printlogo


کد خبر: 199596تاریخ: 1397/7/12 00:00
اخبار

پخش دومین قسمت «عصر» با موضوع اسناد جدید 11 سپتامبر
جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی عصر با حضور پژوهشگران آمریکایی برگزار می‌شود. آنها جدیدترین اسناد و مدارک از واقعه ۱۱ سپتامبر را اعلام و بررسی می‌کنند. به گزارش «وطن امروز»، 17 سال از واقعه 11 سپتامبر و حمله به ساختمان‌های دوقلو می‌گذرد. 11 سپتامبر تبدیل به یکی از حساس‌ترین پروژه‌های امنیتی آمریکا شده تا جایی که اظهارنظر و تشکیک درباره آن اثراتی شبیه انکار هلوکاست برای گوینده و صاحب سخن به همراه دارد. اکنون همچنان سوال‌های بسیاری بدون پاسخ باقی مانده است. نادر طالب‌زاده در جدیدترین برنامه «عصر» خود سراغ مدارک و شواهد جدید از این واقعه رفته است. هفته گذشته ریچارد فالک، کریستوفر بالین، ریچارد گیج و جیمز فتزر میهمان برنامه «عصر» شدند و مدارک جدیدی را درباره اتفاقات 11 سپتامبر رونمایی کردند. کریستوفر بالین از نامه سفارت اسرائیل در آمریکا به 4 هزار یهودی سخن گفت که آنها را قبل از 11 سپتامبر از حضور در ساختمان برج‌های دوقلو منع کرده بود. ریچارد گیج، نماینده 3هزار مهندس و معمار آمریکایی در اتحادیه معماران معتقد است که تخریب ساختمان‌ها کنترل شده بوده است. پژوهشگران آمریکایی مدارک و اسناد جدیدی را درباره ماجرای 11 سپتامبر کشف کرده و برای نخستین‌بار آن را در تلویزیون ایران مطرح کردند. دومین قسمت از حرف‌های این پژوهشگران این هفته پخش می‌شود. برنامه تلویزیونی «عصر» با اجرای نادر طالب‌زاده پنجشنبه‌ها ساعت 22 از شبکه افق و جمعه‌ها بعد از خبر 14 از شبکه یک پخش می‌شود.

گاف اطلاعاتی نتانیاهو سوژه شبکه مستند شد
جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی «۳۶۰ درجه» به ادعای عجیب نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پیرامون وجود مجتمع هسته‌ای در روستای تورقوزآباد و حواشی آن می‌پردازد. به گزارش «وطن امروز»، این قسمت از برنامه «360 درجه» به مرور اظهارنظرهای عجیب و دروغ رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر  پیرامون برنامه هسته‌ای ایران ‌می‌پردازد. همچنین با مرور این ادعای عجیب به سوالات مهمی پیرامون کارشکنی‌های رژیم صهیونیستی  در مسیر دستیابی ایران به انرژی هسته‌ای، همزمانی این ادعا با اتفاقات داخلی و اهمیت این موضوع برای رژیم صهیونیستی پاسخ می‌دهد. «360 درجه» مجموعه مستندهای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است که با توجه به اتفاقات و سوژه‌های مهم هر هفته با تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدهادی نعمت‌اللهی، ساعت 21:30 جمعه‌ها از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.


بلیت سینماهای شهر تهران  در ۱۴ مهر نیم‌بها شد
سخنگوی شورای صنفی نمایش از نیم‌بها شدن بلیت سینماهای شهر تهران در ۱۴ مهرماه خبر داد. به گزارش مهر، غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به نیم‌بها شدن قیمت بلیت سینماها در ۱۴ مهر بیان کرد: به درخواست احمد مسجدجامعی، عضو شورای شهر تهران از کارگروه اکران سینمای ایران، بلیت سینماهای شهر تهران در روز شنبه ۱۴ مهرماه نیم‌بها خواهد بود. وی در پایان درباره این اقدام که به دلیل مناسبت «روز تهران» در ۱۴ مهرماه انجام می‌گیرد، گفت: در روز ۱۴ مهر فقط سینماهای شهر تهران نیم‌بها خواهد بود.

انتشار فراخوان نخستین‌ جشنواره فیلم دانش‌آموزی مهر
فراخوان نخستین‌ جشنواره فیلم دانش‌آموزی کشوری مهر منتشر شد. دانش‌آموزان علاقه‌مند می‌توانند آثار خود را تا ۲۰ آبان ۱۳۹۷ به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند. به گزارش «وطن امروز»، هنرستان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به منظور شناسایی و معرفی برترین آثار فیلم کوتاه دانش‌آموزی در سطح ملی و ایجاد رقابت سازنده بین فیلمسازان آینده‌ساز، نخستین‌جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی کشوری مهر را در  2 بخش اصلی فیلم کوتاه (انیمیشن، فیلم کوتاه داستانی و مستند) و پوستر فیلم به همراه برگزاری اختصاصی نمایشگاه در آذرماه 1397 برگزار خواهد کرد. نخستین‌ جشنواره فیلم دانش‌آموزی مهر به ریاست شورای سیاست‌گذاری حسین قرایی و دبیری محمدتقی واشقانی‌فراهانی از 4 آذرماه در تهران برگزار خواهد شد.


Page Generated in 0/0055 sec