printlogo


کد خبر: 199638تاریخ: 1397/7/12 00:00
اخبار

رهبر انقلاب در همایش «خدمت بسیجیان» حضور خواهند یافت
رهبر معظم انقلاب امروز پنجشنبه ۱۲ مهر در جمع شرکت‌کنندگان در همایش ده‌ها هزار‌نفری بسیجیان استان تهران در ورزشگاه آزادی حضور خواهند یافت. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، حاضران در این همایش، گروه‌های جهادی بسیجی‌ای هستند که شهریور‌ماه امسال در رزمایش خدمت بسیجیان شرکت کرده و به ارائه خدمات مختلف به اقشار محروم در عرصه‌های عمرانی، بهداشتی، فرهنگی و آموزشی پرداخته بودند.

کاهش قیمت‌ها باید در سفره مردم مشاهده شود
دبیر شورای نگهبان با استقبال از روند نزولی قیمت ارز و سکه در چند روز گذشته تأکید کرد: باید اثر کاهش قیمت‌ها در سفره مردم پدیدار شود و مایحتاج عمومی بویژه خوراک مردم به قیمت مناسب تأمین شود. به گزارش فارس، آیت‌الله احمد جنتی در ابتدای جلسه دیروز شورای نگهبان از اقدام بموقع، قاطع و شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جواب موشکی به تروریست‌ها قدردانی کرد. دبیر شورای نگهبان با استقبال از روند نزولی قیمت ارز و سکه در چند روز گذشته تاکید کرد: باید اثر کاهش قیمت‌ها در سفره مردم پدیدار و مایحتاج عمومی بویژه خوراک مردم به قیمت مناسب تامین شود و در ضمن روند صادرات ما نیز صدمه نبیند. آیت‌الله جنتی در پایان به برخی مشکلات قشر عزیز و زحمتکش کامیون‌دار اشاره کرد و افزود: اعتراض غیرسیاسی کامیون‌داران مبنی بر افزایش کرایه در نتیجه گران شدن لوازم و قطعات یدکی باید بررسی شود و دولت موظف است در این زمینه سریع برنامه‌‌ریزی و تصمیم‌گیری کند.

در مقابل هر ضربه‌ای «ضربه شدیدتری» خواهیم زد
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی اهواز در جمع خبرنگاران گفت: مسلمان‌ها با واژه شهادت آشنا هستند و آشنایی ما با شهادت به قدمت تاریخ اسلام است و خط قرمز ما هم امنیت مردم و سربلندی و عزت کشورمان است. به گزارش تسنیم، فرمانده کل ارتش ادامه داد: ما پای این عزت، سربلندی و امنیت تا آخر ایستاده‌ایم. دشمنان ما باید پیام جمهوری اسلامی را تاکنون دریافت کرده باشند. وی افزود: ما در مقابل هر ضربه‌ای، ضربه شدیدتر و سنگین‌تری به طرف مقابل خواهیم زد. البته ممکن است در مواقعی صبور باشیم که این صبر هم نشانه قدرت است. وقتی ما اطمینان داریم که در زمان و مکان لازم توانایی زدن ضربه پشیمان‌کننده داریم، صبوری پیشه می‌کنیم. دشمنان از صبر ما خوشحال نباشند چون دست هر قدر بالاتر بر‌ود لاجرم محکم‌تر فرود خواهد آمد.

آمران حمله تروریستی اهواز منتظر اقدامات بعدی ما باشند
وزیر دفاع با بیان اینکه کسانی که علیه امنیت کشورمان اقدامی می‌کنند باید منتظر پاسخی سخت و کوبنده باشند، گفت: موشک‌های سپاه پاسداران با دقت بالا به اهداف مورد نظر اصابت کرد. به گزارش مهر، امیر سرتیپ امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره پاسخ موشکی سپاه به تروریست‌های حادثه اهواز گفت: همانطور که خواست مردم عزیز ایران هم در این بود و رهبری معظم انقلاب و همچنین تک‌تک فرماندهان نیروهای مسلح بر این موضوع تأکید کردند، بلافاصله شورای عالی امنیت ملی درباره حمله به مواضع تروریست‌ها تصمیم‌گیری کرد و برادران عزیز ما در سپاه پاسداران این مصوبه را با دقت، قدرت و بموقع اجرا کردند. وی افزود: همانطور که از ابتدا گفته شده بود کسانی که علیه امنیت کشور عزیزمان اقدام می‌کنند باید منتظر پاسخی سخت و کوبنده باشند و تروریست‌ها همواره باید منتظر انتقام‌های سخت و غافلگیرکننده ایران باشند. وزیر دفاع تصریح کرد: با اقدام اخیر برادران ما در سپاه مرحله‌ای از پاسخ به تروریست‌ها داده شد و یقینا آمران و طراحان حمله تروریستی در اهواز باید منتظر اقدامات بعدی ما باشند. امیرحاتمی در پایان تصریح کرد: کسی نباید به خود اجازه بدهد علیه امنیت مردم ایران اقدامی کند و حتما باید بداند که با هر اقدامی پاسخ درخوری از ایران دریافت خواهد کرد.


Page Generated in 0/0055 sec