printlogo


کد خبر: 199796تاریخ: 1397/7/16 00:00
اخبار

نوبخت فرمانده اقتصادی دولت می‌شود؟
رئیس سابق اتاق بازرگانی از رضا رحمانی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت صنعت، محمد شریعتمداری گزینه پیشنهادی وزارت کار و فرهاد دژپسند گزینه پیشنهادی وزارت اقتصاد خبر داد. روز گذشته محسن جلال‌پور در یادداشتی از آخرین خبرها از تغییرات در کابینه خبر داد و نوشت: «امروز از یک منبع موثق شنیدم محمد شریعتمداری از وزارت صنعت، معدن و تجارت به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌رود. رضا رحمانی به‌عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت به مجلس معرفی می‌شود و فرهاد دژپسند گزینه وزارت امور اقتصادی و دارایی است». جلال‌پور اضافه کرد: «همه پذیرفته‌اند با محمدباقر نوبخت هماهنگ باشند. او رسما فرماندهی اقتصادی دولت را بر عهده گرفته است».

تکذیب استعفای آخوندی
مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه‌وشهرسازی اعلام استعفای عباس آخوندی، وزیر راه‌وشهرسازی را تکذیب کرد. این مرکز در پی انتشار خبری مبنی بر اینکه گفته می‌شود وزیر راه‌وشهرسازی پس از اعلام دولت برای برکناری او، خود اعلام استعفا کرده است، تکذیب کرد. در همین حال نایب‌رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: خبر استعفای وزیر راه‌وشهرسازی مربوط به چند ماه قبل بود که مورد موافقت رئیس‌جمهور قرار نگرفت. سیداحسن علوی افزود: استعفای آخوندی مربوط به چند ماه قبل است که درباره جذب اعتبارات بوده ولی مورد موافقت رئیس‌جمهور قرار نگرفت.

روحانی حکم آخوندی را تعلیق کرد
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور از تعلیق حکم وزیر راه‌وشهرسازی درباره تعلیق پروانه اشتغال به کار مهندسی خود خبر داد. فرج‌الله رجبی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره تعلیق پروانه اشتغال به کارش از سوی وزیر راه‌وشهرسازی اظهار داشت: این مساله را از رئیس‌جمهوری پیگیری کردیم که روحانی خطاب به آخوندی تاکید کرد اقدام عاجلی انجام نشود. وی تاکید کرد:‌ بر اساس دستور رئیس‌جمهوری موضوع تعلیق پروانه اشتغال به کار بنده تعلیق شده است حال باید منتظر بمانیم موضع وزیر بعدی راه‌وشهرسازی در این باره چیست.
 


Page Generated in 0/0276 sec