printlogo


کد خبر: 199936تاریخ: 1397/7/18 00:00
اخبار

بهرام شفیع مجری باسابقه تلویزیون درگذشت
خداحافظ آقای ورزش و مردم
مجری برنامه باسابقه ورزش و مردم دیروز عصر در بیمارستان بهمن تهران درگذشت.
به گزارش «وطن‌امروز»، گزارشگر و مجری مشهور تلویزیون دیروز بعدازظهر جان به جان‌آفرین تسلیم کرد تا جامعه ورزش ایران را عزادار کند.
بهرام شفیع، 62 ساله که از اوایل دهه 60 در شبکه اول سیما به عنوان گزارشگر مشغول به کار شد، در دهه گذشته نیز رئیس فدراسیون هاکی ایران بود و موفقیت‌هایی را در این رشته ورزشی کسب کرد. شفیع که گزارش‌های به‌یادماندنی و مهمی از وی به یادگار مانده است، تا همین هفته گذشته اجرای برنامه ورزش و مردم را پیش می‌برد و 2 هفته‌ای بود که این برنامه را به صبح جمعه منتقل کرده بود.
از بهرام شفیع، فرزندش امیراقبال به یادگار مانده که در برنامه ورزش و مردم به فعالیت مشغول است. روحش شاد و یادش گرامی.

محسن باباصفری پس از بازی نکردن مقابل نماینده رژیم صهیونیستی:
تا آخر پای ارزش‌های کشورم می‌ایستم
لژیونر تیم‌ملی هندبال کشورمان گفت: از 2 هفته پیش به مسؤولان باشگاه استوا بخارست گفته بودم که مقابل نماینده رژیم صهیونیستی بازی نخواهم کرد. محسن باباصفری، دروازه‌بان تیم‌ملی هندبال که در این فصل برای تیم استوا بخارست بازی می‌کند در کاپ اروپا مقابل تیمی از رژیم صهیونیستی حاضر به بازی نشد. محسن باباصفری در گفت‌وگو با تسنیم، درباره عدم رویارویی با تیمی از رژیم صهیونیستی در کاپ اروپا اظهار داشت: ما روز یکشنبه با مکابی اسرائیل  در کاپ اروپا بازی داشتیم که من حاضر نشدم در این دیدار بازی کنم. تیم ما در این بازی با نتیجه 25 بر 23 به برتری رسید. بازی دوم در اسرائیل است که بازهم شرکت نخواهم کرد. اگر پیروز این بازی شویم به دور بعد راه خواهیم یافت و اگر با 3 گل ببازیم حذف می‌شویم. وی تاکید کرد: من از 2 هفته پیش به مسؤولان باشگاه گفته بودم که مقابل این تیم بازی نخواهم کرد اما چند روز قبل دوباره از من پرسیدند و وقتی دیدند بر تصمیم خود مصر هستم، ناراحت شدند. پست دروازه‌بانی یکی از ارکان هندبال است و خدا را شکر دروازه‌بان دیگر ما هم آماده بود. ان‌شاءالله در دیدار برگشت که روز جمعه خواهد بود، تیم ما برنده بازی خواهد بود چون اگر حذف شویم، تمام انتقادها به سمت من خواهد بود که چرا در مسابقات حضور نداشتم.  محسن باباصفری افزود: طبق قراردادی که دارم، به دلیل عدم حضور در این 2 بازی جریمه خواهم شد. شنیدم قرار است میزان جریمه مشخص شود. فعلا چیزی نگفته اند چون مدیرعامل باشگاه به ارزش‌‌های کشور ما احترام می‌گذارد و برای من حرف او اهمیت دارد. وی تصریح کرد: شاید در تمدید قراردادم در آینده بندهای جریمه مشخصی در صورت عدم بازی با نمایندگان رژیم صهیونیستی در نظر بگیرند. به ارزش‌های کشورم احترام گذاشتم و از جریمه یا هر اتفاق دیگری ترسی ندارم و تا آخر پای آن ایستاده‌ام.

پرسپولیس مجوز خرید «ارز ثانویه» گرفت
با تلاش‌های حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس این باشگاه مجوز گرفت تا بتواند با خرید ارز با تعرفه «ارز ثانویه» مطالبات بازیکنان و مربیان خارجی‌اش را پرداخت کند. به گزارش ایسنا، پس از مشکلاتی که در سیستم ارزی کشور به وجود آمد، باشگاه پرسپولیس نتوانسته بود طی 5 ماه اخیر ارزی تهیه کند تا از طریق آن دستمزد مربیان و بازیکنان خارجی‌اش را پرداخت کند اما با پیگیری‌هایی که حمیدرضا گرشاسبی طی روزهای اخیر انجام داد، مجوز خرید ارز از بازار ثانویه به باشگاه پرسپولیس داده شد تا این باشگاه بتواند علاوه بر پرداخت دستمزد مربیان و بازیکنان خارجی‌اش هزینه سفرهای خارجی خود را نیز بپردازد. در حال حاضر نرخ دلار در بازار ثانویه حدود 8 هزار تومان است و پرسپولیسی‌ها نیز باید همین رقم را برای تهیه دلار بپردازند.  پرسپولیس در جریان دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید یکم آبان‌ماه به مصاف السد برود و در صورتی که برابر این حریف قطری به برتری برسد و راهی فینال شود، پاداش قابل توجهی از سوی AFC دریافت می‌کند که از این طریق هم می‌تواند مشکلات دیگر مالی خود را حل کند.


Page Generated in 0/0061 sec