printlogo


کد خبر: 199599تاریخ: 1397/7/12 00:00
طوری قانون مبارزه با پولشویی را تصویب کنید که همه چیز را بشوید
روز خیالی تصویب FATF

رئیس مجلس:   نمایندگان عزیز مستحضر هستید که دولت محترم چقدر خواهان تصویب این لایحه است. هرچه سریع تر با رای تان تصویبش کنید که وقت مجلس بیش از این هدر نرود. ساعت 11 و 40 دقیقه است تا ۱۲ وقت دارید.

اولین نماینده، موافق FATF: به نام خداوند گل‌های رز فرانسوی. وقتی شفافیت نباشد و همسرها اجازه ندهند که گوشیشان را چک کنیم و قبل از انداختن شلوارشان در لباسشویی اجازه چک کردن جیبشان را نمی دهند همان بهتر که محتویات جیبشان مشمول پولشویی شود. بنده موافق پولشویی هستم. و مخالف دوتا شدن شلوار آقایان. آیا این برای شما کافی نیست؟
دومین نماینده، مخالف FATF: قبل از شروع کردن به مخالفت یادآور بشوم که بنده وقتم را می‌فروشم. با دلار آزاد ۸۰ دلار! و با دلار جهانگیری ۵۰۰ تا.
سومین نماینده، موافق FATF: باید بپذیریم که هم اکنون ارزش پول ملی مانند چرک کف دست بی‌ارزش است. فقط بسته ارزی می تواند آن را بشورد و ببرد. وگرنه با این چندر غاز حقوق مجلس کسی یک تف هم کف دستمان نمی اندازد. در خانه بخوابیم و ارز بفروشیم درآمدش بیشتر از نمایندگیست.
چهارمین نماینده، مخالف FATF: وکلای ملت بنده مخالف این لایحه ننگین هستم. (کاغذی به دستش می دهند که امشب در دفتر ریاست جمهوری همه مهمان یک سفره رنگین هستیم). از همین تریبون اعلام می کنم صدای بنده را فتوشاپ کرده اند در مخالفت با FATF عزیز! درود بر FATF.
پنجمین نماینده، موافق FATF: در شرایط کنونی تنها منجی اقتصاد مملکت همین فَتِف. نه فاتف. ببخشید اِف آ تِف است. شرمنده اِف آ تُف است. تُف هم نیست؟(لیوان آب در دست بر می گردد)
ششمین نماینده، مخالف FATF: بنده قصد اطاله بحث نداشتم فقط بلند شدم آمدم پشت تریبون که پاهایم خواب نرود بس که نشستم زخم بستر گرفتم.(در میکروفن فوت می کند و بر می گردد)
رئیس مجلس: خدا قوت ۱۸ دقیقه است که جلسه به طول انجامیده. ساعت 11 و 58 دقیقه شد. قبل از ساعت ۱۲ تصویبش کنید که یک سورپرایز برایتان دارم. ناهار همه مهمان نوبخت هستیم. تا تکذیبش نکرده است این لامصب را تصویب کنید که انرژی وکلای ملت را گرفت.
پایان جلسه، با ۲۰۰ رای موافق و یک رای ممتنع تصویب شد.


Page Generated in 0/0064 sec