printlogo


کد خبر: 199693تاریخ: 1397/7/14 00:00
اخبار

صعود آبادانی‌ها در جام حذفی با کام‌بک ۵ گله!
تیم صنعت نفت آبادان با برتری مقابل استقلال خوزستان به جمع 8 تیم برتر جام حذفی راه یافت. استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان در چارچوب مرحله یک‌هشتم‌نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ روز پنجشنبه به مصاف هم رفتند و در پایان شاگردان سرجیو بنتو در صنعت نفت در حالی که ابتدا با 2 گل عقب افتاده بودند، با نتیجه عجیب 5 بر 2 به برتری رسیده و جواز حضور در مرحله یک‌چهارم نهایی را کسب کردند. محمدرضا مظاهری در دقیقه ۸ و ایمان مبعلی در دقیقه ۲۴ برای استقلال خوزستان گلزنی کردند اما در ادامه طالب ریکانی در دقیقه ۳۴، رضا جبیره در دقیقه ۴۵، کرار جاسم در دقیقه ۵۷ و جعفر سلمانی در دقایق ۶۷ و ۷۵، گل‌های صنعت نفت را زدند. حریف صنعت نفت آبادان در مرحله یک‌چهارم نهایی با انجام قرعه‌کشی مشخص خواهد شد.

۲۰ جلسه محرومیت برای یک خطای شدید!
تام ویلسون به علت خطای شدید در جریان دیدار تیم هاکی روی یخ واشنگتن کاپیتالز و لوییس بلوز ۲۰ جلسه از همراهی تیمش محروم شد. به نقل از موندو دپورتیوو، در  لیگ NHL (هاکی روی یخ آمریکای شمالی) اتفاقی بی‌سابقه رخ داد و تام ویلسون توسط این لیگ ۲۰ جلسه محروم شد. بازیکن ۲۴ ساله تیم واشنگتن کاپیتالز در 30 سپتامبر در جریان دیدار برابر لوییس بلوز، اسکار ساندویست را با خطای شدید متوقف کرد. او به سر بازیکن تیم حریف ضربه زد که این حرکت با اخراجش همراه شد. پس از این اتفاق NHL اعلام کرد ویلسون نمی‌تواند تیمش را در ۲۰ بازی همراهی کند. او همچنین به پرداخت 26/1 میلیون دلار به یک موسسه کمک به بازیکنان محکوم شد. بازیکن کانادایی در دوران بازی‌اش با محرومیت‌های زیادی روبه‌رو شده است. خشن بازی کردن ویلسون باعث شد یک هوادار در جریان یکی از بازی‌ها خواهان اخراجش شود.

اتوبوس پرسپولیس در مسیر تبریز- میانه!
به‌رغم اینکه مسؤولان پرسپولیس پاسخ روشنی درباره اتوبوس این باشگاه نداده‌اند، این اتوبوس این روزها در خط مسافری در حال استفاده است! باشگاه پرسپولیس 2 فصل پیش در راستای حرفه‌ای‌سازی خود اقدام به همکاری با یک شرکت خودروسازی برای ساخت اتوبوس این باشگاه کرد؛ یک اتوبوس کاملا شیک با امکانات قابل توجه و رفاهی برای بازیکنان که بعد از یک سال، به این باشگاه تحویل داده شد و در مسافرت‌های داخلی و ترانزیتی فرودگاهی مورد استفاده قرار می‌گرفت. با این حال طی هفته‌های اخیر شایعاتی مبنی بر فروش این اتوبوس با توجه به مشکلات مالی باشگاه شنیده می‌شد که توسط اطرافیان و مسؤولان تکذیب شد. یک عکس از ترمینال تبریز اما نشان می‌دهد این اتوبوس توسط یک هوادار تبریزی خریداری شده و در خط مسافری تبریز- میانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. باشگاه پرسپولیس طی مدت اخیر مشکلات فراوان مالی را پشت سر گذاشته و هجوم طلبکاران با توجه به ضرب‌الاجل‌ ای‌اف‌سی دردسر بزرگی را برای آنها شکل داده بود. اکنون نیز بزرگ‌ترین چالش حمیدرضا گرشاسبی پرداختی ارزی به بازیکنان و کادرفنی خارجی تیمش است که با توجه به افزایش نرخ ارز طی مدت اخیر باعث شده برانکو و نفرات خارجی تیم طی ۵ ماه اخیر دریافتی نداشته باشند.

هری‌ کین‌ شاید در فصل جاری رئال‌مادریدی شود!
بحران گلزنی نزد کهکشانی‌های مادرید ممکن است به جایی برسد که در نقل‌وانتقالات زمستانی گلزن صاحبنام تاتنهام را از آن خود کنند. هری کین احتمال دارد در ادامه فصل جاری رقابت‌های باشگاهی، هاتسپر را ترک کرده و پیراهن رئال مادرید را به تن کند. مطابق اعلام ال‌موندو دیپورتیو، خرید گلزن 25 ساله و ملی‌پوش تیم لندنی، ‌بار دیگر در دستور کار رئالی‌ها قرار گرفته است. مطابق اعلام این نشریه، وضعیت خط حمله رئال، هم‌اکنون خوب نیست و ستاره‌های خط حمله آن گلزنی نمی‌کنند. همین مساله ممکن است مدیریت باشگاه را وادار کند در نقل‌وانتقالات زمستانی،‌ رقم بالایی را برای در اختیار گرفتن کین به تاتنهام پیشنهاد دهد. این در حالی است که مهاجم انگلیسی قراردادش را با تیم لندنی پیش از شروع جام‌جهانی تا سال 2024 تمدید کرد.


Page Generated in 0/0690 sec