printlogo


کد خبر: 199844تاریخ: 1397/7/17 00:00
اخبار

مشاور وزیر آموزش‌وپرورش:
خانواده‌ها پول نقد به مدرسه ندهند
مشاور وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به اجرای طرح حساب یکپارچه مدارس گفت: خانواده‌ها را ملزم و از آنها درخواست می‌کنیم پول نقد به مدارس نبرند. منصور مجاوری درباره حساب یکپارچه مدارس توضیحاتی ارائه کرد و به ایسنا اظهار داشت: حساب یکپارچه با یک کد شناسه مخصوص که شامل کدملی دانش‌آموز، کد مبلغ فعالیت فوق برنامه و کد مدرسه است، آماده شده است. وی افزود: در واقع هر فعالیت مدرسه‌ای دارای یک کد شناسه شده است. حدود ۷۰ تا ۸۰ عنوان فعالیتی داریم که مشخص شده و هر پولی که دانش‌آموز به حساب مدرسه واریز کند به صورت شفاف قابل ارائه است. مشاور وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه مبالغ واریزی برای هر فعالیت در قالب پیامی به اولیا گزارش داده می‌شود، گفت: در حال برنامه‌ریزی برای استقرار طرح حسابداری مدرسه هستیم و تلاش می‌کنیم شرایطی فراهم کنیم که اگر دانش‌آموزی پول واریزی بیشتری داشت برای سال آینده‌اش ذخیره شود. مجاوری تاکید کرد: با این طرح حساب مدارس کاملا شفاف و مشخص است. وی با بیان اینکه با شروع طرح در آینده نزدیک خانواده‌ها را ملزم و از آنها درخواست می‌کنیم پول نقد به مدارس نبرند، گفت: مدیران نیز طبق قانون ملزم هستند از طریق درگاه الکترونیکی پرداخت و دریافت داشته باشند. مبالغ دریافتی از مردم  مقدار کمی نیست و باید ساماندهی و در جای خود مصرف شود.

فرمانده انتظامی تهران اعلام کرد
کشف ۷۰ درصد جرائم در پایتخت
فرمانده انتظامی تهران گفت: با تلاش نیروی انتظامی ۷۰ درصد از جرائم در پایتخت کشف می‌شود. به گزارش مهر، سردار حسین رحیمی در مراسم صبحگاه‌ عمومی تهران که به مناسبت چهارمین روز هفته ناجا برگزار شد با بیان اینکه روزانه ۱۳ هزار تماس با پلیس تهران گرفته می‌شود، اظهار داشت: با تلاش نیروی انتظامی ۷۰ درصد از جرائم در پایتخت کشف شده و با برنامه‌ریزی در پلیس مبارزه با موادمخدر 3 حوزه برخورد با باندهای مواد مخدر، خرده‌فروشان و معتادان متجاهر از اولویت‌های ما است و  در ۶ ماه اول سال ۹ تن مواد مخدر در تهران کشف شده است و قاچاقچیان بزرگی شناسایی شدند. وی درباره بحث مفاسد اقتصادی و بویژه مهره‌های بزرگ در بحث سکه و ارز اظهار داشت: در این باره ۱۸ پرونده بزرگ شناسایی و تحویل دستگاه قضا شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور خبر داد
فعالیت ۲۰۰ هزار جهادگر در عرصه‌های تخصصی
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: امروز ۲۰۰ هزار جهادگر در قالب ۱۰ هزار گروه جهادی در کشور مشغول خدمت‌رسانی در عرصه‌های مختلف تخصصی همچون پزشکی، عمران، کشاورزی، دامپزشکی، حقوق و دیگر حوزه‌ها هستند. به گزارش تسنیم، سردار نعمان غلامی در بیست‌وپنجمین نشست شنبه‌های انقلاب با موضوع «روستاها، عشایر و جهاد سازندگی» و با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: براساس فرمان رهبر انقلاب مبنی بر تقویت فعالیت‌های جهادی و نهادهای مختلف، بسیج سازندگی آماده کمک به دولت در عرصه‌‌های اقتصادی، معیشتی و خدمات‌رسانی است. رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه در این 40 سال سپری شده از انقلاب اسلامی شاهد ایجاد سختی‌ها و موانع متعددی از سوی دشمنان بودیم، تصریح کرد: ملت با بهره‌گیری از چشمه‌سار معارف الهی توانست با این سختی‌ها مقابله کند. وی ادامه داد: امروز 200 هزار جهادگر در قالب 10 هزار گروه جهادی در کشور مشغول خدمت‌رسانی در عرصه‌های گوناگون تخصصی همچون پزشکی، عمران، کشاورزی، دامپزشکی، حقوق و دیگر حوزه‌ها هستند.


Page Generated in 0/0317 sec