printlogo


کد خبر: 199780تاریخ: 1397/7/16 00:00
اخبار

«زندانی‌ها»ی ده‌نمکی با «اوج» می‌آید
فیلم سینمایی «زندانی‌ها» تازه‌ترین محصول مرکز فیلم و سریالِ سازمان
 هنری ـ رسانه‌ای اوج پس از طی مراحل فنی آماده نمایش شد. به گزارش «وطن‌امروز»، فیلم سینمایی «زندانی‌ها» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مسعود ده‌نمکی پس از پایان تدوین و اصلاح رنگ، آماده نمایش شده است. براساس این گزارش، این فیلم که تازه‌ترین محصول سازمان  هنری‌‌ - رسانه‌ای اوج به شمار می‌رود، از دوم تیرماه سال جاری کلید خورد و پس از پایان مراحل تصویربرداری و انجام مراحل فنی، آماده اکران در سینماهای سراسر کشور شد. طنز اجتماعی «زندانی‌ها»، داستان دانشجوی جوانی است که قصد دارد برای پایان‌نامه‌اش روی تعدادی زندانی‌ تحقیق کند. ده‌نمکی قصد دارد در این فیلم تاثیر معنویات بر زندانی‌ها را به تصویر بکشد. در این فیلم بازیگرانی چون هدایت هاشمی، هومن برق‌نورد، بهنام تشکر، برزو ارجمند، بهاره افشاری، بهنوش بختیاری، اصغر نقی‌زاده و امیر نوری حضور دارند. علاوه بر مسعود ده‌نمکی که به عنوان تهیه‌کننده و کارگردان این اثر حضور داشته، علیرضا نجف‌زاده، مجری طرح و امیر ابراهیمی مدیر تولید این پروژه هستند. همچنین همانند اغلب آثار ده‌نمکی فرشاد گل‌سفیدی مدیریت فیلمبرداری این اثر را برعهده داشته و طراح صحنه و لباس و طراحی گریم نیز به ترتیب توسط بهزاد جعفری و شهرام خلج انجام شده است.


عموهای فیتیله‌‌ای‌ و خاله شادونه  در راه تلویزیون
شبکه 2 سیما به مناسبت روز جهانی کودک به صورت زنده ویژه برنامه‌ای رنگارنگ را در بخش‌های متنوع و سرگرم‌کننده و با حضور کودکان، مجریان نام‌آشنای کودک و نوجوان، فیلمسازان و... شانزدهم مهرماه روی آنتن می‌برد. به گزارش «وطن‌امروز»، این ویژه برنامه به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجتبی ظریفیان و آزیتا رضایی (عمو مهربان و خاله رویا) میزبان عموهای فیتیله‌ای، ملیکا زارعی (خاله شادونه)، مسعود روشن پژوه، بهاره جهاندوست، خاله سارا، خاله قاصدک، عمو مهرداد و... همچنین فیلمسازان سینمایی کودک خواهد بود. از این میان می‌توان به غلامرضا رمضانی و امیر مشهدی‌عباس از فیلمسازان حوزه کودک و نوجوان اشاره کرد. این بخش از برنامه با پخش قسمت‌هایی از آثار این فیلمسازان همراه خواهد بود. پرداختن به بازی‌های ایرانی و دسته جمعی، ایجاد فضایی پرنشاط، اجرای موسیقی توسط کودکان، اجرای نمایش عروسکی و هر چه که دنیای کودکان را زیباتر می‌کند برای این برنامه در نظر گرفته شده است. این ویژه‌برنامه که دوشنبه از ساعت 15 به صورت زنده روانه آنتن شبکه 2 سیما می‌شود، با هدف انتشار پیام صلح و دوستی کودکان ایرانی به همه کودکان جهان در گروه کودک و نوجوان شبکه 2 سیما تهیه شده و در آن از حضور دست‌اندرکاران برنامه‌های مختلف شبکه 2 استفاده شده است.


«مستوری» صادق کرمیار منتشر شد
رمان «مستوری» تازه‌ترین اثر صادق کرمیار توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر شد. به گزارش «وطن‌امروز»، داستان این رمان که توسط خالق «نامیرا» نوشته شده با نامزدی سیامک و سپیده آغاز می‌شود. سیامک فرزند دکتر خسروی در شرکت تولید مواد غذایی طیور فعالیت می‌کند و سپیده دانشجو است. ماجرایی باعث می‌شود که سیامک از شرکت استعفا دهد و همزمان نسبت به اینکه دکتر خسروی پدر او است، دچار شک و تردید شود. در این شرایط ترجیح می‌دهد زندگی سپیده را به سرنوشت خود گره نزند و تلاش می‌کند نامزدی و ازدواج با سپیده را به‌هم بزند اما سپیده که عاشق سیامک است، وقتی متوجه موضوع می‌شود با سیامک همراهی می‌کند تا به راز زندگی او پی ببرد. در همین مرحله شواهدی به‌دست می‌آید که پای مهدی زین‌الدین را به داستان باز می‌کند و سیامک به همراه سپیده به تصور اینکه ممکن است با پیدا کردن زین‌الدین، پدر خود را نیز پیدا کند، راهی قم می‌شود و به کتابفروشی پدر زین‌الدین می‌روند و وارد خانواده می‌شوند. خانواده زین‌الدین به پرسش‌های آنها جواب می‌دهند و با زندگی مهدی و برادرش بیشتر آشنا می‌شویم و کم‌کم با دوستان دوران دبیرستان آنان آشنا می‌شویم تا اینکه سیامک در تحقیقاتش به سوالات جدیدی برمی‌خورد... این کتاب در ۳۷۲ صفحه و مبلغ 24 هزار تومان عرضه می‌شود.


Page Generated in 0/0070 sec