printlogo


کد خبر: 199775تاریخ: 1397/7/16 00:00
اخبار

تغییر در شیوه قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا
در آیین قرعه‌کشی فصل آینده رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا، دیگر از نام باشگاه‌ها خبری نخواهد بود و این نام کشورهاست که از گلدان و گوی خارج می‌شود. بر اساس اعلام باشگاه پرسپولیس، آیین قرعه‌کشی لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ آسیا که اول آذرماه برگزار می‌شود، با تغییراتی روبه‌رو خواهد بود. با توجه به مسائل مطرح شده از سوی مسؤولان اجرایی برگزاری مسابقات که در حاشیه بازی رفت مرحله نیمه‌پایانی رقابت‌ها و در جلساتی با حضور نمایندگان باشگاه پرسپولیس مطرح شد، از جمله تغییرات در نحوه برگزاری مراسم قرعه‌کشی این خواهد بود که دیگر نام تیم‌ها از گلدان و گوی خارج نمی‌شود و به این ترتیب نام کشورها جایگزین شده است. به عنوان مثال وقتی ایران از 4 سهمیه برخوردار باشد، نام ایران با 4 شماره از یک تا 4 در گلدان‌ها قرار می‌گیرد. پیش از این اخباری مطرح شده بود مبنی بر اینکه از دوره بعدی رقابت‌ها، تیم‌های غرب و شرق آسیا قبل از فینال بازی‌ها و در مراحل پایین‌تر به مصاف یکدیگر خواهند رفت اما با توجه به مسائل مطرح شده در دوحه، شیوه کنونی در دوره آتی لیگ قهرمانان نیز دنبال خواهد شد.

ایزدیار نخستین‌طلایی کاروان ایران در پاراآسیایی
ورزشکار پرافتخار ایران در رقابت‌های پاراآسیایی 2018 توانست مدال دیگری برای ایران ضرب کند. شاهین ایزدیار در ماده 100 متر پروانه کلاس S10 در کنار شناگرانی از سوریه، اندونزی، مالزی، قزاقستان و تایلند به آب پرید و در نهایت موفق به کسب مدال طلا شد. رکورد شاهین ایزدیار برای کسب این مدال، یک دقیقه و 7 ثانیه و 12 صدم ثانیه بود و نفر دوم از مالزی با رکورد یک دقیقه و 7 ثانیه و 66 صدم ثانیه بود.

جلسه شبانه تاج و کی‌روش برای بازگشت سردار آزمون به تیم‌ملی
رئیس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم‌ملی برای بازگشت سردار آزمون به جمع ملی‌پوشان دیدار و گفت‌وگو کردند.
به گزارش فارس، اتفاقاتی که بعد از جام‌جهانی برای سردار آزمون رخ داد و این بازیکن به نوعی از تیم‌ملی کناره‌گیری کرد حالا باعث شده کارلوس کی‌روش و مهدی تاج برای حل این مشکل وارد عمل شوند.
سرمربی پرتغالی تیم‌ملی فوتبال ایران که برای مسابقات جام ملت‌های آسیا روی آزمون حساب کرده است در این مدت جلساتی را با مهاجم تیم‌ملی داشت و صحبت‌هایی را با وی انجام داد تا این بازیکن با شرایط روحی مناسب در جمع‌ ملی‌پوشان حاضر شود. کی‌روش همچنین در نشست با تاج مشکلات سردار آزمون را به وی منتقل کرد و رئیس فدراسیون نیز قول مساعد داد تا هرگونه کمکی را برای حضور آزمون در اردوی تیم‌ملی انجام دهد. این در حالی است که آزمون به تازگی توسط کی‌روش به اردوی تیم‌ملی فرا خوانده شده است.

قدوس: به تیم‌های فرانسوی و هواداران قدرت‌مان را نشان دادیم
سامان قدوس پس از گلزنی در دیدار تیمش مورد تشویق هواداران و بازیکنان قرار گرفت و در مصاحبه با سایت باشگاه گفت: به تیم‌های فرانسوی و هواداران قدرت‌مان را نشان دادیم. سامان قدوس در دیدار آمیان مقابل دیژون تک گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند و بهترین بازیکن بازی تیمش لقب گرفت. وی پس از بازی در رختکن مورد تشویق فراوان هم‌تیمی‌هایش قرار گرفت و در مصاحبه با سایت باشگاه گفت: این پیروزی برای ما خیلی مهم بود تا به هواداران و دیگر تیم‌ها نشان بدهیم که در این لیگ ما بسیار قوی و قدرتمند هستیم. قدوس درباره گل زیبایش ادامه داد: گل خوبی بود و به خاطر تام بود، او به بازیکنان گفت که باید ضربه‌ آزاد را به من بدهند. این گل هم به طرفداران تعلق دارد که به من به عنوان بهترین بازیکن ماه رای دادند. من عاشق طرفداران هستم،‌ آنها بخوبی ما را حمایت می‌کنند و به خاطر همین واقعا دوست‌شان دارم.
 


Page Generated in 0/0073 sec