printlogo


کد خبر: 199386تاریخ: 1397/7/9 00:00
اخبار

اعلام آمادگی سیروس مقدم برای کارگردانی «پایی که جاماند»
سیروس مقدم، کارگردان سریال «پایتخت» از رایزنی‌هایی با نویسنده کتاب پیرامون ساخت سریال «پایی که جا ماند» خبر داد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سیروس مقدم، کارگردان سینما و تلویزیون درباره احتمال ساخت سریال کتاب «پایی که جا ماند» گفت: صحبت‌‌های آقای سیدناصر حسینی‌پور را پیرامون ابراز علاقه‌اش برای ساخت این سریال خوانده‌ام، اما حدود 8 سال پیش کتاب «پایی که جا ماند» مرا جذب کرد چراکه با خاطرات متفاوتی روبه‌رو شدم. با وجود اینکه نویسنده جوان این کتاب اسارت و شکنجه‌های بسیاری را در زندان دیده بود اما کتاب را به گروهبان عراقی تقدیم می‌کند. با خواندن مقدمه جذب شدم و تا پایان کتاب «پایی که جا ماند» را خواندم. کارگردان سریال «پایتخت» تصریح کرد: همان ایام که کتاب را خوانده بودم خبرنگاری از من سوال کرد که شما همه ژانر‌ها را تجربه کرده‌اید چرا در حوزه دفاع‌مقدس و جنگ سریال یا فیلمی نمی‌سازید؟ گفتم دلم می‌خواهد از زاویه دیگری به این موضوع بپردازم چراکه به تازگی کتاب «پایی که جا ماند» را خواندم و مرا جذب کرده است. مشتاقم اگر شرایط فراهم شود در این باره سریال یا فیلمی بسازم. بعد از مصاحبه من، چند نفر از همکاران تماس گرفتند که ما درباره این کتاب فکر کرده‌ایم و می‌خواهیم در این باره فیلم بسازیم، اما گفتم من در آن مصاحبه بیشتر علاقه قلبی خود را بیان کردم که به تازگی سیدناصر حسینی‌پور در مصاحبه جدید خود ابراز تمایل کرده‌اند که این کار را ما بسازیم و من هم اعلام آمادگی می‌کنم خاطرات این کتاب و شخصیت‌هایی را که بی‌طرفانه درباره آن نوشته شده است، در حوزه دفاع‌مقدس تولید کنم.

انتصاب مدیر گروه اجتماعی شبکه 4 سیما
با حکم مدیر شبکه 4 سیما، سیداحمد موسوی‌صمدی به‌عنوان مدیر گروه اجتماعی این شبکه منصوب شد. به گزارش «وطن‌امروز»، مسعود معینی‌پور مدیر شبکه 4 سیما، سیداحمد موسوی‌صمدی را به عنوان مدیر گروه اجتماعی این شبکه منصوب کرد. موسوی‌صمدی پیش از این قائم‌مقام مرکز بسیج امور تولیدات رسانه‌‌‌ای، مدیر مجتمع پژوهشی آموزشی شهید آوینی و مدیر موسسه «مسیر» بوده است. در پایان این حکم مسعود معینی‌پور از زحمات و تلاش‌های اسرافیل علمداری در زمان تصدی سرپرستی گروه، تشکر و قدردانی کرده است.

راه‌اندازی دانشگاه هنرهای ایرانی- اسلامی فرشچیان تا ماه آینده
دانشگاه هنرهای ایرانی- اسلامی محمود فرشچیان تا یک ماه آینده راه‌اندازی می‌شود. به گزارش «وطن‌امروز»،  جلسه کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور اعضای کمیسیون و محمود اربابی معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری برگزار شد. محمدحسین ایمانی‌خوشخو، رئیس کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی در این جلسه گفت: تاسیس دانشگاه هنرهای ایرانی- اسلامی از طرح‌های کمیسیون هنر و معماری است که پس از تصویب در شورای عالی انقلاب فرهنگی و با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه استاد محمود فرشچیان حداکثر تا یک ماه آینده راه‌اندازی می‌شود.

صدور مجوز نمایش برای 2 فیلم
شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی برای 2 فیلم مجوز نمایش صادر کرد. به گزارش «وطن‌امروز»، شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی در جلسه اخیر خود که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، مجوز نمایش 2 فیلم «بمب داستان عاشقانه» به تهیه‌کنندگی مشترک احسان رسول‌اف و پیمان معادی و کارگردانی پیمان معادی در ژانر اجتماعی و «کامیون» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی  کامبوزیا پرتوی در ژانر اجتماعی را صادر کرد.


Page Generated in 0/0063 sec