printlogo


کد خبر: 199856تاریخ: 1397/7/17 00:00
اخبار

پرداخت مطالبات برانکو با ارز ثانویه!
سرمربی پرسپولیس با مساعدت وزارت ورزش و جوانان و با ارز ثانویه بعد از ۵ ماه به حقوق معوقه‌اش خواهد رسید. از آنجایی که درآمدهای باشگاه پرسپولیس به صورت ریالی بوده اما برای پرداخت پول مربیان و بازیکنان خارجی‌اش باید از ارز استفاده کند، این موضوع بار مالی سنگینی را به پرسپولیس وارد کرده است. این در حالی است که بالا رفتن نرخ ارز در ماه‌های اخیر باعث شده پرسپولیسی‌ها نتوانند حدود ۵ ماه به تعهدات خود به مربیان و بازیکنان خارجی‌شان عمل کنند. تلاش‌ها و نامه‌نگاری‌هایی برای حل این مشکل انجام شد. در نامه‌نگاری‌هایی که با وزارت ورزش و جوانان هم انجام شد، مسؤولان مربوط در نهایت به این جمع‌بندی رسیدند که حقوق معوقه برانکو را بپردازند. در بررسی‌ها خدمات برانکو به فوتبال ایران و تلاش برای اعتلای نام ایران در رقابت‌های بین‌المللی مثبت و مفید ارزیابی شده و قرار است با ارز ثانویه مطالبات برانکو و دستیارانش پرداخت شود. قرار است تا قبل از بازی برگشت مقابل السد قطر، با ارز ثانویه 7 هزار تومانی و با همکاری وزارت ورزش و جوانان معوقات 5 ماهه مربیان خارجی پرسپولیس پرداخت شود.

8 میلیارد هزینه آماده‌سازی ورزشگاه آزادی
هزینه‌های آماده‌سازی ورزشگاه آزادی جهت میزبانی احتمالی بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا، 80 میلیارد ریال برآورد شد. بعد از ایراداتی که نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا به ورزشگاه آزادی برای میزبانی احتمالی پرسپولیس در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا گرفتند، جلساتی برای رفع این ایرادات برگزار شده و دیروز هم این جلسات ادامه پیدا کرد. صبح دیروز دوشنبه جلسه‌ای با حضور نمایندگان فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش، شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی، یگان ویژه، سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار و  بعد از آن نیز بازدید میدانی انجام شد. ایراداتی که کنفدراسیون فوتبال آسیا آنها را لحاظ کرده به فارسی ترجمه شد و در اختیار حاضران قرار گرفت و قرار است استارت آماده‌سازی ‌زده شود تا مشکلات که حدود 200 مورد هم ذکر شده برطرف شود. از باشگاه پرسپولیس ایرج عرب معاون پشتیبانی، حسین خبیری افسر امنیتی، پندار خمارلو مدیر روابط عمومی و امیرعلی حسینی مسؤول بخش بین‌الملل این باشگاه حضور داشتند. طبق برآورد هزینه‌ها که به صورت جزئی انجام شده به نظر می‌رسد رقمی در حدود نزدیک به 8میلیارد تومان برای آماده‌سازی ورزشگاه آزادی هزینه خواهد شد.

ایزدیار: از ۵ ماده دیگر هم طلا می‌خواهم
مرد طلایی بازی‌های پاراآسیایی بعد از کسب دومین مدال طلای کاروان ایران در رشته شنا گفت: این مدال را به پدر و مادرم تقدیم می‌کنم. شاهین ایزدیار گفت: خدا را شکر که توانستم دومین مدال طلا را در ماده ۱۰۰ متر S۱۰ به دست بیاورم، البته به رکورد خودم نرسیدم و ۱۰ صدم نسبت به آن رکورد کم آوردم اما برای من این مهم است که از روزهای قبل سرحال‌تر هستم، در حالی که سرماخوردگی داشتم. امیدوارم این روند روز به روز ادامه یابد و بتوانم مدال‌های بیشتری کسب کنم. وی افزود: من هنوز در ۵ رشته دیگر می‌توانم کارم را ادامه بدهم و امیدوارم مردم ایران برایم دعا کنند تا بتوانم صاحب ۵ مدال طلای دیگر شوم و برای ایران، افتخار به دست بیاورم. ایزدیار درباره استارت‌های سریع خود در لحظه شروع کارش تصریح کرد: باید به خاطر این استارت‌های خوبی که درباره‌اش صحبت می‌شود از امیرعلی سعادتمند، مربی بدنسازم تشکر کنم. وی خیلی روی استارت‌هایم کار کرد و این نقطه قوت را از علم و دانش ایشان به دست آورده‌ام. وی در پایان خاطرنشان کرد: مدال طلای روز نخست را به مهدی ضیایی، مربی خوب خودم تقدیم کردم و مدال طلای دوم را تقدیم پدر و مادرم می‌کنم.

آغاز فصل جدید لیگ بسکتبال از ۳ آبان‎ ماه
فصل جدید مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‎های کشور از ۳ آبان‎ماه با برگزاری 5 دیدار آغاز خواهد شد؛ شهرداری تبریز مدافع عنوان قهرمانی در این هفته استراحت دارد. جلسه قرعه‌کشی لیگ برتر در حالی انجام شد که تا روز یکشنبه ۹ تیم برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده بودند اما در نهایت تعداد تیم‌ها با اضافه شدن «پگاه ایران» و البته قطعی شدن حضور «شهرداری تبریز» به ۱۱ تیم افزایش یافت. بدین‌ترتیب فصل جدید مسابقات باشگاه‌های بسکتبال با حضور ۱۱ تیم برگزار می‌شود. در جلسه برگزار شده دیروز مقرر شد این رقابت‌ها از سوم آبان‌ماه آغاز شود.


Page Generated in 0/0192 sec