printlogo


کد خبر: 199487تاریخ: 1397/7/10 00:00
اخبار

مارادونا به مسی: دیگر به تیم‌ملی نرو مرد!
دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین به لیونل مسی، ستاره بارسلونا توصیه کرد برای همیشه از حضور در دیدارهای ملی کناره‌گیری کند. پس از رقابت‌های جام جهانی، لیونل اسکالونی به طور موقت هدایت آرژانتین را برعهده گرفت و مسی در 2 فهرست اخیر او برای دیدارهای دوستانه حضور نداشت. در حالی که گفته می‌شود ستاره بارسا قصد ندارد تا پایان سال 2018 به تیم‌ملی بازگردد، مارادونا از او خواست بازنشستگی‌اش را از بازی‌های ملی اعلام کند. او به کلارین گفت: من چه توصیه‌ای به مسی می‌کنم؟ اینکه دیگر به تیم ملی بازنگردد؛ بازنشسته شود. اینجا همه تقصیرها را به گردن او می‌اندازند؛ تیم زیر 15 ساله‌ها شکست می‌خورد تقصیر مسی است، در برنامه بازی‌های لیگ آرژانتین، راسینگ مقابل بوکا قرار می‌گیرد مسی سرزنش می‌شود. من به او می‌گویم «دیگر به تیم‌ملی نرو مرد». باید ببینیم آنها می‌توانند خودشان کار را جلو ببرند؟ ببینیم آنها به اندازه کافی بزرگ شده‌اند؟ تقصیر او نیست که ما قهرمان جهان نشده‌ایم. خب! او امید همه ما بود. مثل اسبی که به امید قهرمانی می‌رود اما او هشتم شد. در فرمول یک، فتل ماشین فوق‌العاده‌ای دارد اما همیلتون او را شکست داد. در حال حاضر، تیم‌ملی دیگر برای من و مردم کاری انجام نمی‌دهد. ما احساس‌مان به آن را از دست داده‌ایم؛ شورمان را هم. ما همه پرستیژی که داشتیم را داخل دستشویی انداختیم!»

دیدار رسول خادم و وزیر ورزش برای حل مشکلات ارزی
رئیس فدراسیون کشتی در دیدار با وزیر ورزش برای حل مشکلات ارزی و مالی کشتی ایران مسائلی را مطرح کرد. رسول خادم درباره دیدار خود با مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش اظهار داشت: دیدار خوبی بود و گزارشی از عملکرد تیم‌های ملی کشتی نوجوانان و جوانان و برنامه‌های آماده‌سازی تیم‌های ملی بزرگسالان و امید برای مسابقات جهانی ارائه شد.  وی ادامه داد: بعد از افزایش ناگهانی نرخ ارز، برنامه‌های فدراسیون هم دچار محدودیت‌هایی شد و هزینه‌های کشتی بویژه در بخش اعزام‌ها را بیشتر از پیش‌بینی کرده است. رئیس فدراسیون کشتی افزود: با کمک و توجه بیشتر  و برای حل این مشکلات، قرار شد  با پیگیری وزیر ورزش و رایزنی با بانک مرکزی، فدراسیون‌ها نیز از بازار ارز ثانویه برخوردار شوند تا از این طریق در برنامه‌های آنها بویژه در بخش کسب سهمیه و حضوری موفق در المپیک آینده وقفه‌ای ایجاد نشود. خادم در پایان خاطرنشان کرد: وزیر ورزش در این نشست از موفقیت‌های کشتی ایران در بازی‌های آسیایی قدردانی کرد. امیدوارم پیگیری‌های وزارت ورزش برای بهره‌مندی فدراسیون‌های ورزشی از بازار ارز ثانویه به پیشبرد برنامه‌های فدراسیون و بویژه اعزام‌های برون مرزی کمک بیشتری کند.

بازتاب اتهام تعرض جنسی رونالدو در رسانه‌های جهان
اتهام تعرض جنسی کریستیانو رونالدو به یک زن آمریکایی و پرداخت حق‌السکوت به او در رسانه‌های مختلف جهان بازتاب داشته است. خبر تعرض جنسی کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۰۹ در هتلی در لاس وگاس آمریکا در رسانه‌های دنیا بازتاب داشته است. کریستیانو رونالدو در واکنش به این خبر به دیلی میرور گفت: اینها اخبار دروغ هستند. می‌خواهند خودشان را با نام من مطرح کنند. این طبیعی است. می‌خواهند با آوردن نام من مطرح شوند و بر سر زبان‌ها بیفتند. این قسمتی از شغل ما است. مایورگا، زنی که مدعی است کریستیانو رونالدو به او تجاوز کرده با بیان جزئیات این حادثه عنوان کرد این رفتار رونالدو تجاوز بوده است و او هنوز پیامد آن شب را در زندگی خودش حس می‌کند. اشپیگل آلمان با بیان این جزئیات اعلام کرد کریستیانو رونالدو مرتکب خطا شده است و اسنادی در اختیار دارد که «مایورگا» تمایل به رابطه با ستاره پرتغالی نداشته ولی این بازیکن با اصرار و با وجود ممانعت مایورگا اقدام به تجاوز و در ادامه پرداخت ۳۷۵ هزار دلار حق‌السکوت کرده است. وکیل کریستیانو رونالدو نیز به این اتفاق واکنش نشان داد و در گفت و گو با روزنامه سان انگلیس اقدام اشپیگل را نقض آشکار حق انسانی دانست و عنوان کرد علیه این روزنامه شکایت خواهد کرد و ماجرای اتهام به رونالدو را پیگیری می‌کند. در این بین مسؤولان روزنامه آلمانی نیز اعلام کردند مدارکی در اختیار دارند که ادعای آنها را اثبات می‌کند.


Page Generated in 0/0657 sec