printlogo


کد خبر: 199677تاریخ: 1397/7/14 00:00
دانشگاه آزاد اعلام کرد
احراز تخلف در جذب «فائزه هاشمی»

گروه اجتماعی: دبیرخانه هیات امنای استان تهران دانشگاه آزاد در نامه‌ای اعلام کرد در جذب «فائزه هاشمی» به عنوان هیات علمی واحد پردیس این دانشگاه تخلف انجام شده است. به گزارش مهر، در این نامه آمده است: «احتراما موارد تخلف در جذب فائزه هاشمی‌بهرمانی به عنوان هیات علمی در واحد پردیس را به شرح ذیل به استحضار می‌رساند:
1- هیچ مدرکی مبنی بر انجام مصاحبه عمومی در پرونده مشارالیها موجود نیست. ۲- موضوع جذب ایشان در شورای جذب طرح نشده است و در این‌باره مستندات در پرونده وجود ندارد. ۳- نتیجه ارزشیابی از ۱۶۵ برابر ۰۳/82 یعنی زیر ۵۰ درصد است و در پرونده مدرکی دال بر قبولی در مصاحبه علمی موجود نیست. ۴- شرکت در فراخوان ۹۲۱ خالی از اشکال نیست زیرا حداکثر سن قاعدتا در فراخوان باید ۴۰ سال باشد در صورتی که مشارالیها متولد17/۱۰/۱۳۴۱ است و در زمان ثبت نام در فراخوان ۵۱ ساله بوده است (در گزینه بند ۱ فراخوان ۹۲۱ اعلام شده است «شرایط سنی را دارد»).
واکاوی پرونده علمی فائزه هاشمی، دختر مرحوم هاشمی‌رفسنجانی که در دوره تصدی پدرش در هیات موسس و امنا به عضویت هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس درآمده است و در این دوره به‌رغم قراردادی بودن رئیس گروه شده و حتی در مقطعی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس شده است حاوی تخلفات محرزی است که باعث اخراج وی از دانشگاه آزاد اسلامی شده است. با این تخلف محرز به نظر می‌رسد مسؤولان کنونی دانشگاه آزاد اسلامی باید هر چه سریع‌‌‌‌‌‌تر نسبت به استیفای حقوق از دست رفته دانشگاه و دانشجویان چه به لحاظ مادی و چه معنوی اقدام کنند و اخراج فائزه هاشمی کمترین کاری است که می‌توانسته انجام شود.


Page Generated in 0/0061 sec