printlogo


کد خبر: 199456تاریخ: 1397/7/10 00:00
اخبار

جزئیات و شرایط تمام‌وقت شدن معلمان
وزیر آموزش‌وپرورش درباره جزئیات طرح تمام‌وقت شدن معلمان گفت: در این طرح معلمان به جای ۲۴ ساعت ۳۶ ساعت در هفته در مدرسه حضور خواهند داشت. به گزارش تسنیم، سیدمحمد بطحایی اظهار داشت: هم‌اکنون 6 ساعت اضافه تدریس در حکم معلمان لحاظ می‌شود که در سوابق خدمتی‌شان لحاظ خواهد شد. وی افزود: طرحی را داریم که بتدریج به سمت تمام‌وقت شدن معلمان حرکت کنیم، البته در گام نخست باید اعتبار مورد نیاز تامین شود. بطحایی تصریح کرد: در این طرح هر کدام از معلم‌ها به اختیار تمام‌وقت خواهند شد.
افزایش شمار فوتی‌های مصرف الکل
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از افزایش آمار مسمومان و شمار فوتی‌های ناشی از مصرف الکل در کشور خبر داد. مجتبی خالدی به ایسنا گفت: طبق آخرین استعلام سازمان اورژانس کشور از مراکز درمانی، تعداد کل مسمومان مصرف الکل در کشور به ۳۷۱ نفر رسید که از این تعداد  ۳۱ نفر فوت و ۱۶۷ نفر ترخیص شده‌اند و ۱۷۳ نفر همچنان بستری هستند. سخنگوی سازمان اورژانس کشور افزود: تعداد فوتی‌ها به تفکیک ۱۷ نفر در هرمزگان، 6 نفر در خراسان شمالی، 5 نفر در البرز، 2 نفر در کهگیلویه و بویراحمد، یک نفر هم در فارس است.
افتتاح نمایشگاه تجهیزات پلیسی
هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی با حضور فرمانده نیروی انتظامی افتتاح شد. به گزارش مهر، این نمایشگاه با موضوع به‌روز‌رسانی، توسعه و ارتقای کمی و کیفی تجهیزات پلیس و استفاده از فناوری‌های روز آغاز شد. گسترش فرهنگ استفاده از تجهیزات ایمنی در جامعه، حمایت از نخبگان و مخترعان فعال و کمک به تجاری‌سازی ایده‌ها و طرح‌ها از دیگر اهداف این نمایشگاه است. این نمایشگاه با شرکت مراکز رشد دانشگاه‌ها و پارک‌های علمی و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان و ۷۰  اختراع و ابتکار از بخش‌های مختلف ناجا، فنی و‌ حرفه‌ای و دانشگاه برگزار می‌شود.
دریافت ۱۰ دلار از زائران در فرودگاه نجف
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت درباره دریافت ۱۰ دلار از زائران ایرانی در فرودگاه نجف گفت: دریافت این مبلغ سال‌های پیش نیز انجام می‌شد. مرتضی آقایی به میزان گفت: زائران ایرانی که برای اربعین مشرف می‌شوند باید در فرودگاه نجف ۱۰ دلار عوارض ورود به این شهر را بپردازند. آقایی با بیان اینکه این موضوع در سال‌های گذشته هم وجود داشته، افزود: این ۱۰ دلار از زائرانی که به وسیله سازمان حج و زیارت اعزام می‌شوند قبل از سفر دریافت می‌شود و زائرانی که به صورت آزاد سفر می‌کنند، باید این مبلغ را در فرودگاه نجف بپردازند.
 


Page Generated in 0/0056 sec