printlogo


کد خبر: 199755تاریخ: 1397/7/15 00:00
اخبار

کارت پایان ‌خدمت جعلی کار دست ملی‌پوش فوتسال داد
یکی از ملی‌پوشان فوتسال به دلیل استفاده از کارت پایان خدمت جعلی از حضور در میادین محروم شده است. یکی از ملی‌پوشان فوتسال که از ۶ سال پیش با کارت پایان خدمت سربازی جعلی در لیگ برتر و تیم‌ملی بازی کرده، از حضور در ادامه مسابقات فصل جاری لیگ برتر منع شد. فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به باشگاه این بازیکن، اعلام کرده تا اطلاع ثانوی از وی استفاده نشود. این بازیکن که با کارت‌ پایان خدمت جعلی، گذرنامه دریافت کرده بود، با تیم‌ملی نیز در سفرهای خارجی حضور داشته است. این بازیکن در ابتدای فصل مدارک خود را برای صدور کارت بازی به سازمان لیگ فوتسال داده و با مشکوک شدن سازمان لیگ و بررسی اصل مدارک دریافتی، جعلی بودن کارت پایان خدمت محرز می‌شود. او نتوانسته بود به دلیل صادر شدن کارت بازی، در هفته‌های ابتدایی لیگ به میدان برود اما با توجه به غیبت 8 ‌ساله‌اش، معافیت خود را از نظام‌وظیفه دریافت کرد و مشکلش برای حضور در لیگ حل شد اما با توجه به جعل کارت، از سوی کمیته انضباطی تا اطلاع ثانوی محروم
شده است.

ژاوی جدید بارسلونا از نگاه ریوالدو
ستاره سابق بارسلونا به ستایش از خرید برزیلی این تیم پرداخت و او را ژاوی جدید لقب داد. به نقل از اسکای اسپورت، آرتور ملو، بازیکن جدید بارسلونا است که در تابستان به این تیم پیوست. ریوالدو، ستاره سابق بارسلونا به ستایش از هموطن خود پرداخت و او را با ژاوی مقایسه کرد. او گفت: ملو بتازگی به بارسلونا پیوسته و هنوز به ترکیب اصلی نرسیده است اما اطمینان دارم بزودی روزهای اوج او فراخواهد رسید و به ترکیب اصلی می‌رسد. او فاکتورهای لازم را برای رسیدن به لقب ژاوی جدید بارسلونا دارد. بر این باورم که ملو بهترین جایگزین برای ژاوی است. ستاره سابق بارسلونا درباره عملکرد ناامید‌کننده رئال‌مادرید در غیاب کریستیانو رونالدو گفت: کسی نمی‌تواند تاثیر زیاد رونالدو در رئال را انکار کند. این بازیکن بسیار خوب گل می‌زد و سهم بسیار زیادی در موفقیت رئال‌مادرید داشت اما بر این باورم که روزهای بد رئال موقت است و بزودی تمام می‌شود.

ونزوئلا حریف شاگردان کی‌روش در راه جام ملت‌های آسیا
تیم‌ملی فوتبال ایران ماه آینده بعد از دیدار با ترینیداد و توباگو به مصاف ونزوئلا خواهد رفت. رسانه‌های ونزوئلایی اعلام کرده‌اند تیم‌ملی فوتبال این کشور قرار است ماه آینده با تیم‌ملی ایران دیدار دوستانه‌ای برگزار کند.
بر این اساس دیدار دوستانه دوم تیم‌ملی فوتبال ایران در ماه نوامبر روز سه‌شنبه ۲۹ آبان برابر ونزوئلا در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. پیش از این منابع خارجی اعلام کرده بودند تیم‌ملی فوتبال ایران قرار است پنجشنبه 24 آبان برابر ترینیداد قرار بگیرد. تیم‌ملی فوتبال ایران همچنین هفته آینده باید در خانه برابر بولیوی به میدان برود. 2 تیم ایران و ونزوئلا چند ماه پیش در شهر نایمخن هلند برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر ملی‌پوشان خاتمه یافت.

فردین معصومی ٣٨ کیلوگرم برای بازگشت به کشتی کم کرد
نایب‌قهرمان مسابقات جهانی ۲۰۰۹ هرنینگ دانمارک گفت: در بازگشت به کشتی به برد و باختش فکر نمی‌کنم، ما کشتی‌گیران مثل شیشه‌ایم، هر چه بشکنیم برنده‌‌‌‌‌‌تر از قبل خواهیم شد. فردین معصومی درباره تصمیمش برای بازگشت به کشتی خاطرنشان کرد: 2 ماه است شب و روز تمرین می‌کنم. وزن بدنم به ١٥٦ کیلوگرم رسیده بود که حالا ١١٨ کیلوگرم هستم. سرحال و قبراق تمرین می‌کنم و حالا که در مربیگری جایی ندارم می‌خواهم خودم را در نیمه‌نهایی و فینال لیگ محک بزنم که اگر بدنم جواب داد بار دیگر به کشتی بازگردم. فردین معصومی در پاسخ به این سوال که نگران نیست در ٤١ سالگی مغلوب حریفانش شود، تاکید کرد: نگران نیستم، کشتی برد و باخت دارد. من کشتی‌های خودم را گرفته‌ام و حالا می‌خواهم دوباره بازگردم. همه درها را به روی خودم بسته می‌بینم و در عین حال کشتی هم فاقد پشتوانه شده، می‌خواهم ریسک کنم و پای ریسکم هم خواهم ماند. ما کشتی‌گیران همان مَثَل «شیشه‌ایم که هر چه بشکنیم برنده‌‌‌‌‌‌تر از قبل خواهیم شد».


Page Generated in 0/0046 sec