printlogo


کد خبر: 199616تاریخ: 1397/7/12 00:00
کوتاه و گویا

 با توجه به فرا رسیدن روز سالمند به جهت تکریم از مقام سالمندان، معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه برنامه‌های متنوعی را با عنوان «سایه‌های مستدام» در ایستگاه‌های منتخب برگزار کرد.
 صدرالدین علیپور، رئیس مرکز محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در برنامه ویژه روز جهانی اسکان بشر که با شعار «بهبود مدیریت پسماند شهری برای توسعه پایدار شهری» برگزار شد، با بیان اینکه موضوع محیط‌زیست و مصادیق آن امروز بعد جهانی پیدا کرده است، اظهار کرد: در این راستا باید برای یک بسترسازی مناسب همکاری‌‌های ملی داشته باشیم و امروز بیش از هر زمان دیگری به این همفکری و همکاری بویژه با نهادهای بین‌المللی، دانشگاهیان و سازمان‌‌های مردم‌نهاد نیازمند هستیم.
 فاضل نظری، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: اولویت‌های نظام آموزشی کشور باید تغییر کند در حالی که سرمایه‌گذاری‌ها در این حوزه متناسب با نیازهای آینده انجام نمی‌شود. وی بر اهمیت توجه به حوزه کودک و نوجوان تاکید کرد و گفت: با توجه به شعار انتخاب‌شده امسال با عنوان «آینده را باید ساخت» که از سوی شورای سیاست‌گذاری هفته‌ ملی و روز جهانی کودک تعیین شد، مفهوم آینده را می‌توان با 3 رویکرد مطرح کرد.
 سیدعلیرضا فاطمیان‌پور، رئیس فرهنگسرای عترت تهران از اجرای ویژه‌برنامه‌های «جلوه سوگ» در دهه سوم ماه محرم تا ۱۸ مهرماه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در میدان امام حسین(ع) خبر داد و گفت: تکیه‌های فروش محصولات مرتبط با محرم، کتاب با موضوعات عاشورایی، چای روضه برای پذیرایی از شهروندان، عتبات عالیات، نمایش سه‌بعدی وقایع عاشورا، احسان و زیارت نیابتی، رفیق با ارائه مشاوره در حوزه‌های کودک و خانواده، انتفاضه کودکان فلسطینی امتداد کودکان عاشورای حسینی، روایت آزادگی با اجرای روایتگری وقایع کربلا و آفتاب در حجاب ویژه مسابقه زنان عاشورایی به همراه عکس یادگاری من حجاب را دوست دارم برخی از غرفه‌های میدان امام حسین(ع) هستند.
 رئیس فرهنگسرای عطار نیشابوری به همراه رئیس خانه موزه شهیدان اقبالی در ویژه‌برنامه «ستارگان پرفروغ» منطقه10 تهران با خانواده شهید «سیدمحمدرضا ناصریان» دیدار کرد. در ویژه‌برنامه «ستارگان پرفروغ» این هفته که سه‌شنبه دهم مهرماه در بیت بسیجی شهید «سیدمحمدرضا ناصریان» برگزار شد، محمدرضا جمالی، مدیر فرهنگی- هنری منطقه 10 به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با خانواده معظم این شهید والامقام دیدار و از وی تجلیل کرد.


Page Generated in 0/0055 sec