printlogo


کد خبر: 199791تاریخ: 1397/7/16 00:00
کوتاه و گویا


 مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران به ماموریت‌‌های شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر اشاره کرد و گفت: ماموریت‌‌های حوزه خدمات شهری با سایر بخش‌‌های شهرداری تهران متفاوت است بویژه شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران شرایط کاری متفاوتی با سایر حوزه‌ها برای ارتباط با مردم و تدبیر در تغییر عادات رفتاری شهروندان و اصناف عهده‌دار است.
 عبدالرضا عباسپور، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه امانی تجهیزات به جانبازان را براساس ضوابط و آیین‌نامه‌ها دانست و گفت: تجهیزات امانی در اختیار جانبازانی قرار می‌گیرد که مشکلات یا عارضه یا بیماری جسمی آنها موقتی است و نیازی به استفاده همیشگی از وسایل و تجهیزات پزشکی ندارند.
 نخستین همایش «شمیران؛ نگین تهران» به منظور حفظ و پاسداشت میراث طبیعی، بافت تاریخی و فرهنگی شمیران در شمال تهران برگزار می‌شود. مجید صالحی‌فیروزآبادی، رئیس روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران اظهار داشت: «روز تهران» روز شناخت قطعه مهم و تاثیرگذار هویت و تاریخ ارزشمند ایران اسلامی است و شمیران نیز به عنوان بخشی از بدنه این کلانشهر و نقطه تلاقی میراث طبیعی، فرهنگی، تاریخی، مذهبی و گردشگری چون نگینی بر انگشتر این پایتخت پرغرور و با عزت می‌درخشد.


Page Generated in 0/0079 sec