printlogo


کد خبر: 199771تاریخ: 1397/7/16 00:00
اتفاقات خوب و بد استقلال در مسجدسلیمان
از بنزین سبز تا حاشیه گلر نیمکت‌نشین

سرمربی آبی‌پوشان پایتخت برای بازگرداندن تیمش به روزهای اوج سرعت را در خط حمله دردستورکار قرار داده است. استقلال در دیدار معوقه هفته ششم رقابت‌‌های لیگ برتر در مسجدسلیمان به مصاف نفت رفت. آبی‌پوشان پایتخت بعد از مدت‌ها گل نزدن در نهایت موفق شدند 2 گل به ثمر برسانند. استقلال با نتیجه 2 بر یک بازی را به سود خود به پایان رساند تا 3 امتیاز حساس این دیدار را به‌دست آورد. شفر برای نخستین‌بار در لیگ برتر از زوج جوان مهدی قائدی و اللهیار صیادمنش در خط حمله خود استفاده کرد و این تغییر جواب داد و این 2 بازیکن جوان موفق به گلزنی شدند. نه الحاجی گرو و نه مرتضی تبریزی هیچ‌کدام سرعت و تکنیک قائدی و صیادمنش را ندارند. سرمربی آبی‌پوشان بخوبی متوجه شد که خط حمله تیمش برای رسیدن به گل نیاز به سرعت دارد و قائدی توانست در این بازی با تکنیک و سرعت خود بارها خط دفاعی حریف را اذیت کند. به نظر می‌رسد استقلال گمشده خود را در خط حمله پیدا کرده است. اگر گرو و تبریزی هم بتوانند به روزهای اوج خود بازگردند می‌توانند گزینه‌‌های خوبی برای جایگزینی روح‌الله باقری باشند و در این صورت استقلال هم در کناره ها سرعت لازم را خواهد داشت و هم یک تمام‌کننده خوب دارد.
استفاده از نیروی جوانی یا همان بنزین سبز در ادامه می‌تواند دست شفر را برای پیروزی های
پیش رو باز کند. البته این به آن معنا نیست که استقلال قید خرید‌‌های گرانقیمتش مثل تبریزی و گرو را بزند اما آنچه جوانان برای نشان دادن خود در میدان ارائه می‌دهند می‌تواند گره گشای
شفر باشد.
جنجال حسینی؛ معضل جدید
اما در بازی با نفت مسجدسلیمان اتفاق دیگری هم برای آبی‌ها رخ داد. سرانجام کاسه صبر حسینی گلر دوم این تیم به سر آمد و این دروازه‌بان اعلام کرد طاقت نیمکت‌نشینی را ندارد و نیم‌فصل از استقلال می‌رود. این اظهارنظر تند با واکنش تند‌‌‌‌‌‌تر استقلالی‌ها مخصوصا مدیرعامل و سرپرست این تیم مواجه شد. تا جایی که فتحی او را تهدید به حضور در کمیته انضباطی باشگاه کرد و گفت: پول حرفه‌ای می‌گیری و باید تابع باشی. در ادامه به همه بحران‌‌های حسینی در استقلال می‌پردازیم. حسینی که تا زمان معروف و محبوب شدنش بازیکن بسیار صبور و با آستانه تحمل بالا بود نشان داده که گویا بعد از رسیدن به ترکیب اصلی و چهره شدن، این خصوصیتش را فراموش کرده است.
همه آنفالو!
حسین حسینی در زمان منصوریان یکی، دو باری به دلیل قرار نداشتن در ترکیب اصلی از اردوی تیم قهر کرده بود اما نخستین اتفاق جدی بعد از زدن رکورد کلین‌شیت افتاد. او به دلیل اینکه در ترکیب اصلی تیمش مقابل پدیده قرار نگرفت، همه همبازیانش را دنیای مجازی آنفالو کرد و اعتراض شدیدش را به این مساله نشان داد. این اتفاق با فالو کردن مجدد و بازگشت آرامش به دروازه استقلال تمام شد. اتفاق بعدی در بازی مقابل فولاد خوزستان رخ داد. زمانی که دروازه‌بان جوان آبی‌ها در دقایق پایانی یک کارت زرد گرفت و داربی را از دست داد. دیداری که حتی پیش از این اتفاق هم از گوشه و کنار شنیده می‌شد قرار است مهدی رحمتی درون دروازه بایستد. با این حال حسینی بعد از درگیری و اعتراض شدید با فرشید باقری و هم‌تیمی‌هایش و در پایان هم با چشمان اشکبار از لیست داربی کنار رفت.
هت‌تریک حاشیه در لیگ هفدهم
در بازی با پیکان هم هت‌تریک حسینی در این فصل کامل شد. او بعد از 2 گلی که در این بازی دریافت کرد با یک پست اینستاگرامی باز هم حاشیه‌ساز شد اما باز هم با پاک کردن آن پست تلاش کرد اوضاع را به حالت عادی بازگرداند.
و باز هم حاشیه
و حالا حسینی در لیگ هجدهم از آخرین حاشیه خود پرده‌برداری کرد آن هم بعد از یک برد شیرین برای استقلال در مسجدسلیمان. حسینی حسینی با این همه حاشیه به نظر می‌رسد به پایان داستان خود در استقلال نزدیک شده و اگر در رفتار خود تجدیدنظر نکند همین داستان تلخ در باشگاه جدیدش هم تکرار خواهد شد. دروازه‌بان جوان استقلال از زمان معروف شدن تا امروز نشان داده پتانسیل بالایی برای محو شدن دارد و شاید او هم خیلی زود به جمع ستارگان فراموش‌شده فوتبال ایران اضافه شود؛ ستارگانی که درخشش آنها در آسمان فوتبال ایران به یک سال هم نرسید!


Page Generated in 0/0085 sec