printlogo


کد خبر: 199917تاریخ: 1397/7/18 00:00
اخبار

تازه‌ترین خبرها از سریال «بانوی سردار»
سریال «بانوی سردار» به کارگردانی پرویز شیخ‌طادی این روزها در مرحله ساخت موسیقی قرار دارد. به گزارش فارس، زمان پخش سریال «بانوی سردار» به کارگردانی پرویز شیخ‌طادی بزودی اعلام می‌شود. این سریال که برای پخش در شبکه یک سیما به نگارش درآمده بود، بتازگی مراحل تدوین را سپری کرده و ساخت موسیقی و جلوه‌های ویژه آن آغاز شده است. فصل اول این سریال به زندگی بی‌بی مریم، سردار بختیاری می‌پردازد و فصل دوم آن به زندگی علیمردان‌خان بختیاری خواهد پرداخت که سال آینده وارد مرحله تولید خواهد شد. پیش از این بنا بود این سریال به کارگردانی سعید سلطانی ساخته شود اما به دلایلی به پرویز شیخ‌طادی سپرده شد و با توجه به تغییر مقطع زمانی هنوز مشخص نیست در فصل دوم بازیگرها تغییر خواهند کرد یا نه. پانته‌آ سیروس (بی‌بی مریم)، حبیب دهقان‌نسب، فرخ نعمتی، سهیلا رضوی، فرزین محدث، محمد فیلی، کاظم هژیرآزاد، صدرالدین حجازی، مهدی میامی، حمیدرضا نعیمی و علیرضا مهران از بازیگران فصل اول «بانوی سردار» بودند. پانته‌آ سیروس، بازیگر اصلی این سریال نقش بی‌بی مریم را بازی کند که به دلیل توانمندی‌هایی که در سوارکاری و شمشیربازی داشته برای این نقش انتخاب شده است.


نتفلیکس «نارنیا» را می‌سازد
شبکه اینترنتی نتفلیکس قصد دارد جدید‌ترین اثر اقتباسی بر اساس مجموعه رمان‌های سی‌اس لوییز را بسازد. به گزارش تسنیم، کمپانی نتفلیکس اخیرا موفق شد قراردادی با کمپانی سی‌اس لوییز امضا کند تا طبق آن اجازه اقتباس از مجموعه نارنیا را در اختیار بگیرد. این نخستین ‌قراردادی است که در آن اجازه ساخت اثر از هر 7 رمان یکجا به یک کمپانی داده شده است. این مجموعه در مجموع بیش از 100 میلیون نسخه فروخته‌ و به 47 زبان دنیا از جمله فارسی ترجمه شده است. پیش‌تر نیز کمپانی سونی آثاری برگرفته از 3 کتاب «شیر، جادوگر و کمد»، «شاهزاده کاسپین» و «سفر کشتی سپیده پیما» در سال‌های 2005، 2008 و 2010 تولید کرد که مجموعا حدود 5/1 میلیارد دلار فروش داشتند. طبق قرارداد جدید، کمپانی نتفلیکس قصد دارد دنیای سینمایی «نارنیا» را بسازد و طی آن مجموعه‌ای از فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی را تولید کند. مانند کاری که مارول با ابرقهرمان‌های خودش انجام داده و در این سال‌ها چندین فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی با موضوع کاراکترهای کتاب‌های مصور خودش را تولید کرده است. هنوز مشخص نیست نخستین ‌اقتباس از مجموعه سی‌اس لوییز به چه صورت خواهد بود اما کارشناسان معتقدند اقدام شبکه نتفلیکس در بستن قرارداد با کمپانی سی‌اس لوییز تحت تاثیر قرارداد رقیب این شرکت، آمازون برای اقتباس‌های سریالی از مجموعه «ارباب حلقه‌ها» است. مجموعه‌ای که خود قرار است رقیبی برای «بازی تاج و تخت» شبکه HBO باشد.

بازیگر «پرتقال کوکی»  ایفاگر نقش روپرت مرداک می‌شود
مالکوم مک داول قرار است نقش روپرت مرداک را در فیلمی با موضوع سقوط راجر ایلز، رئیس پیشین فاکس‌نیوز ایفا کند. به گزارش مهر به نقل از ددلاین، مالکوم مک داول بازیگر فیلم «پرتقال کوکی» استنلی کوبریک قرار است نقش روپرت مرداک غول رسانه‌ای آمریکا را در فیلم آینده آناپورنا پیکچرز ایفا کند. فیلم داستان رسوایی راجر ایلز، رئیس پیشین شبکه فاکس‌نیوز است. مالک این شبکه رسانه‌ای روپرت مرداک سرمایه‌دار آمریکایی- استرالیایی است. مک داول در این پروژه به شارلیز ترون، نیکول کیدمن، جان لیسگو، مارگو رابی، کیت مک‌کینون و آلیسون جنی پیوسته و فیلم را قرار است جی روچ، کارگردان فیلم‌های «ملاقات با والدین» و «ترومبو» کارگردانی کند. عنوان فیلمنامه رندولف «منصفانه و متعادل» است اما تهیه‌کنندگان فیلم هنوز به جمع‌بندی نهایی برای عنوان فیلم نرسیده‌اند.


Page Generated in 0/0048 sec