printlogo


کد خبر: 200042تاریخ: 1397/7/21 00:00
کشف 4 هزار ویزای جعلی عراق

گروه اجتماعی: ماموران کلانتری ۲۰۸ ترمینال جنوب موفق به بازداشت 2 جاعل ویزای کشور عراق به همراه ۴ هزار ویزای جعلی شدند. همچنین 146 ویزای جعلی دیگر توسط نیروهای پلیس در گذرگاه مرز مهران کشف و ضبط شد.
 روابط عمومی نیروی انتظامی کشور روز گذشته اعلام کرد: ویزا‌های کشف شده در قالب کاروانی است. نیروی انتظامی اعلام کرد: با افراد متخلف و مدیران کاروان‌هایی که از ویزای جعلی استفاده کرده‌اند، برخورد قانونی خواهد شد. نیروی انتظامی همچنین از زائران اربعین خواست برای حضور در مراسم اربعین در کشور عراق تنها از طریق 2 هزار و 500 دفتر تحت پوشش سازمان حج و زیارت در سامانه سماح ثبت‌نام کنند. پلیس پیش‌تر نیز برای جلوگیری از فعالیت افراد فرصت‌طلب و کلاهبردار اعلام کرده بود زائران اربعین مراقب باشند و فریب نرخ‌های ارزان را نخورند.
بازداشت ۲ جاعل ویزا
در همین حال، ماموران کلانتری 208 ترمینال جنوب موفق به دستگیری 2 جاعل ویزا شدند. این دو متهم برای افرادی که قصد خروج از کشور به منظور شرکت در مراسم اربعین حسینی (ع) داشتند، ویزای جعلی کشور عراق را تهیه می‌کردند. متهم اصلی این پرونده فردی عراقی و 43 ساله است همچنین از متهمان این پرونده 4 هزار ویزای جعلی، حدود 270 پاسپورت، مهرهای جعلی کنسولگری، دستگاه‌های جعل و دلار به ارزش حدود 900 میلیون تومان کشف شد.
 


Page Generated in 0/0131 sec