printlogo


کد خبر: 200063تاریخ: 1397/7/21 00:00
اخبار

موضع رسمی باشگاه استقلال درباره همام
سرپرست باشگاه استقلال می‌گوید طارق همام بازیکن جوانی است و به همین دلیل قصد داشت مصدومیت خود را پنهان کند.
طارق همام قصد داشت برای بازی دوستانه با آرژانتین در اردوی تیم‌ملی عراق شرکت کند اما به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران باشگاه استقلال این اجازه را به او نداد.
در این بین، همام بعد از سفر به کشورش در بازی دوستانه برای نیروی هوایی عراق، تیم سابقش به میدان رفت که این موضوع باعث ایجاد واکنش‌هایی شده است.
امیرحسین فتحی در این باره گفت: برای همام که بازیکن جوانی است شاید دیگر پیش نیاید برابر آرژانتین بازی کند. او مثل بشار رسن می‌خواست در این بازی مهم به میدان برود. او ادامه داد: من از یک طرف به آقای همام حق می‌دهم چون می‌خواست مثل بشار رسن بازی کند و قصد داشت مصدومیت خود را پنهان کند اما هم معاون پزشکی و  هم مدیران باشگاه استقلال این اجازه را به او ندادند. آسیب‌دیدگی در کشاله پا بسیار مهم است و برای ما سلامتی این بازیکن خوب‌مان  بسیار اهمیت داشت. این موضوع را به سرمربی تیم‌ملی عراق هم گفتیم و ایشان از ما تشکر کرد.  ایشان جوان است و تصمیم احساسی گرفته بود.
فتحی درباره بازی کردن همام برای تیم نیروی هوایی عراق هم گفت: ایشان نباید این کار را می‌کرد و ما در بازگشت به ایران حتما این موضوع را به او گوشزد می‌کنیم. از نظر اخلاقی کار او درست نبود، چون ما برای دیدار با خانواده به او اجازه سفر به عراق را داده بودیم.

امباپه: به توپ طلا فکر نمی‌کنم
کیلیان امباپه، ستاره تیم‌ملی فرانسه تاکید کرد تمایلی به فکر کردن به توپ طلا و شانسش برای بردن این عنوان ندارد.
امباپه با پاری‌سن‌ژرمن، هر 3 جام داخلی فرانسه را کسب کرد و با تیم‌ملی فرانسه، قهرمان جام‌جهانی شد. درخشش او در جام‌جهانی به حدی بود که به عنوان بهترین بازیکن جوان رقابت‌ها انتخاب شد. با این وجود، او شانسی برای خود در رسیدن به توپ طلا نمی‌بیند. ستاره فرانسوی گفت: «هیچ موضوعی من را خیلی درگیر خود نمی‌کند، زیرا وقتی خیلی به یک موضوع فکر می‌کنم، نگاهم انفرادی می‌شود. سعی می‌کنم نگاهم تیمی باشد و این موضوع به کمک هم‌تیمی‌هایم در پاری‌سن‌ژرمن و تیم‌ملی فرانسه حاصل شده است.  تمام تلاشم را تا پایان رای‌گیری انجام خواهم داد و باید ببینم چه خواهد شد». در حال حاضر امباپه از رونالدو و مسی، زمانی که همسن او بودند گل‌های بیشتری ‌زده است. او در این رابطه گفت: «فکر نمی‌کنم بتوان من را با رونالدو و مسی آن دوره مقایسه کرد، زیرا 2 دوره متفاوت را بررسی می‌کنیم. آمار این روزها مهم است و من خودم را با آنها مقایسه نمی‌کنم».

پاسخ مثبت پیکه جدید به باشگاه بارسلونا
باشگاه بارسلونا قصد دارد برای تقویت خط میانی خود یک مدافع دیگر را به خدمت بگیرد؛ بازیکنی که از او به عنوان جرارد پیکه جدید یاد می‌شود.
به گزارش موندودپورتیوو، ماتایس دی لیخت، مدافع 19 ساله و 88/1 متری آژاکس مهره مورد نظر باشگاه بارسلونا است و گفته می‌شود که این بازیکن پاسخ مثبت خود را به مسؤولان این باشگاه داده و مذاکرات ابتدایی نیز بین طرفین انجام شده است. بارسلونا پس از ناکامی در جذب فرانکی دی یونگ، هافبک آژاکس، حالا قصد دارد مدافع جوان این باشگاه را جذب کند. تعدد بازیکنان خوب در خط میانی بارسا باعث شده تا جذب دی یونگ فعلا از دستور کار خارج شود و با توجه به تزلزل‌های اخیر پیکه، مصدومیت‌های گاه و بیگاه اومتیتی و نیز بازی‌های پرنوسان لانگله، جذب یک مدافع در اولویت قرار بگیرد.
 دی لیخت از 17 سالگی به تیم اول آژاکس راه یافت و در کارنامه او بازی در فینال لیگ اروپای سال 2017 برابر منچستریونایتد نیز به چشم می‌خورد. قد بلند و سبک بازی او بسیار شبیه به جرارد پیکه است و بارسلونا قصد دارد از حالا برای جانشینی پیکه اقدام کند. مدیر برنامه‌های دی لیخت کسی نیست جز مینو رایولا، ایجنت ایتالیایی مشهور که اخیرا روابط بسیار خوبی با بارسلونا پیدا کرده است.
طبق ادعای موندودپورتیوو، رقم جذب
دی لیخت پایین‌تر از 70 میلیون یورو نخواهد بود اما برگ برنده کاتالان‌ها اینجاست که خود بازیکن موافقتش برای پیوستن به بارسا را اعلام کرده و به نظر می‌رسد آژاکس در صورت رسیدن پیشنهاد رسمی بارسا، چاره‌ای جز تسلیم شدن نخواهد داشت. این احتمال که او همین زمستان نیز به بارسا بپیوندد، از سوی مسؤولان باشگاه کاتالان رد نشده است.


Page Generated in 0/0059 sec