printlogo


کد خبر: 199576تاریخ: 1397/7/11 00:00
اخبار

شکایت استقلال در CAS چقدر آب خورد؟
پس از شکایت باشگاه استقلال درباره سوپرجام به CAS، اکنون آبی‌ها منتظر بررسی قاضی و دفاعیه طرف دیگر دعوا که سازمان لیگ است، هستند. به گزارش ایسنا، پس از اعلام شدن رای کمیته انضباطی مبنی بر ۳ به صفر اعلام شدن نتیجه سوپرجام به سود پرسپولیس، باشگاه استقلال شکایت خود را به CAS (دادگاه عالی حکمیت ورزش) اعلام کرد. آبی‌ها برای این شکایت ۱۰۰۰ فرانک سوئیس که چیزی حدود
۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌شود، هزینه کرده‌اند. پس از بررسی شکایت آبی‌ها توسط قاضی این دادگاه، CAS نامه‌ای را برای طرف دیگر دعوا می‌فرستد تا دفاعیه خود را برای دادگاه عالی ارسال کند. پس از آن باشگاه استقلال باید دفاعیات خود را مبنی بر نکات ارائه شده توسط طرف دیگر دعوا که همان سازمان لیگ است به CAS ارائه کند و پس از آن قاضی جوابیه‌ای را برای آبی‌های پایتخت ارسال خواهد کرد. اگر آبی‌ها بخواهند نکاتی را اضافه کنند باید پاسخ این جوابیه را ارسال کنند. این روند معمولا دو بار بیشتر انجام نمی‌شود اما مواردی بوده که رفت و آمد این پاسخ‌ها تا 4 بار نیز انجام شده است. حال فعلا آبی‌ها باید منتظر باشند تا ببینند نظر قاضی درباره‌ شکایت آنها نسبت به رای سازمان لیگ چه خواهد بود.

برانکو در بین مربیان پردرآمد کروات
یک سایت کروات به مناسبت پیوستن بیلیچ به النصر عربستان گزارشی درباره مربیان پردرآمد کروات منتشر کرده که نام برانکو نیز در آن به چشم می‌خورد. به نقل از سایت jutarnji، هفته گذشته مسؤولان تیم النصر عربستان، اسلوان بیلیچ کروات، سرمربی سابق تیم‌ملی کرواسی و باشگاه وستهام را به عنوان سرمربی خود انتخاب کردند. این مربی با ۳ میلیون یورو در سال به النصر پیوسته تا تبدیل به دومین مربی گران‌قیمت حال حاضر کروات شود. در حال حاضر نیکو کواچ، سرمربی بایرن مونیخ سالانه ۵/۵ میلیون یورو دریافت می‌کند و در صدر این فهرست قرار دارد. بین دیگر مربیان کروات زوران مامیچ، سرمربی تیم العین امارات 7/1 میلیون یورو درآمد دارد و برانکو ایوانکوویچ نیز طبق گفته رسانه‌های ایرانی، سالانه تقریبا یک میلیون یورو دریافتی دارد.

پسر عارف در کمیته ملی المپیک حکم گرفت
ژن خوب در ورزش

یکی از جدیدترین حکم‎های صادر شده در کمیته ملی المپیک برای پسر محمدرضا عارف و به عنوان مشاور رئیس و مسؤول کمیسیون تازه تشکیل شده این کمیته است. به گزارش مهر، حضور و فعالیت آقازاده‌ها در ورزش که طی سال‌های گذشته شاهد آن بودیم، همچنان رونق دارد. پسر ارشد محمدرضا عارف جدیدترین آقازاده‌ای است که به ورزش ورود کرده و حتی حکم مدیریت گرفته است. این حکم از سوی سیدرضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک و برای حمیدرضا عارف زده شده است. به موجب این حکم، عارف به عنوان مشاور رئیس و مسؤول کمیسیون صلح و ورزش در کمیته ملی المپیک منصوب شده است. حمیدرضا عارف در حالی در کمیته ملی المپیک مسؤولیت گرفته که سال گذشته بحث «ژن خوب» را مطرح کرد و با تاکید بر توانایی‌هایش گفت این توانایی‌ها از دو ژن خوب از طرف پدر و مادرش به او رسیده است. این موضوعی بود که در شبکه‌های اجتماعی سروصدای زیادی ایجاد کرد و تا ماه‌ها با هشتگ ژن خوب، پیگیری می‌شد. حالا خالق رویداد ژن خوب به عنوان مسؤول کمیسیون صلح و ورزش، وارد مدیریت ورزش شده است. کمیسیون صلح و ورزش یکی از ۱۵ کمیسیون کمیته ملی المپیک و جزو کمیسیون‌های تازه شکل گرفته در این کمیته است و در واقع حمیدرضا عارف، نخستین ‌مسؤول برای این کمیسیون نوپا به حساب می‌آید.قرار است این کمیسیون با ترکیبی ۱۰ نفره متشکل از چهره‌های ورزشی و هنری و به نوعی قهرمانان و سلبریتی‌ها آغاز به کار کند.بررسی‌هایی برای انتخاب ارکان ورزشی و هنری کمیسیون صلح و ورزش انجام شده اما هنوز نهایی نشده است. این کمیسیون در زمینه همایش‌های ملی و بین‌المللی صلح و ورزش و همچنین فعالیت و رایزنی برای معرفی سفیران صلحِ ایرانی فعالیت خواهد داشت.


Page Generated in 0/0082 sec