048تاریخ: 1397/7/2 00:00
اخبار

پیش‌فروش ۵۳ هزار محصول ایران‌خودرو
پیش‌فروش ۵۳ هزار دستگاه از ۸ محصول ایران‌خودرو از فردا سه‌شنبه به صورت اینترنتی آغاز و طی 6 روز اجرا خواهد شد. به گزارش تسنیم، مصطفی خان‌کرمی، معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو با بیان این مطلب اظهار داشت: خودروهای پژو 206 تیپ 2 و 206 تیپ 5، پژو 405 جی‌ال‌ایکس، سمند ال‌ایکس، سورن ‌ای‌ال‌ایکس، رانا، دنا و وانت آریسان در این پیش‌فروش قابل عرضه است. وی با اشاره به شرایط پیش‌فروش در این طرح افزود: در پیش‌فروش ویژه این شرکت برای جلوگیری از ترافیک مشتریان روی وب‌سایت فروش و اتلاف وقت و سرعت بخشیدن به فرآیند ثبت‌نام، کدملی مشتریان بر اساس رقم سمت راست به 6 گروه تفکیک می‌شود و در هر روز فقط مشتریان با کدملی تعیین‌شده می‌توانند اقدام به ثبت‌نام کنند. خان‌کرمی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، دارندگان کدملی با رقم سمت راست عدد یک روز سه‌شنبه، کدملی با رقم سمت راست اعداد 2 و 3 روز چهارشنبه، کدملی با رقم سمت راست اعداد 4 و 5 روز پنجشنبه، کدملی با رقم سمت راست اعداد 6 و 7 روز 7 مهر، کدملی با رقم سمت راست اعداد 8 و 9 روز 8 مهر و کدملی با رقم سمت راست عدد صفر روز 9 مهر می‌توانند در طرح پیش‌فروش ثبت‌نام کنند. وی با تاکید بر اینکه افرادی که در 18 ماه گذشته از ایران‌خودرو خریداری کرده‌اند، امکان ثبت‌نام در این طرح را ندارند، گفت: در این ثبت‌نام علاوه بر شرایط محدود‌کننده قبلی، فهرست کدملی مشتریانی که در ثبت‌نام اخیر شرکت سایپا موفق به ثبت‌نام شده‌‌اند از شرکت سایپا دریافت می‌شود و امکان ثبت‌نام آنان وجود نخواهد داشت. وی تصریح کرد: در فرآیند ثبت‌نام اینترنتی مواردی مانند داشتن گواهینامه و عدم مالکیت خودرو در زمان ثبت‌نام به‌صورت خوداظهاری دریافت و در زمان تحویل خودرو بر اساس استعلام‌‌های لازم راستی‌‌‌‌‌‌‌آزمایی خواهد شد و در صورت اثبات خوداظهاری اشتباه، اصل ودیعه در زمان تحویل عینا مسترد می‌شود. به‌گفته وی، فهرست مشتریانی که موفق به ثبت‌نام شده‌‌اند برای عموم قابل مشاهده است. البته این امکان با حفظ حریم شخصی افراد به صورت نمایش نام‌خانوادگی و چند شماره از کدملی پس از 5 دقیقه از ثبت‌نام نهایی قابل رویت است. گفتنی است، مشتریان می‌توانند برای ثبت‌نام در روز‌‌های تعیین‌شده به وب‌سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی  http://esale.ikco.ir مراجعه کنند.

‌خودروهای «ام‌وی‌ام» 55 درصد گران شد
مدیران خودرو قیمت محصولاتش را ۵۵درصد افزایش داد. به گزارش ایسنا، این شرکت اعلام کرده افزایش نرخ ارز مورد استفاده برای واردات قطعات برای مونتاژ خودروها در ایران از نرخ ارز مرجع به نرخ سامانه نیما، دلیل افزایش ۵۵ درصدی قیمت‌ها بوده است. مدیران‌خودرو در دعوتنامه‌ای که برای مشتریان خود ارسال کرده اعلام کرده در صورت کاهش نرخ ارز خودرو، قیمت‌ محصولات این شرکت نیز کاهش خواهد یافت. این شرکت توضیح داد: میزان افزایش واقعی قیمت باید ۱۰۰‌درصد باشد که این شرکت برای رعایت حال مصرف‌کنندگان در مرحله اول ۵۵ درصد آن را اعمال کرده است.


اختلاس در بانکرینگ بوشهر
مسؤول فروش فرآورده‌‌های نفتی به کشتی‌ها (بانکرینگ) در منطقه بوشهر با اختلاس چندده میلیارد تومانی متواری شد. به گزارش فارس، «ح.ط» که مدت 2 سال و نیم در این سمت مشغول به کار بوده پیش از این نیز 2 بار دست به سوءاستفاده زده بود که در نوبت‌های قبل ارقام این سوءاستفاده‌ها اندک بوده است. با این وجود ظاهرا توجهی به این موضوع از سوی مسؤولان امر نشده بود تا اینکه نام برده توانست ارقام کلان‌تری را به جیب بزند. هم‌اکنون تیمی از بازرسی و حراست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای پیگیری موضوع به منطقه بوشهر اعزام شده‌اند.
 


Page Generated in 0/0085 sec