printlogo


کد خبر: 199446تاریخ: 1397/7/10 00:00
اخبار

دولت در حل مشکلات کامیون‌داران تسریع کند
 آیت‌الله آملی‌لاریجانی در جلسه مسؤولان عالی قضایی در سخنانی با تاکید بر اینکه مسؤولان باید مدبرانه عمل کنند و اجازه ندهند برخی مطالبات بحق مردم با سوءاستفاده دشمن به انحراف برود، خاطرنشان کرد: ممکن است دشمن افرادی را اجیر کند که از مطالبات مردم سوءاستفاده کرده و برخی اعتراضات را به انحراف بکشانند. ما باید به هوش باشیم. دولت در فکر حل مشکلات کامیون‌داران است، البته این موضوع نیاز به زمان دارد که باید با سرعت و کار جهادی، انتظارات برآورده شود. آیت‌الله آملی‌لاریجانی با بیان اینکه اقدام بموقع و سریع برای حل مشکلات از موج‌سواری دشمن جلوگیری می‌کند، به وجه دیگری از اتفاقات اخیر در جریان اعتراضات کامیون‌داران اشاره کرد و گفت: ما معتقدیم جنس مطالبات کامیون‌داران از جنس برهم زدن امنیت حمل‌ونقل جاده‌ای و تخریب خودروها نیست. چنین اقداماتی نشان می‌دهد جریانات دیگری می‌خواهند بر موج مطالبات مردم سوار شوند. به گزارش اداره کل روابط عمومی قوه قضائیه، رئیس قوه‌قضائیه ادامه داد: اینکه دشمن مدام به رصد مشکلات ما می‌پردازد، امر واضحی است و همه می‌دانیم که امروز دشمن با همه ابزار تبلیغاتی خود به صحنه آمده است اما مسؤولان نیز وظیفه‌ای دارند که باید بموقع انجام دهند؛ به عنوان مثال اگر قرار است برای کامیون‌داران لاستیک تهیه شود، باید این کار سریع‌تر انجام شود و علاوه بر این با مردم سخن گفته شود تا بدانند مسؤولان به فکر حل مشکلات هستند. این موضوع بویژه در مسائل اقتصادی و اجتماعی بسیار حائز اهمیت است. رئیس قوه‌قضائیه در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه بازار سوم ارز مجموعاً 2 درصد کل نیازهای ارزی مردم را هم تشکیل نمی‌دهد، افزود: متاسفانه همین قیمت‌سازی‌های غلط بر بازار تاثیر می‌گذارد. ما منکر لزوم اقدام دولت در این زمینه و فشار دشمن خارجی نیستیم اما نباید از چنین عوامل درونی سودجو نیز غفلت کنیم. از دادستان محترم تهران نیز خواسته‌ام این سایت‌ها را به دقت رصد کند. از سوی دیگر رئیس کل محترم بانک مرکزی فهرست چند سایت خاص را که اقدام به قیمت‌سازی می‌کنند ارسال کرده است. بر این اساس گردانندگان این سایت‌ها باید از سوی دادستانی احضار شوند و به آنان اولتیماتوم شدید داده شود. بعید نیست برخی از آنان مصداق مفسد اقتصادی باشند.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل خطاب به وزیر بهداشت:
ادبیات توهین‌آمیز شما باعث حیرت همگان شد
اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در نامه‌ای خطاب به قاضی‌زاده‌هاشمی، وزیر بهداشت اعلام کرد: ادبیات متفرعنانه و توهین‌آمیز شما در پاسخ به دانشجویان باعث حیرت همگان شد و ثابت کردید ادعا‌های اعضای دولت مبنی بر نقدپذیری، شعاری توخالی است.
به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، پس از سخنان اخیر وزیر بهداشت در یک جمع دانشجویی و واکنش‌های مختلفی که از طرف جریان‌های دانشجویی شکل گرفت، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در نامه‌ای خطاب به وزیر بهداشت دولت دوازدهم نوشت: برخورد و ادبیات متفرعنانه و توهین‌آمیز شما در پاسخ به دانشجویان، ثابت کرد ادعا‌های اعضای دولت مبنی بر نقدپذیری و داشتن سعه‌صدر، شعاری توخالی است و در عمل به آزادی بیان اعتقادی ندارند! البته شناخت ما از رفتار‌های نادرست اعضای کابینه سابقه‌ای طولانی دارد. در دولتی که وزیر راه‌وشهرسازی میکروفن از دست خبرنگار می‌گیرد، وزیر جهاد کشاورزی به جای پاسخگویی سبوس به خورد کشاورزان می‌دهد وزیر، فرماندار دولت را «بیشعور» می‌خواند، چندان دور از انتظار نیست که وزیر بهداشت دانشجویان منتقد خود را «فرقانی»، «تکفیری»، «بی‌دین» و «بی‌عقل» بنامد و چه جای گله و شکایت از شماست وقتی رئیس دولت در این امر پیشتاز است و منتقدانش را با هزار توهین می‌نوازد.
 


Page Generated in 0/0053 sec