printlogo


کد خبر: 199937تاریخ: 1397/7/18 00:00
با کاروان ایران در پارآسیایی جاکارتا
هت‌تریک ایزدیار در شنا

سومین روز از بازی‌های پارآسیایی ۲۰۱۸ اندونزی  دیروز برگزار شد و همانند روز پیش از آن بچه‌های کاروان ایران موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ شدند. مهم‌ترین مدال روز گذشته را ایزدیار در شنا کسب کرد که این سومین مدال طلای او در این بازی‌ها بود. او قول داده 2 مدال دیگر را هم کسب کند.
با این حساب در پایان روز گذشته، کاروان ایران با 17 طلا، 14 نقره و 18 برنز و مجموعاً با کسب 49 مدال پس از چین، کره‌جنوبی، ازبکستان و ژاپن در جایگاه پنجم رقابت‌ها ایستاد. در ادامه به عملکرد کاروان ایران می‌پردازیم.
دوومیدانی
* احمد اجاقلو در کلاس T45/46/47‏‏ ماده دوی 200 متر با ثبت زمان 22 دقیقه و 53 ثانیه به مدال برنز رسید.
* عذرا مهدوی‌کیا به مصاف رقبای خود در ماده پرتاب نیزه کلاس F12/13 رفت و به مدال برنز رسید.
* هاجر صفرزاده در دوی 200 متر بانوان کلاس T22 به مصاف حریفانش رفت که در پایان موفق به کسب مدال نقره شد.
* مهدی اولاد در ماده پرتاب وزنه کلاس F11 با پرتابی به طول 14 متر به مدال طلا رسید. نورمحمد آرخی نیز در همین ماده با حدنصاب 64/12 متر موفق به کسب مدال نقره شد.
* سولماز بازرگان، نماینده کشورمان در ماده پرتاب دیسک بانوان کلاس ادغامی به مصاف حریفانش رفت که در نهایت به مدال برنز رسید.
* سامان پاکباز در کلاس F12 پرتاب وزنه با رکورد 19/15 متر به مدال نقره رسید. مسعود حیدری نیز با حدنصاب 47/14 متر مدال برنز کسب کرد.
* محمدرضا احمدی در ماده پرتاب وزنه کلاس F33 با پرتابی به طول 92/9 متر ضمن شکستن رکورد آسیا به مدال طلا رسید. مهدی علیزاده در همین ماده با رکورد 34/9 متر موفق به کسب مدال برنز شد.
* امید ظریف‌صنایع در دوی 100 متر مردان کلاس T13 به مصاف حریفانش رفت که در نهایت مدال برنز را از آن خود کرد.
* داوودعلی قاسمی در ماده 100 متر مردان کلاس T37 به مدال نقره رسید. علی الفت‌نیا  و مبین رستگاری دیگر شرکت‌کنندگان ایران در این کلاس بودند که در رده های چهارم و پنجم قرار گرفتند.
* کامران یزدی در مسابقات 100 متر رقابت‌های کلاس T38 به عنوانی بهتر از چهارمی نرسید. دوندگان چین، عراق و چین در این ماده به ترتیب اول تا سوم شدند.
*فرزاد سپهوند در پرتاب دیسک موفق به کسب مدال طلا شد.
تیراندازی
فینال تپانچه 10 متر بادی کلاس Sh1 تیراندازی بازی‌های پارآسیایی با حضور ساره جوانمردی، سمیرا ارم و عالیه محمودی و تیراندازانی از کشورهای کره‌جنوبی، تایلند و چین برگزار شد که ساره جوانمردی در مصافی ایرانی با کسب 6/237 امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد و طلا گرفت. سمیرا ارم هم صاحب نشان نقره شد. عالیه محمودی نیز هشتم شد.
تیراندازی با کمان
*در مسابقات میکس ریکرو تیم ایران با ترکیب زهرا نعمتی و غلامرضا رحیمی توانست با برتری مقابل کره‌جنوبی به فینال برسد. تیم نعمتی و رحیمی در مسابقه فینال برای کسب مدال طلا به مصاف چین خواهد رفت.
والیبال نشسته
*تیم مردان کشورمان در 3 گیم متوالی و با امتیازات 18-25، 12-25 و 15-25 مقابل چین به پیروزی رسید.
گلبال
*تیم ملی گلبال مردان کشورمان در این رقابت ها برابر تیم عراق به میدان رفت و توانست با نتیجه 14 بر 9 به پیروزی برسد.
وزنه‌برداری
وزنه‌برداران دسته ٦٥ کیلوگرم مردان روى تخته رفتند که در پایان حمزه محمدى نماینده کشورمان موفق به کسب مدال برنز شد. محمدى در 2 حرکت خود به ترتیب موفق به مهار وزنه‌هاى ١٨١ و ١٨٥ کیلوگرم شد. او در حرکت سوم در مهار وزنه 190 کیلوگرم ناکام ماند.
بسکتبال با ویلچر
تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان کشورمان در دیدار برابر تیم تایلند با نتیجه 89 بر 56 به پیروزی رسید.
شنا
*سیدمهدی میردهقان که همراه با شناگرانی از ژاپن، کامبوج، کره‌جنوبی  و تایلند در ماده 200 متر مختلط کلاس SM11 رقابت می‌کرد، در نهایت به مقام پنجمی رسید.
*شاهین ایزدیار که در رشته شنا ماده 200 متر مختلط کلاس SM10 همراه با شناگرانی از کره‌شمالی، مالزی، قزاقستان و هند به آب پریده بود، در نهایت توانست طلای دیگری برای ایران به دست بیاورد. این سومین طلای ایزدیار در این رقابت‌ها است.


Page Generated in 0/0060 sec