printlogo


کد خبر: 200058تاریخ: 1397/7/21 00:00
اخبار

برپایی نشست خبری جشنواره فیلم عمار در «تورقوزآباد»
نخستین نشست خبری نهمین جشنواره مردمی فیلم «عمار» به میزبانی خانواده شهدای روستای تورقوزآباد برگزار می‌شود. به گزارش «وطن‌امروز»، نخستین نشست خبری نهمین جشنواره مردمی فیلم «عمار»، روز یکشنبه ۲۲ مهر ساعت ۱۵ با حضور اهالی رسانه و مسؤولان این جشنواره به میزبانی خانواده شهدای روستای تورقوزآباد از توابع بخش کهریزک شهرستان ری برگزار می‌شود. در این نشست که با هدف اعلام اولویت‌ها و تبیین محورهای نهمین دوره این جشنواره انجام می‌شود، نادر طالب‌زاده دبیر، وحید جلیلی مسؤول شورای سیاستگذاری و سیدرسول منفرد دبیر اجرایی این جشنواره  در آن حضور پیدا می‌کنند. دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم «عمار» فراخوان نهمین دوره این رویداد سینمایی را در 4 بخش «فراخوان مردمی»، «فراخوان معرفی سوژه و حمایت از تولید»، «بخش آثار رقابتی» و «اکران مردمی» منتشر کرده است. دبیرخانه جشنواره اعلام کرده است قصد دارد به تدریج فراخوان‌های دریافتی از مردم تا دی‌ماه را جایگزین فراخوان خود کند اما در عین حال تعدادی از فراخوان‌های دریافتی تا امروز را نیز اعلام کرده است. شیخ ابراهیم زکزاکی، حجت‌الاسلام آل‌هاشم امام جمعه تبریز، امرالله احمدجو کارگردان سریال «روزی روزگاری» در کنار تعدادی از گروه‌های مردمی از جمله افراد و گروه‌هایی هستند که تاکنون فراخوان‌های مردمی خود را به دبیرخانه این جشنواره اعلام کرده‌اند. نهمین دوره جشنواره مردمی فیلم «عمار» دی‌ماه ۹۷، همزمان در تهران و سراسر کشور برگزار می‌شود.


«ویل اسمیت» غول چراغ جادو می‌شود
ویل اسمیت، با انتشار پستی در صفحه فیسبوک خود از نخستین پوستر فیلم «علاءالدین» رونمایی کرد. به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، ویل اسمیت بازیگر نام‌آشنای هالیوود از پوستر فیلم جدید خود، «علاءالدین» رونمایی کرد. اسمیت روز چهارشنبه ۱۰ اکتبر با انتشار پوستر این فیلم در صفحه شخصی‌اش نوشت: «بذارید بیام بیرون!». او همچنین اضافه کرده است که بی‌صبرانه منتظرم تا مرا آبی رنگ ببینید. ویل اسمیت در این لایواکشن نقش غول آبی رنگ چراغ جادوی علاءالدین را برعهده دارد. علاوه بر اسمیت بازیگران دیگری چون منا مسعود در نقش علاءالدین، نائومی اسکات در نقش جاسمین و مروان کنزری در نقش جعفر حضور دارند. ۲ شخصیت جدید با بازی بیلی مگنوسن و نسیم پدراد نیز نقش دوستان جاسمین را بازی می‌کنند. این فیلم که کارگردانی آن را گای ریچی برعهده دارد، نسخه بازسازی شده انیمیشن «علاءالدین» است که رابین ویلیامز فقید صداپیشگی غول چراغ جادوی آن را بر عهده داشت. آن فیلم یکی از موفق‌ترین ساخته‌های دیزنی بود و در آن سال بیش از نیم میلیارد دلار فروش کرد.

بالاخره بخشی از تبعیض‌های جنسیتی هالیوود جبران شد!
در شرایطی که ستاره‌های زن سینمای هالیوود همواره از نابرابری جنسیتی در زمینه پرداخت دستمزد بازیگران مرد و زن در هالیوود گلایه داشتند، اسکارلت جوهانسون برای فیلم ابرقهرمانی «بیوه سیاه» رقم خیرکننده‌ ۱۵ میلیون دلار دستمزد می‌گیرد. این رقم با دستمزد ستاره‌های مرد سینمای ابرقهرمانی هالیوود برابر است. به گزارش «وطن‌امروز»، اسکارلت جوهانسون پیش از این در ۶ فیلم از دنیای ابرقهرمانی مارول نقش شخصیت بیوه سیاه را کنار دیگر ابرقهرمانان از جمله هالک بازی کرده و این بار قرار است در فیلمی بازی کند که تنها قهرمان آن بیوه سیاه خواهد بود. شاید این دستمزدها برای بسیاری از استودیوهای هالیوودی و بازیگران حرفه‌ای سینمای جهان نجومی به نظر برسد اما مارول با سود هنگفتی که از آثار ابرقهرمانی به دست می‌آورد، دستمزدهای بالایی را هم به بازیگران این پروژه‌ها می‌‌دهد. مارول با ترکیب داستان‌های مصورش و ستاره‌هایی از جمله اسکارلت جوهانسون مطمئن است هر کدام از فیلم‌هایش بیش از یک میلیارد دلار می‌فروشد. در این آثار بازیگران علاوه بر دستمزد، مقداری از سود نهایی را پاداش می‌گیرند.


Page Generated in 0/0058 sec