printlogo


کد خبر: 199959تاریخ: 1397/7/19 00:00
خودتان را از هوای دو نفره پاییز محروم نکنید!

حتما مطلع هستید که چند وقتی است کمپین #نه_به_خرید_طلا برای ازدواج راه افتاده است تا جوان ها به‌خاطر گرانی طلا از ازدواج منصرف نشوند. در ادامه پیشنهاد چند کمپین دیگر را مطرح می‌کنیم تا گامی برای تسهیل ازدواج جوانان برداشته باشیم.

کمپین نه به فیلمبرداری در باغ
بعضی از جوان های دم بخت هستند که تا حالا اهل باغ و بوستان نبودند واز بچگی هر گل و گلدانی را بهشان میدادند سر یک هفته خشک میکردند و یک قطره آب به آن نمی دادند، ولی اصرار دارند حتما عکس و فیلم‌های عروسی شان در باغ باشد! حتی اگر عاشق باغ و بوستان هم هستید، باز هم توصیه میکنم به‌خاطر خودتان از عکاسی در باغ صرف نظر کنید. چون در تابستان هوا گرم است و گرما زده میشوید و در پاییز و زمستان هم هوا سرد است و سرما میخورید و باید تن به قرص و شربت و  آمپول‌های پنی سیلین بدهید.

کمپین نه به خرید وسایل اضافه برای جهیزیه
دخترهایی هستند که از صفر تا صد وسایل موجود در بازار را برای جهیزیه‌شان میخرند بدون آنکه حتی کاربردش را بدانند. اما برای در آوردن چشم دخترخاله یا اقوام شوهر، این هارا حتما میخرند. یکی از اقلام ساندویچ پیچ است. واقعا لذت غذا خوردن با قاشق و حتی با دست را با ساندویچ عوض می کنید؟ دیگر برنج را که نمی شود لای ساندویچ بریزید! خودتان را از خوردن ساندویچ کثیف بازار محروم نکنید که لذت و میکروبی که در آن هست در هیچ چیز نیست.

کمپین نه به غذای سلف سرویس
جوان هایی هستند که بخاطر گران شدن مواد غذایی مثل گوجه، عروسی شان را عقب می‌اندازند. چرا؟ چون باید حتما در غذای سلف سرویس عروسی‌شان، یک دیس گوجه باشد! بعضی ها هم فکر می کنند اگر غذا سلف نباشد و به یک مدل غذای خوب اکتفا کنند، عروسی شان بد یمن است. در حالی که می توانند یک نوع غذا بدهند و اگر کسی بعدا پشت سرشان حرف زد، بگویند ما به‌خاطر چاق نشدن مهمان ها و خرج اضافه نکردن برای لاغری، این کار را کردیم. مطمئن باشید با این کار، موجب میشوید خیلی از جوان ها راه عروسی شان باز شده و از هوای دو نفره پاییز لذت ببرند.

کمپین نه به آرایشگاه میلیاردی
دختر ها باید همیشه مراقب پوست شان باشند و تن به آرایش با هر کرم و پودری ندهند. به نظرم باید زوج‌های جوان قبل ازدواج یک کلاس افزایش اعتماد به نفس بگذرانند تا بدانند زیبایی باید ذاتی باشد نه با پنج کیلوگرم کرم آرایشی. عروس خانم ها باید به یک آرایش ساده اکتفا کنند تا اگر بعد عروسی کسی آن هارا دید، بشناسد و اگر کمک خواستید کمکتان کنند نه اینکه بگویند شناسنامه بیاور تا باور کنیم شما همان عروسی! به خاطر جان خودتان هم شده، آرایش کلان نکنید.


Page Generated in 0/0068 sec