printlogo


کد خبر: 199851تاریخ: 1397/7/17 00:00
اخبار

«مفاسد اقتصادی؛ از افشا تا برخورد» روی میز «پیشران»
پانزدهمین قسمت از برنامه «پیشران» شبکه چهار، امشب با موضوع «مفاسد اقتصادی؛ از افشا تا برخورد» روی آنتن می‌رود. به گزارش «وطن‌امروز»، رانت ارز و واردات، اختلاس و پولشویی در موسسات پولی و بانکی و بانک‌ها، احتکار و... هر روز شکل تازه‌ای به خود می‌گیرد و هنوز بازدارندگی به‌وجود نیامده است. «پیشران» در برنامه این هفته خود به بررسی این موضوع می‌پردازد. برنامه «پیشران» این هفته در بررسی این موضوع با حضور دکتر قائمی‌نیا کارشناس- مجری و اجرای مهدی مفیدی میزبان دکتر احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس دیده‌بان شفافیت و عدالت و دکتر مصطفی کواکبیان نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس خواهد بود. برنامه «پیشران» به تهیه‌کنندگی سودابه آقاجانیان حوالی ساعت ۲۱ سه‌شنبه‌ها به طور زنده پخش می‌شود.

فصل دوم «آوای باران» در مسیر ساخت
قرار است فصل دوم سریال «آوای باران» به تهیه‌کنندگی محمد هاشمی‌اصل در شبکه یک سیما ساخته شود. به گزارش مهر، سریال «آوای باران» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه‌کنندگی محمد هاشمی‌اصل سال ۹۲ از شبکه 3 سیما پخش شد. قرار است فصل دوم این مجموعه نیز در ۸۰ قسمت و در قالب ۲ فاز ۴۰ قسمتی ساخته شود که سیناپس فصل دوم توسط علیرضا کاظمی‌پور به نگارش درآمده است. فصل اول سریال «آوای باران» در شبکه 3 سیما ساخته شد اما فصل دوم این سریال قرار است به شبکه یک کوچ کند و از این شبکه به تولید و پخش برسد. در این فصل بازیگران زیادی اضافه خواهند شد و از جمله بازیگران فصل قبل که در این فصل هم حضور دارد الهام چرخنده است.


نمایشگاه کتاب فرانکفورت  جشنواره فیلم برگزار می‌کند!
نمایشگاه کتاب فرانکفورت جشنواره انتخاب برترین آثار مکتوب که دستمایه اقتباس سینمایی شده‌اند را در سال جاری برگزار می‌کند. به گزارش «وطن‌امروز»، نمایشگاه کتاب فرانکفورت در سال جاری و برای نخستین‌بار جایزه بین‌المللی سینمایی خود را اهدا می‌کند. در مراسم اهدای این جایزه که صبح روز پنجشنبه هفته جاری و در سالن ART در این نمایشگاه برپا می‌شود، برترین آثار در زمینه کتاب تصویرسازی شده از آثار سینمایی، بهترین آثار اقتباسی بر مبنای کتاب‌های کودک و نوجوان و برترین آثار اقتباسی از کتاب‌های بزرگسال مورد تقدیر قرار خواهند گرفت. جدای از اینکه یک اقتباس خوب به فروش کتاب کمک خواهد کرد، برپایی چنین رویدادی نیز موجب افزایش توجه و فروش آثار ناشران مختلف در این زمینه خواهد شد.
 


Page Generated in 0/0064 sec